-
Příspěvků
21 -
Registrován
-
Aktivní
Reputace
0 Na nule-
pomoc Prosím o pomoc s register a login :)
PowerCZ replied to PowerCZ's question in Herní (SA:MP, CS apod.)
To y_ini je nejlepší... Já už to viděl ale nějak se mi to nezdálo dal sem to do GM a funguje.. Mám tam i ukládání zbraní :3 -
pomoc Jak nahrát pluginy na Fakahedu
PowerCZ replied to havel203's question in Herní (SA:MP, CS apod.)
já měl a mám hosting u fakahedy jednoduchy vypni server vytvoř složku plugins a do server.cfg napiš nový řádek plugins (sem napiš název pluginu za to) s koncovkou so takže například: plugins streamer.so jednoduchý jak facka pak už jen zapni server -
Zdravím všechny co se na toto téma dívají.. Potřebuji nějakou jednoduchou registraci a login .. Třeba: Hráč zapne hru, OnPlayerConnect se ho to zeptá na login / register (záleží jestli je regnutej..) a chtěl bych aby ten login ukládal třeba jeho peníze. Když odejde (OnPlayerDisconnect) nebo když napíše ve hře /save tak to uloží ten jeho postup do scriptfiles/users/jmeno.txt (koncovka to je jedno..) pokud by to šlo ještě přes dialog... například takto: ShowPlayerDialog(playerid, 895, 1, "Registerace", "Tvoje hEslo:", "zaregistrovat", "bez reg"); Toto by mi úplně stačilo. já sem něco podobného vytvořil jen když někdo psal to heslo na login tak to všechny vyhodilo ze serveru a celý server spadl heslo se tam sice i s penězma uložilo ale nešlo to nějak přihlásit někdy se soubor s těmi údaji ani nevytvořil... Doufám že mi někdo pomůže hledám to jak dlouho..
-
a mužu se zeptat kde ? já to nemohl najít
-
Čus potřeboval bych poradit zakládal sem si FS a potřebuju aby mi šel na serveru stejnej čas jako na san andreas single playeru nějak se mi to povedlo jen to skáče jak .. porosím kdyby mi pomoc // // Keeps the in game time synced to the server's time and // draws the current time on the player's hud using a textdraw/ // (1 minute = 1 minute real world time) // // (c) 2009-2012 SA-MP Team #include <a_samp> #pragma tabsize 0 //-------------------------------------------------- new Text:txtTimeDisp; new hour, minute, seconds; new timestr[32]; forward UpdateTimeAndWeather(); //-------------------------------------------------- new fine_weather_ids[] = {1,2,3,4,5,6,7,12,13,14,15,17,18,24,25,26,27,28,29,30,40}; new foggy_weather_ids[] = {9,19,20,31,32}; new wet_weather_ids[] = {8}; stock UpdateWorldWeather() { new next_weather_prob = random(100); if(next_weather_prob < 70) SetWeather(fine_weather_ids[random(sizeof(fine_weather_ids))]); else if(next_weather_prob < 95) SetWeather(foggy_weather_ids[random(sizeof(foggy_weather_ids))]); else SetWeather(wet_weather_ids[random(sizeof(wet_weather_ids))]); } //-------------------------------------------------- . //new last_weather_update=0; public UpdateTimeAndWeather() { // Update time new sekundy; gettime(hour, minute, sekundy); format(timestr,32,"%02d:%02d",minute,seconds); TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr); SetWorldTime(sekundy); } //-------------------------------------------------- public OnGameModeInit() { // Init our text display txtTimeDisp = TextDrawCreate(605.0,25.0,"00:00"); TextDrawUseBox(txtTimeDisp, 0); TextDrawFont(txtTimeDisp, 3); TextDrawSetShadow(txtTimeDisp,0); // no shadow TextDrawSetOutline(txtTimeDisp,2); // thickness 1 TextDrawBackgroundColor(txtTimeDisp,0x000000FF); TextDrawColor(txtTimeDisp,0xFFFFFFFF); TextDrawAlignment(txtTimeDisp,3); TextDrawLetterSize(txtTimeDisp,0.5,1.5); UpdateTimeAndWeather(); SetTimer("UpdateTimeAndWeather",1,1); return 1; } //-------------------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(hour, minute, seconds); SetPlayerTime(playerid,minute,seconds); return 1; } //-------------------------------------------------- public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp); return 1; } //-------------------------------------------------- public OnPlayerConnect(playerid) { gettime(hour, minute, seconds); SetPlayerTime(playerid,minute,seconds); return 1; } //-------------------------------------------------- je to real time jen sem se pokoušl změnit ty hodnoty....
