TedakCZ 1 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 Zdar mám vše v pořádku až na jednu věc a to je že když chci zatknout hráče tak mi to píše že nemá WantedLevel ale přitom ho má zde je můj Code: if(povolani[playerid][pJobs] == 5) { if(GetPlayerWantedLevel(playerid) >= 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] >= 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); { new string[128]; format(string,sizeof(string), "Policajt %s tě zatknul", PlayerName(issuerid)); SCM(playerid, -1, string); SetPlayerInterior(playerid, 6); SetPlayerPos(playerid, 264.1659,82.0855,1002.0391); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerWantedLevel(playerid, 0); PlayerInfo[playerid][pWandlvl] = 0; } } Pro jistotu sem tam vložil 2 kontroly na WantedLevel ale nefunguje myto tak jak má Toto je v pořádku: {PS: playerid == hráč Kterého zatýkám PS: issuerid == Hráč co zatýká hrače(playerid)} Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 Propadl jsi z matematiky? Víš, kde je chyba, tak se tam koukni a oprav to. Tohle se učí maximálně ve 3. třídě. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TedakCZ 1 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Author Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 ne nepropadnui ale měl sem 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Huzy 11 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 (upraveno) Znaménka? >= Větší nebo rovno nule. Takže možná jen == 0? Nejsem programátor a nikdy jsem nic nedělal, takže se tu možná ztrapním Edited 26. Červenec, 2016 by Huzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Polisek 76 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 Zdarec,Základy matematiky chceš nebo ne ? if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] >= 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout") Pokud je Wanted Level větší nebo roven 0 tak ti to hodí zprávu že nemá WL ? To myslíš vážně ? Opravím ti to tady if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] == 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout") Pokud je Wanted level roven hodnotě 0 tak ti to napíše tuto zprávu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TedakCZ 1 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Author Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 to tam mam furd nefunguje furd myto píše že nemá wanted i když ho má a to == sem tam měl a nic nepomohlo furd myto píše že mam wanted Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 Do obou podmínek dej == a ujisti se, že v PlayerInfo[playerid][pWandlvl] máš hodnotu různou od nuly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Hlavní moderátor Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 (upraveno) Ještě jednou napiš "furd myto" a sejmu tě. Podívej se, tys asi přepsal jen tu jednu podmínku, ale musíš přepsat obě: if(GetPlayerWantedLevel(playerid) == 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] <= 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); U toho druhého jsem ti, pro sichr, dal menší nebo rovno, jen bůh ví, jestli nejsi schopen tomu někde nastavovat záporné hodnoty. Btw, větší/menší je učivo základní školy, asi by sis měl zopakovat základy, jinak ti programování nikdy nepůjde. Edited 26. Červenec, 2016 by vEnd Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Polisek 76 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 to tam mam furd nefunguje furd myto píše že nemá wanted i když ho má a to == sem tam měl a nic nepomohlo furd myto píše že mam wanted furd = furt Atd.. Gramatika level druhá třída.. Každopádně hodnotu PlayerInfo[playerid][pWandlvl] musíš nějak nastavit a pokud nemáš něco co by ji nahazovalo např při získaní WL+1 Tudiž takto: PlayerInfo[playerid][pWandlvl] += 1; Tak radši použij jen tohle if(GetPlayerWantedLevel(playerid) == 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Hlavní moderátor Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 (upraveno) Taky je zde možnost modifikovat tu podmínku tak, že jedna bude rovna nule a druhá menší nebo rovna nule, to pro jistotu, kdybys tomu někdy nastavil nekladnou hodnotu. if(GetPlayerWantedLevel(playerid) == 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] <= 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); Jo a zopakuj ten pravopis, za "furd myto" tě kdejaký grammar nazi (jako já) zdrbe. Edited 26. Červenec, 2016 by vEnd Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 Musíš někde nastavovat tu hodnotu, jinak ti to neprojde druhou podmínkou. A dej tam ==. