Jump to content

PowerCZ

Uživatel
  • Příspěvků

    21
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. To y_ini je nejlepší... Já už to viděl ale nějak se mi to nezdálo dal sem to do GM a funguje.. Mám tam i ukládání zbraní :3
  2. já měl a mám hosting u fakahedy jednoduchy vypni server vytvoř složku plugins a do server.cfg napiš nový řádek plugins (sem napiš název pluginu za to) s koncovkou so takže například: plugins streamer.so jednoduchý jak facka pak už jen zapni server
  3. Zdravím všechny co se na toto téma dívají.. Potřebuji nějakou jednoduchou registraci a login .. Třeba: Hráč zapne hru, OnPlayerConnect se ho to zeptá na login / register (záleží jestli je regnutej..) a chtěl bych aby ten login ukládal třeba jeho peníze. Když odejde (OnPlayerDisconnect) nebo když napíše ve hře /save tak to uloží ten jeho postup do scriptfiles/users/jmeno.txt (koncovka to je jedno..) pokud by to šlo ještě přes dialog... například takto: ShowPlayerDialog(playerid, 895, 1, "Registerace", "Tvoje hEslo:", "zaregistrovat", "bez reg"); Toto by mi úplně stačilo. já sem něco podobného vytvořil jen když někdo psal to heslo na login tak to všechny vyhodilo ze serveru a celý server spadl heslo se tam sice i s penězma uložilo ale nešlo to nějak přihlásit někdy se soubor s těmi údaji ani nevytvořil... Doufám že mi někdo pomůže hledám to jak dlouho..
  4. a mužu se zeptat kde ? já to nemohl najít
  5. Čus potřeboval bych poradit zakládal sem si FS a potřebuju aby mi šel na serveru stejnej čas jako na san andreas single playeru nějak se mi to povedlo jen to skáče jak .. porosím kdyby mi pomoc // // Keeps the in game time synced to the server's time and // draws the current time on the player's hud using a textdraw/ // (1 minute = 1 minute real world time) // // (c) 2009-2012 SA-MP Team #include <a_samp> #pragma tabsize 0 //-------------------------------------------------- new Text:txtTimeDisp; new hour, minute, seconds; new timestr[32]; forward UpdateTimeAndWeather(); //-------------------------------------------------- new fine_weather_ids[] = {1,2,3,4,5,6,7,12,13,14,15,17,18,24,25,26,27,28,29,30,40}; new foggy_weather_ids[] = {9,19,20,31,32}; new wet_weather_ids[] = {8}; stock UpdateWorldWeather() { new next_weather_prob = random(100); if(next_weather_prob < 70) SetWeather(fine_weather_ids[random(sizeof(fine_weather_ids))]); else if(next_weather_prob < 95) SetWeather(foggy_weather_ids[random(sizeof(foggy_weather_ids))]); else SetWeather(wet_weather_ids[random(sizeof(wet_weather_ids))]); } //-------------------------------------------------- . //new last_weather_update=0; public UpdateTimeAndWeather() { // Update time new sekundy; gettime(hour, minute, sekundy); format(timestr,32,"%02d:%02d",minute,seconds); TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr); SetWorldTime(sekundy); } //-------------------------------------------------- public OnGameModeInit() { // Init our text display txtTimeDisp = TextDrawCreate(605.0,25.0,"00:00"); TextDrawUseBox(txtTimeDisp, 0); TextDrawFont(txtTimeDisp, 3); TextDrawSetShadow(txtTimeDisp,0); // no shadow TextDrawSetOutline(txtTimeDisp,2); // thickness 1 TextDrawBackgroundColor(txtTimeDisp,0x000000FF); TextDrawColor(txtTimeDisp,0xFFFFFFFF); TextDrawAlignment(txtTimeDisp,3); TextDrawLetterSize(txtTimeDisp,0.5,1.5); UpdateTimeAndWeather(); SetTimer("UpdateTimeAndWeather",1,1); return 1; } //-------------------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(hour, minute, seconds); SetPlayerTime(playerid,minute,seconds); return 1; } //-------------------------------------------------- public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp); return 1; } //-------------------------------------------------- public OnPlayerConnect(playerid) { gettime(hour, minute, seconds); SetPlayerTime(playerid,minute,seconds); return 1; } //-------------------------------------------------- je to real time jen sem se pokoušl změnit ty hodnoty....
  6. ano souhlasím je to strašný trash ta "NZE" (NereálnáZemě) mě uplně dostává jak si to každý může dát na server..serverů s tadytim game modem jsou desítky lidi vzpamatujte se !!! (já to třeba mám tak že si programuju vlastní)
  7. mockrát dík funguje mi to jen sem koukal když mi po spawnu jezdilo npc s at-400
  8. PowerCZ

