Jump to content

xDave

Uživatel
  • Příspěvků

    16
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco
  1. To vysvetlovani trosku nezvladam, ale jak rikam, pokusil jsem se, co nejvic jsem mohl, ale zase, kdyz si vezmes, tak urcite si nekdo z toho neco vezme, ale vysvetlene to je, ale jak rikas, "co presne jaka fce dela" zkusim to pri pristim tutorialu, moc dekuji za upozorneni.
  2. Zdravim, tento navod bude o tom, jak vytvorit uvitaci text + autora, v konecne fazi to bude vypadat takto: [KLIKNI NA URL] http://imgworld.cz/xCEFqJv7Z5.png To "NONAME" beru, jako ze tam neni nazev modu, nebo serveru, muzete prepsat. Takze nejprve si udelame new new Text:text_uvitani; new Text:text_autor; To nam bude slouzit k tomu, aby jsme vlastne vytvorily ten textdraw. Takze nejprve zacneme uvitacim textem. Musime asi pochopitelne prejit do ongamemodeinit, kdyz tvorime textdraw. Do ongamemodeinit napiseme: text_uvitani = TextDrawCreate(329,362,Vitejte); text_uvitani - to je to, co jsem tu psal, to nam bude slouzit k tomu, aby jste tvorily textdraw. TextDrawCreate pochopitelne ta funkce. A ty cisla, to je vlastne pozice, kde ten textdraw bude (Nekdy to muze byt i za obrazovkou, takze nekdy to hodne casto potrebuje zmenit pozici. A Vitejte, to je vlastne ten text, na ten si udelame v konecne fazi define. A dale: TextDrawAlignment(text_uvitani, 0); TextDrawBackgroundColor(text_uvitani, COLOR_CERVENA); TextDrawFont(text_uvitani, 1); TextDrawLetterSize(text_uvitani, 1.0, 2.0); TextDrawColor(text_uvitani, COLOR_ZELENA); TextDrawSetOutline(text_uvitani, 1); TextDrawSetProportional(text_uvitani, true); TextDrawSetShadow(text_uvitani, 1); Takze je to jak u te prvni funkci v tom ongamemodeinit 1. funkce 2. ke kteremu text neboli textdrawu to mame priradit. 2. Ruzne cisla, takze vlastne typ pisma je shadow, a tak. Kdyztak ta COLOR_CERVENA je definice barvy, aby jsme nemuseli psat "0xFF0000AA" To stejne COLOR_ZELENA A to se dela takto: #define COLOR_CERVENA 0xFF0000AA define COLOR_CERVENA, muze tam byt cokoli, a pak ten kod barvy. Takze jdeme dal. Ted se vrhneme na textdraw autora. text_autor = TextDrawCreate(487,389,Autor); text_autor = ke kteremu textu, nebo textdrawu to mame priradit. TextDrawCreate = funkce Cisla = Pozice, kde textdraw bude lezet. Autor = No, na to udelame pak definici. Takze budeme pokracovat, tak jak minule. Dale do ongamemodeinit TextDrawAlignment(text_autor, 0); TextDrawBackgroundColor(text_autor, COLOR_ZELENA); TextDrawFont(text_autor, 1); TextDrawLetterSize(text_autor, 0.5, 1.0); TextDrawColor(text_autor, COLOR_SEDA); TextDrawSetOutline(text_autor, 1); TextDrawSetProportional(text_autor, true); TextDrawSetShadow(text_autor, 1); Opet COLOR_ZELENA definice barvy. A to stejny COLOR_SEDA. Jdem dal. A to stejny, co jsem tu psal u text_uvitani. - funkce, autor barva, atd. Tak, a konecne se dostavame do konecne faze. Definice #define Vitejte "~w~Vitejte v ~y~NoName" Vitejte, to co jsme si psali v ongamemodeinit, Mam to i ve svem modu, a podle me je to obdivohujici. A napriklad to "~y~" To je vlastne barva, takze y je jako anglicky yellow, takze to je pochopitelne zluta. Takze napriklad "~p~" p jako purple, takze to je fialova. ~ udelame pomoci klavesy pravy alt + 1 Jdem tedy dal. A to stejne s autorem #define Autor "~r~Vytvoril: ~g~xDave" Autora si muzete kazdopadne prepsat, pokud planujete mod, nebo si to otestovat. A aby se vam textdrawy zobrazily, a pri spawnu by zmizly, tak jednoduse takto. : Do OnPlayerConnect: TextDrawShowForPlayer(playerid, text_uvitani); TextDrawShowForPlayer(playerid, text_autor); Do OnPlayerSpawn: TextDrawHideForPlayer(playerid, text_uvitani); TextDrawHideForPlayer(playerid, text_autor); Takze toto by bylo vse. Pokud jsem udelal neco spatne, nebo jsem dost nevysvetloval, tak klidne napiste, snazil jsem se co nejvic to jde, vzhledem k tomu, ze je to muj prvni tutorial na pawno.cz, tak me to nevadi, dekuji. A jeste neco, ne, ze nekdo da CTRL C+V Pak kdyz to budete delat, nebudete umet nic, a pak bude vse jednoduche vysvetlovat, uprimne jsem ty 2 roky tu byl na pawno.cz jako neregistrovany uzivatel, a dival se na navody, nejvic na "ostatni navody" To me pomohlo asi za ty 2 roky nejvic. Dekuji, a cau.
  3. Vis proc ti tu zatim nikdo nepomohl? protoze vubec neni k pochopeni to, co tu pises, rad bych ti pomohl, tak to uprav prosimte
  4. Dekuji, funguje to, jeste aby ne, rada od tebe pomuze vzdy
  5. No, to bohuzel, ne, protoze je to mod Ale vim, co jsem pridaval... #define PLAYER_INFO A tim padem by vznikaly tyto errory: C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(86) : error 017: undefined symbol "PLAYER_INFO" C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(97) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(1102) : warning 213: tag mismatch C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(1107) : warning 213: tag mismatch C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(1110) : warning 213: tag mismatch C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(1130) : warning 213: tag mismatch C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(1191) : warning 213: tag mismatch Logicky je, ze jsem tam asi musel napsat define, jinak by to neslo, a pak tam byl jen ten jeden error: C:\Users\IMHAXXER\Desktop\Pawno\gamemodes\---------.pwn(97) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 error v new mam toto new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO] Vse co mohu poskytnout
  6. Ahoj, delam v pawnu nejspise 2,5 let, zkusenosti celkem dobre... Ale jelikoz jsem se s timto errorem jeste nikdy nesetkal, tak me nezbyvalo nic jineho, nez si helpnout od vas Error: error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) enum PLAYER_INFO { bool:Login } Zkousel jsem vse, ale psalo to neustale stejnou chybu.
  7. xDave