-
ano souhlasím je to strašný trash ta "NZE" (NereálnáZemě) mě uplně dostává jak si to každý může dát na server..serverů s tadytim game modem jsou desítky lidi vzpamatujte se !!! (já to třeba mám tak že si programuju vlastní)
-
mockrát dík funguje mi to jen sem koukal když mi po spawnu jezdilo npc s at-400
-
to by mě taky zajímalo ...
-
potřeboval bych pomoc jak dostat NPC do auta mám na recordingovaný vše atd ... npc mi chodí ale aby jezdilo v autě to ne potřeboval bych právě pomoct kde je ta chyba ono mi to píše že je to bez chyby jinak když se připojim tak npc stojí jen na spawnu a neni v autě kde jsem recordingoval //------------------------------------------------- // // NPC initialisation for Grand Larceny // //------------------------------------------------- #pragma tabsize 0 #include <a_samp> new ee; //------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { //ConnectNPC("TrainDriverLV","train_lv"); //ConnectNPC("TrainDriverLS","train_ls"); //ConnectNPC("TrainDriverSF","train_sf"); //ConnectNPC("PilotLV","at400_lv"); ee=ConnectNPC("testbot","ahoj"); //ConnectNPC("PilotSF","at400_sf"); //ConnectNPC("PilotLS","at400_ls"); // Testing //ConnectNPC("Jumper1","onfoot_test"); //ConnectNPC("DriverTest2","driver_test2"); //ConnectNPC("DriverTest3","driver_test3"); } //------------------------------------------------- // IMPORTANT: This restricts NPCs connecting from // an IP address outside this server. If you need // to connect NPCs externally you will need to modify // the code in this callback. public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new ip_addr_npc[64+1]; new ip_addr_server[64+1]; GetServerVarAsString("bind",ip_addr_server,64); GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64); if(!strlen(ip_addr_server)) { ip_addr_server = "10.0.0.8"; } if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) { // this bot is remote connecting printf("NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I'm kicking it.",ip_addr_npc); Kick(playerid); return 0; } printf("NPC: pripojeni z %s je povoleno.",ip_addr_npc); } return 1; } //------------------------------------------------- public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) return 0; // We only deal with NPC players in this script new playername[64]; GetPlayerName(playerid,playername,64); if(!strcmp(playername,"testbot",true)) { PutPlayerInVehicle(ee,250,0); SetSpawnInfo(playerid,69,255,1462.0745,2630.8787,10.8203,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } return 0; } //------------------------------------------------- //------------------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { ee=PutPlayerInVehicle(playerid,265,0); } //------------------------------------------------- // EOF
-
co tam mám includovat dal sem tam a_samp a ono mi to padlo
-
jj dik mě jen stačí nějak pochopit ty příkazy a to je celý :DDDDDDDD
-
mám dotaz když si hráč např? vydělá 2000 money de nějak aby se to uložilo do souboru když například napíše /save a pak načte /load nějak tak prosik bych pomoc ))
-
No právě, všude realnej život, lidi se chtěj taky trošku vybít to jo no nechci nikoho urazit ale reálný život je na ho*** a nudaaa
-
Já s tim nikdy nepracoval neporadil by jsi mi i s tim ?
-
Čaute lidi já mám menší dotaz na vyrábění objektů v sa-mp. Vyrábím mapy v MTA:sa pak je převádím do sampu a pak nastane ten problém: nahraju tam do filterscripru například: 2500 objektů a když nahraju třeba dalších 100 tak se už těch 100 oběktů a víc ve hře neoběví... tak nevim co s tim jestli by jste mi prosim napsali komentář jak se to dá řešit nebo jestli to nejde nebo jak a co s tim děkuji za odpověď Tim převádím: http://gtamap.delux-host.com/converter/