    pomoc Pickup

    to by mě taky zajímalo ...
  9. potřeboval bych pomoc jak dostat NPC do auta mám na recordingovaný vše atd ... npc mi chodí ale aby jezdilo v autě to ne potřeboval bych právě pomoct kde je ta chyba ono mi to píše že je to bez chyby jinak když se připojim tak npc stojí jen na spawnu a neni v autě kde jsem recordingoval //------------------------------------------------- // // NPC initialisation for Grand Larceny // //------------------------------------------------- #pragma tabsize 0 #include <a_samp> new ee; //------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { //ConnectNPC("TrainDriverLV","train_lv"); //ConnectNPC("TrainDriverLS","train_ls"); //ConnectNPC("TrainDriverSF","train_sf"); //ConnectNPC("PilotLV","at400_lv"); ee=ConnectNPC("testbot","ahoj"); //ConnectNPC("PilotSF","at400_sf"); //ConnectNPC("PilotLS","at400_ls"); // Testing //ConnectNPC("Jumper1","onfoot_test"); //ConnectNPC("DriverTest2","driver_test2"); //ConnectNPC("DriverTest3","driver_test3"); } //------------------------------------------------- // IMPORTANT: This restricts NPCs connecting from // an IP address outside this server. If you need // to connect NPCs externally you will need to modify // the code in this callback. public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new ip_addr_npc[64+1]; new ip_addr_server[64+1]; GetServerVarAsString("bind",ip_addr_server,64); GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64); if(!strlen(ip_addr_server)) { ip_addr_server = "10.0.0.8"; } if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) { // this bot is remote connecting printf("NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I'm kicking it.",ip_addr_npc); Kick(playerid); return 0; } printf("NPC: pripojeni z %s je povoleno.",ip_addr_npc); } return 1; } //------------------------------------------------- public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) return 0; // We only deal with NPC players in this script new playername[64]; GetPlayerName(playerid,playername,64); if(!strcmp(playername,"testbot",true)) { PutPlayerInVehicle(ee,250,0); SetSpawnInfo(playerid,69,255,1462.0745,2630.8787,10.8203,0.0,-1,-1,-1,-1,-1,-1); } return 0; } //------------------------------------------------- //------------------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { ee=PutPlayerInVehicle(playerid,265,0); } //------------------------------------------------- // EOF
  10. co tam mám includovat dal sem tam a_samp a ono mi to padlo
  11. jj dik mě jen stačí nějak pochopit ty příkazy a to je celý :DDDDDDDD
  12. mám dotaz když si hráč např? vydělá 2000 money de nějak aby se to uložilo do souboru když například napíše /save a pak načte /load nějak tak prosik bych pomoc ))
  13. No právě, všude realnej život, lidi se chtěj taky trošku vybít to jo no nechci nikoho urazit ale reálný život je na ho*** a nudaaa
  14. Já s tim nikdy nepracoval neporadil by jsi mi i s tim ?
  15. Čaute lidi já mám menší dotaz na vyrábění objektů v sa-mp. Vyrábím mapy v MTA:sa pak je převádím do sampu a pak nastane ten problém: nahraju tam do filterscripru například: 2500 objektů a když nahraju třeba dalších 100 tak se už těch 100 oběktů a víc ve hře neoběví... tak nevim co s tim jestli by jste mi prosim napsali komentář jak se to dá řešit nebo jestli to nejde nebo jak a co s tim děkuji za odpověď Tim převádím: http://gtamap.delux-host.com/converter/
×
×
  • Create New...