Jump to content

ExiRang

Uživatel
  • Příspěvků

    139
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    1

ExiRang last won the day on 9. Květen 2013

ExiRang had the most liked content!

Reputace

28 Dwaine

About ExiRang

  • Narozeniny 06/13/1991
  1. DonMafia: O mně můžeš říct to samé? Začal jsem v 16, před 8 lety. Na tvém místě bych se nepovyšoval. To jen značí, že mód nebude stát za nic. Což ostatně značí i 10 000 skriptů na vše možné. Další All-in-one nápad. O ničem.
  2. Začnu hned od první věci co jsem si všiml. Autoškola jde udělat 2x za sebou, i když jsem vlastníkem průkazu. To si myslím, že by se nemělo stát, přinejmenším bych hráče po splnění zkoušky spawnul jinde než na pickupu pro začátek autoškoly a tu bych pro něj pak zamkl (aby se nedostal do interiéru. Narazil jsem na podivný název - Autobus škola - na tom jsem se hodně zasmál Mimochodem stejná chyba jako u klasické autoškoly pro skupinu B. Rozhodně bych nechal autoškoly na všechny skupiny (ano, autoškola se dělí na skupiny, pro které chceš řidičské oprávnění) na jednom místě. Hraju, hraju, najednou ke mně přijde lékař a zatkne mě, přitom v okamžiku kdy se chtěl zaměstnat, mu to mód nepovolil, protože neměl zbrojní průkaz, který si ani následně nedělal). Pak jsou tam chyby spíš na logické úrovni. Teleportnu se pomocí příkazu /sf (nebo jakéhokoli jiného na stejném principu), skryjí se mi zbraně, nikde mě nic neinformuje, proč se mi skryly zbraně, nemohu se bránit útoku jiných hráčů. Tutoriál na začátku hraní je otravný, 90% lidí ho přeskočí. Status Nováček by měl být nějak viditelný i mně. Co udělá takový Nováček, když k němu někdo přiběhne a začne po něm házet granáty? Začne se bránit. Pokud by byl dostatečně informován, že se mu nemůže nic stát, nebránil by se a nepřišel tak ani o status Nováček. Přemýšleli jste o zneužívání povolání během hraní? Nápady jsou tam dobré, ale zdaleka nejsou dotažené do konce a doprovází je mnohdy základní chyby. Za mě 4 body z 10.
  3. Ty jsi strašný odborník. Zasvěť mě. Ukaž mi 80% zahraničních serverů, které toto mají. CZ/SK nejsou zaostalí. Zaostalí jsou jen ti, co mají RZE a 15 FS (in 1) loaded. Jak říkám do roka to bude mít 80% CZ/SK serverů. Zbytek není zaostalej, chce něčeho dosáhnout a není samozřejmost, že toto má. Vůbec jsi nepochopil, k čemu jsem to sem dával. Je to crasher tvého mozku. Omlovám se za pi**viny, které tu teď řeším, ale bohužel... Když tu začne někdo shazovat kvalitu nějaké práce a sám umí ho***, se kterým se navíc vychloubá (mám na mysli příšerné hry v C#, dobově tak z 1990), tak to nedokážu přehlížet. AW.Tom nejdřív zprovozni mozek, pak se ozývej. Jo a hlavně začni, jak tu bývá zvykem, křičet, že jsem to okopčil z nějakých zahraničních serverů. To pak bude nejnádhernější konec. Rohlikar: Už mě moc nenapadlo co bych ještě přidal, takže jsem to nechal tak, navíc už Pawn ani nekódím. Každopádně díky.
  4. Jo no, tady si ty lamy nezaslouží nic. Neocení to, ale za rok to bude mít zas 80% CZ/SK serverů.
  5. Problém vyřešen. Na řádku měl: CreateDynamicObject(1239,31.0,1226.8239,-773.0059,1084.0048,0.0,0.0,31.0); Ale funkce vypadá takto: CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);
  6. Challenge accepted!
  7. ExiRang