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TedakCZ 1 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Author Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 (upraveno) Musíš někde nastavovat tu hodnotu, jinak ti to neprojde druhou podmínkou. A dej tam ==. zde maš nastavovanou hodnotu: { PlayerInfo[issuerid][pWandlvl] += 1; } Používam to na zmlaceni když budeš mlatit hrače wanted bude věčí a věčí Taky je zde možnost modifikovat tu podmínku tak, že jedna bude rovna nule a druhá menší nebo rovna nule, to pro jistotu, kdybys tomu někdy nastavil nekladnou hodnotu. if(GetPlayerWantedLevel(playerid) == 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] <= 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); Jo a zopakuj ten pravopis, za "furd myto" tě kdejaký grammar nazi (jako já) zdrbe. Podle PC tam chybu nemam no jo no jinak to co tam maš ty sem tam měl taky jinak používam: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) Zde je celé zatýkaní: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 3) { if(povolani[playerid][pJobs] == 5) { if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] == 0) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout"); new string[128]; format(string,sizeof(string), "Policajt %s tě zatknul", PlayerName(issuerid)); SCM(playerid, -1, string); SetPlayerInterior(playerid, 6); SetPlayerPos(playerid, 264.1659,82.0855,1002.0391); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerWantedLevel(playerid, 0); PlayerInfo[playerid][pWandlvl] = 0; } } if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0) { PlayerInfo[issuerid][pWandlvl] += 1; } return 1; } Edited 26. Červenec, 2016 by TedakCZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Hlavní moderátor Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 jinak to co tam maš ty sem tam měl taky if(PlayerInfo[playerid][pWandlvl] == 1) Končím, na tohle nemám. Až budeš chtít poslouchat lidi, co se ti snaží pomoct, napiš do chatu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Polisek 76 Odesláno: 26. Červenec, 2016 Share Odesláno: 26. Červenec, 2016 if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 0) { PlayerInfo[issuerid][pWandlvl] += 1; SetPlayerWantedLevel(issuerid,PlayerInfo[issuerid][pWandlvl]); } Zkus to teď Poslední šance i odemne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 27. Červenec, 2016 Share Odesláno: 27. Červenec, 2016 Proč by někdo ještě deklaroval proměnnou na wanted level? Ta fce funguje bezchybně, je to pitomost... prostě normálně kontroluj: if(!GetPlayerWantedLevel(playerid)) return SCM(issuerid, red, "[!] Hráč nemá WantedLevel nelze ho zatknout");A normálně dosazuj: SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);Pro ukládání zase použiješ get(pokud je to důvod, proč tam máš tu proměnnou): DOF2_SetInt(Soubor, "WL", GetPlayerWantedLevel(playerid)); složitá magie, že ano? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TedakCZ 1 Odesláno: 2. Srpen, 2016 Author Share Odesláno: 2. Srpen, 2016 (upraveno) až nato že nepoužívam dof ani dini tak jo já používám YSI Edited 2. Srpen, 2016 by TedakCZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 2. Srpen, 2016 Share Odesláno: 2. Srpen, 2016 já používám YSI Jestli máš problém i s obyčejnou podmínkou, tak to ho rovnou odinstaluj a ani ho nezkoušej stahovat znova. Vrať se k němu, až si pročteš všechny návody ve základech pawn a pochopíš, o čem je vůbec řeč... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 3. Srpen, 2016 Hlavní moderátor Share Odesláno: 3. Srpen, 2016 Konec OT Tedak, Scydo, vaše poslední 4 příspěvky jsem vám skryl, jednak to byl OT a jednak byste byli schopní v tom teď ještě pokračovat. Pokud jste si to ještě nevyříkali, pokračujte v chatu, sem už přispívejte jen věcmi, které se týkají tématu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
TedakCZ 1
Zdar mám vše v pořádku až na jednu věc a to je že když chci zatknout hráče tak mi to píše že nemá WantedLevel ale přitom ho má zde je můj Code:
Pro jistotu sem tam vložil 2 kontroly na WantedLevel ale nefunguje myto tak jak má
Toto je v pořádku:
{
PS: playerid == hráč Kterého zatýkám
PS: issuerid == Hráč co zatýká hrače(playerid)
}
Link to comment
Share on other sites
17 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now