    pomoc Timeban

    Mas pravdu, napriklad ja jsem s ysi delal jen jednou, a stejne me to neslo, do ted pouzivam zcmd, a navzdy budu. Mivco, udelej to, co jsem ti poradil ja, zkus to
  8. xDave

    hledám PAWNER

    Paulko, napis sem svuj skype prosim te, abych te mohl kontaktovat
  9. Tu ti moc lidi o teto teme moc nepomuze, odpovi ti lidi driv nez tady zive.cz -> Poradna Kazdopadne mam jednu radu, ktera ti asi pomuze. Tu hru, jak to spoustis, tak zmen kompatibilitu Pro Windows 8 nejlepe, a zaskrtni Spustit jako spravce Pokud nepomuze, tak si aktualizuj ovladace.
  10. xDave

    pomoc Pomoc s webom

    Webovou stranku "zdarma' mu neudela nikdo
  11. xDave

    pomoc Timeban

    Zrejme se chces trapit jeste delsi dobu, achjo
  12. xDave

    pomoc Timeban

    https://uloz.to/!8PozMqeYZEue/timeban-zip Heslo: pawno.cz Nasel jsem to nekde v mych souborech, ale vim, ze je to stare 2-3 roky. Nevim jestli jsem to pawnil ja, uz si to nepamatuju Ty slozky si tam udelej, a dej si to na YSI, pokud chces, aktualne tam je zcmd... Jak chces je to na tobe, par bugu jsem tam opravil jeste, a je k tomu i include, mas ho v samostatnem raru. Jeste jednou opakuji, Ty slozky si tam dej, aby se tam zapisovaly bany, a co chces, a melo by to v pohode bezet. Nemas zac
  13. xDave

    pomoc Timeban

    Musi to byt zrovna od neho? existuje spousta jinych, a i lepsich. Ted si zabiras cas, a davno jsi to mohl mit hotove, na stazeni je toho spousta.
  14. xDave

    pomoc PORT

    Jsou i ruzne free hostingy, kde nemusi vubec nic platit, takze si zahraji uplne zadarmo... po zruseni hostingu se muze najit novy, je jich dost, takze free play, staci jednoduse server nastavit na heslo, kterym se tvuj kamarad pripoji.
  15. xDave

    nabízím AntiProxy

    Upozurnuji te, ze "amx" ti nikdo nevezme, za prve, muze tam byt tajny prikaz, sice je mozne, ze ho tam nemas, ale ostatni si to myslet budou. Jen te upozurnuji, lepsi je sem hodit pwn, nez amx, nebo jak rika vEnd, musi byt dolozen zdrojovy kod.
×
×
  • Create New...