    ostatní Designy Na Prodej

    handstyle: "WEBDESIGN NAVRHOL EnG A NAKÓDOVAL HO EnG" > Používej raději "Created by EnG" K CSS3 a HTML5: Zajímalo by mě jak řešíš podporu pro starší prohlížeče, které CSS3 a HTML5 nepodporují? Web vypadá jako nedávno vytvořený. Když ti skončila doména, měl jsi přece hotovo. Mohl jsi alespoň zprovoznit odkaz na reference + přidat reference.
  8. Dám to i za 0:0:0:001 Jako těchto her je spousta. Přidej tam něco co bude zajímavý a odlišný od ostatních "kravinek". A jak tu bylo zmíněno výše, přidej překážky + například posbírání nějakých klíčů atd.
  9. Tak proporce si každý už může v kódu doladit podle sebe a nebo změní styl písma, který na to asi taky bude mít vliv. A ano, ty barvy jsou ve stupních šedi. Když si rozevřeš „Podrobnější ukázka“ v prvním příspěvku (poslední spoiler), uvidíš jak jsem dal barvy. Moc jsem si nehrál s tím, aby to na screenech vypadalo nejlíp. No a dají se využít třeba jako náhrada dialogů, nebo třeba klasického GTA menu.
  10. Před svým komentováním si uvědomte, co jste dokázali vy a pak blbě kritizujte :)

