Jump to content

Vidie

Uživatel
  • Příspěvků

    1595
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

Vidie last won the day on 15. Srpen 2015

Vidie had the most liked content!

Reputace

5 Jonny Sindacco

About Vidie

  • Narozeniny 01/01/1997

Portfolio

  • Github
    https://github.com/Vidies

Kontaktní údaje

  • Steam
    nvidiaxcz

Návštěvníci

1445 profile views
  1. Co takhle #include <a_samp>
  2. Proc tak slozite? Normalne by stacilo.. Funkce CreateVehicle vraci hodnotu id vozidla, to znamena ze nemusis mit zadne podminky typu AdminCars[playerid]=1; a podobně. Mno a potom pro odstraneni vozidla staci uz jen DestroyVehicle(AdminCars[playerid]);
  3. Pravdepodobne mas ve svem modu anticheat, ktery detekuje pridani penez pres tento prikaz jako cheat.
  4. Takhle by to bohate stacilo: public OnPlayerText(playerid, text[]) { new str[256]; switch(PlayerData[playerid][pAdminLevel]) { case 0: { format(str,256,""r"[ "g"Hráč "r"] "inf"%s :"w" %s",GetName(playerid),text); } case 1: { format(str,256,""r"[ "g"Pomocník "r"] "inf"%s :"w" %s",GetName(playerid),text); } case 2: { format(str,256,""r"[ "g"Administrátor "r"] "inf"%s :"w" %s",GetName(playerid),text); } case 3: { format(str,256,""r"[ "g"Majitel "r"] "inf"%s :"w" %s",GetName(playerid),text); } } SendClientMessageToAll(C_SUCCES,str); return false; }
  5. RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 624.0469, 1677.6016, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16362, 613.7578, 1692.3906, 9.1094, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 603.4844, 1707.2344, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 606.8984, 1702.2188, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 610.2500, 1697.2656, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 613.7188, 1692.2656, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16360, 641.8438, 1681.9922, 6.1875, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 617.1250, 1687.4531, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, 620.5313, 1682.4609, 6.1797, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 648.1328, 1754.0938, 3.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 672.9922, 1754.1484, 3.4531, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 684.0234, 1740.7969, 5.2500, 0.25); Vlož do OnPlayerConnect a smaž z OnGameModeInit.
  6. Proč tak těžce? Stačí si udělat stock na zjištění hodnosti: stock GetPlayerAdminTitle(playerid) { new Titul[40]; switch(AdminInfo[playerid][aLevel]) { case 1: Titul = "Moderátor"; case 2: Titul = "Administrátor"; case 3: Titul = "Hlavní Administrátor"; } return Titul; } A potom ho uplatnit například takto: new str[100]; format(str, sizeof(str), "%s %s umlčel hráče %s.", GetPlayerAdminTitle(playerid), Jmeno(playerid), Jmeno(giveplayerid); SCMTA(...)
  7. COMMAND:lock(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][LockedVehicle] != GetPlayerVehicleID(playerid)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(i == playerid) continue; SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid), i, 0, 1); if(PlayerInfo[playerid][LockedVehicle] != INVALID_VEHICLE_ID) { SetVehicleParamsForPlayer(PlayerInfo[playerid][LockedVehicle], i, 0, 0); } } PlayerInfo[playerid][LockedVehicle] = GetPlayerVehicleID(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, ""COL_GREEN"Vozidlo bylo zamknuto."); } else { SendClientMessage(playerid, -1, ""COL_RED"Vozidlo už je zamknuto."); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, ""COL_RED"Musíte být ve vozidle."); } return 1; }
  8. Zdravim, mam mensi problem. Kdyz zamkne hrac vozidlo, tak je zamknuto pro ostatni hrace, ale pro ty co se pripoji, tak je vozidlo odemknuto. Ukaze mi nekdo, jak tomu zamezit? Diky.
  9. Vidie

    script Enterpickup

    Mubby, ty hajzleeeeee, jak viděl moje interiory, hned to musel skopírovat.
  10. Zdravím, nefunguje mi zobrazení obrázků v žádném z prohlížeči. Po kliknutí na obrázek pozadí zšedne a nic se nestane.
  11. Zdravím, problém pořád přetrvává, neví někdo radu? :-(
×
×
  • Create New...