  11. Děkuji za tvoji vyčerpávající otázku. Mimochodem pokud sis přečetl titulek a pak prohlídl obrázky, na kterých jsem naházel položky v šedé barvě, je to opravdu málo k pochopení. Profi je myšlené spíš z pohledu obsluhy menu. Ale tak abyste neřekli, já to slovíčko vymažu, ať tu nemluvíte celou dobu jen o něm.
  12. Zdravím vás. S tvorbou věcí do SA-MP končím, takže se s vámi podělím o menu, které se mělo původně nacházet jen v módu The San Fierro City. S módem jsme však skončili z důvodu nedostatku času a nabývajícího odporu k tvorbě. Skriptů mám dost, ale většinou jsou to takové blbůstky. Ovšem tento skript, se kterým se s vámi podělím, je škoda jen tak nechat ležet. Dal jsem si s ním spoustu práce a vypadá hodně slušně. Dá se použít i ve větších projektech. A co že to tedy je? Jedná se o klikatelné menu, které se dynamicky vytváří pomocí textdrawů. Tímto menu se dají v pohodě nahradit dialogy, nebo třeba původní GTA menu. Začnu popisem, jak menu vypadá, jak funguje. Vlastní přizpůsobení menu: Menu se dá nastavit přesně podle vašich představ (samozřejmě v rámci možností samp). Začnu vzhledem. Menu se dá nastavit barva pozadí, šířka a umístění na obrazovce (X, Y). U titulku můžete samozřejmě nastavit text, styl písma a barvu textu. Další, co už se vzhledu netýká, je, komu chcete menu zobrazit, jaké ID menu má mít (pro identifikaci menu jako v dialozích) a jestli má menu mít možnost být zavřené (zmáčknutí ESC). Pokud zvolíte, že menu nesmí být zavíratelné (hráč musí zvolit nějakou položku aby mohl zavřít menu), bude se menu při zmáčknutí ESC znovu otvírat. V opačném případě se vyvolá callback funkce, ve které se dozvíte, že hráč zavřel menu, menu se skryje a pak je jen na vás, co s tím budete dělat, jestli ho zničíte, nebo znovu zobrazíte (což je zbytečné, pokud nastavíte menu, že jej nelze zavřít). Při tvorbě musíte zadat i pozadí položky při najetí (u textdrawů zatím nelze vícebarevné označení aktivní položky). Což znamená, že každá položka bude po najetí myší označená stejně. Každé položce se však dá nastavit jakákoliv barva pozadí, různý styl písma u každé položky a barva písma. Další věc co můžete nastavit položce, je, jestli bude klikatelná. Pokud zvolíte že ne, nepůjde na ni kliknout (hodí se například pro podnadpisy). Položkám se však nedá zpětně měnit žádné nastavení. Callbacky: V skriptu se nachází 2 callbacky, které musíte mít vložené v módu / skriptu. Pokud tak neučiníte, bude vám compiler hlásit, že jste je nezapsali, neuvedli - chcete-li (anglicky: function "XXX" is not implemented). Takže o jaké callbacky jde: public OnPlayerClickPlayerMenu(playerid, menuid, listitem) { } public OnPlayerClosePlayerMenu(playerid, menuid) { } Nepotřebují returny, ale já defaultně používám v ukázce return 1; Funkce pro vytváření menu: Tak a už se dostáváme k samotným funkcím, které se budou používat pro vytváření menu, přidávání položek, zobrazování, skrývání, ničení nebo pro kontrolu existence menu. Varování! Pokud již máte pro hráče nějaké menu vytvořené a zavoláte znovu tuto funkci, vytvořené menu se zničí! Menu vytvoříte jednoduše tímto příkazem: playerMenuCreate(playerid, menuid, Float:menuX, Float:menuY, Float:menuWidth, titleText[], titleFont, titleColor, backgroundColor, buttonColorHover, bool:isExitable); playerid = ID hráče, pro kterého se menu má vytvořit menuid = nastavení ID menu, podle kterého pak budete určovat, v jakém menu uživatel kliknul, případně jaké menu zavřel menuX, menuY = určení pozice menu menuWidth = určení šířky menu titleText = text, který bude uvedený v titulku menu titleFont = styl písma (jako u textdrawů) titleColor = barva textu v titulku menu backgroundColor = barva pozadí celého menu buttonColorHover = barva označení tlačítka po najetí na něj isExitable = true / false | určení, jestli menu půjde zavřít pomocí klávesy ESC Takže máte inicializované menu. Nyní je třeba přidat nějaké položky, na které pak budete moci klikat: playerMenuAddItem(playerid, itemText[], itemFont, textColor, buttonColor, bool:isDisabled); playerid = ID hráče, kterému se položka do menu přidá itemText = text v položce itemFont = styl písma v položce textColor = barva textu v položce buttonColor = barva pozadí položky isDisabled = určení, jestli položka nebude klikatelná, nebo ano Maximální počet položek je limitován (v definici MAX_MENU_ITEMS) defaultně na 15 položek Už máte sestavené menu. Pro zjištění, jestli nějaké menu hráč má vytvořené (je jedno jestli zobrazené nebo skryté), je zde funkce: playerMenuExists(playerid); Vrací hodnotu true při existenci. V opačném případě vrátí false. Menu nyní stačí zobrazit hráči: playerMenuShow(playerid); playerid = ID hráče, kterému se sestavené menu (pro něj) zobrazí Pro skrytí menu slouží funkce: playerMenuHide(playerid); Pro zničení menu (pokud ho již nepotřebujete) je tato funkce: playerMenuDestroy(playerid); Kompletní ukázka použití se nachází níže u přiloženého includu. V includu se dále nachází definice MAX_PLAYERS_EX s výchozí hodnotou 250. Pokud ji chcete nastavit v módu / FS, před includováním si ji definujte sami. Ukázka: #define MAX_PLAYERS_EX 100 #include menu_system To samé s MAX_MENU_ITEMS. Menu používá 2 + počet položek * 2 player textdrawů. Obrázková ukázka menu: Myší najeto na první položku Myší najeto na 6. položku: Includ (+ obyčejná ukázka): Pastebin: http://pastebin.com/8Y7HgdGH Kód: Podrobnější ukázka (plně funkční) + má vlastní zjednodušující funkce na výpis formátovaných zpráv: Pastebin: http://pastebin.com/e2pGd6cY Kód: Nic jsem nekopíroval, vše je čistě má práce. Pokud se někdo diví, proč mám v includu použití popsané anglicky, je to proto, že jsem zvyklý psát kód v angličtině, tak jsem tam dopsal anglicky i použití, které jsem tu ostatně celkem podrobně popsal. Doufám, že se vám skript hodí, protože mně už k ničemu není.
  13. Nejlepší způsob, který existuje, je ten co zmínil niCe... Já ho používám už půl roku. Má své mouchy například (zatím o jiném nevím) u Infernusu, kde se velocity zvedá i potom. Ale není to 100% způsob. Spolehlivější je informovat adminy. A kontrolovat to v OnPlayerUpdate. Sekundový časovač je k ničemu. Příklad: Přijdu na server k někomu. Zmáčku v autě velmi krátce (defaultní) klávesu R (funkce sobeitu, prudké zrychlení a naražení do překážky). Vem si že přede mnou bude hráč, kterého ten náraz odhodí. Dostane větší zrychlení než by měl. => Dostane kick. Dostane ho neoprávněně a už může být naštvaný. Takže: OnPlayerUpdate a kontrola zrychlení (jen jestli nepřekročil maximálku - ono to stačí i na L. ALT) a při větším zrychlení okamžitý kick (zabrání se tím poškození auta jiného hráče). Ovšem je to na úkor zátěže.
  14. Nejsem pravý pawner. Jsem levý pawner, který nemá rád NEreálnou zemi. A lidi tam chodí jen proto, že ten server má hodně hráčů a mají tam hovadiny, které, jak už jsem řekl, s REÁLEM nemají nic. A WTLS... Ano, to je jediný úspěšný server, který je propracovaný. Ten si zaslouží i více hráčů než RZE. Ke všemu: Mód nedělal pravý pawner. Kdyby jo, udělá vše sám. 75% módu je nakopírovaných z ostatních módů, či skriptů.
  15. Na jak dlouho máš na RZE VIP? Řekni mi čím zaujme RZE? Wizard: To není klan, to je ExiRang.
×
×
  • Create New...