Jump to content
  • 0

pomoc Pawn Compiler prestal pracovať


Guyy

Dotaz

Ahoj :)

Prešiel som s Y_INI na DOF2. Ale problém je že Compiler prestal pracovať. Zátvorky mám v poriadku.. (Tam kde som to upravoval naposledy, prekontroloval som to ePawnom). Prosím pomôžte nájsť problém.. Ďakujem :)

 

 

 

Ano, presne tak.. Copy & Paste, Už to nemusíte Spamovať do odpovedí :)

     new file[64];
    GetPlayerName(playerid,file,sizeof(file));
    format(file,sizeof(file),DOF2_File(file));
    if(DOF2_FileExists(file)) //podmínka, zda existuje soubor s hráčovým jménem
    {
        GetPlayerIp(playerid,pIP[playerid],16); //když existuje, zjistíme hráčovu IP
        if(strcmp(DOF2_GetString(file, "IP"),pIP[playerid],true) == 0)//Když se IP rovná IP v hráčově souboru
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_CERVENA, ""r"< AutoLogin > "w"Bol si Automaticky prihlásený.");//přihlásí to hráče a vypíše zprávu
            LoadData(playerid);//Načte hráčovy data
        }
    else//když se IP neshoduje
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Prosím přihlašte se se!","{FFFFFF}Zde napište své {00FF22}heslo {FFFFFF}pro přihlášení ","Přihlásit","");//vyvolání dialogu pro manuální přihlášení
    }
    }
    else//když není soubor s hráčovým jménem
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,"Vítejte, prosím registrujte se!","{FFFFFF}Zde napište své {00FF22}heslo {FFFFFF}pro registraci","Registrovat","");//vyvolá se dialog pro registraci hráče
    }

  

 switch( dialogid )

    {

        case DIALOG_REGISTER:

        {

            if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,"Vítejte, prosím registrujte se!","{FFFFFF}Zde napište své {00FF22}heslo {FFFFFF}pro registraci","Registrovat","");//když hráč nezadá heslo, oběví se dialog pro zadání nového hesla

            if(response)//když hráč klikne na tlačítko

            {

                new file[64];

                GetPlayerName(playerid,file,sizeof(file));

                format(file,sizeof(file),DOF2_File(file));

                DOF2_CreateFile(file, inputtext);

                GetPlayerIp(playerid,pIP[playerid],16);

                DOF2_SetString(file, "IP", pIP[playerid]);

                PlayerInfo[playerid][pMoney] =         DOF2_SetInt(file, "Peniaze", 20000);

                PlayerInfo[playerid][pAdmin] =         DOF2_SetInt(file, "AdminLevel", 0);

                PlayerInfo[playerid][pKills] =         DOF2_SetInt(file, "Zabitia", 0);

                PlayerInfo[playerid][pDeaths] =     DOF2_SetInt(file, "Umrtia", 0);

                PlayerInfo[playerid][pWandlvl] =     DOF2_SetInt(file, "WantedLevel", 0);

                PlayerInfo[playerid][pSkin] =         DOF2_SetInt(file, "Skin", 0);

                PlayerInfo[playerid][pKredit] =     DOF2_SetInt(file, "Kredit", 0);

                PlayerInfo[playerid][pBank] =         DOF2_SetInt(file, "Banka", 0);

                PlayerInfo[playerid][pVIP] =         DOF2_SetInt(file, "Premium", 1);

                PlayerInfo[playerid][pLevel] =         DOF2_SetInt(file, "Level", 0);

                PlayerInfo[playerid][pBan] =         DOF2_SetInt(file, "Ban", 0);

                PlayerInfo[playerid][pBanEx] =         DOF2_SetInt(file, "BanEx", 0);

                PlayerInfo[playerid][pKick] =         DOF2_SetInt(file, "Kick", 0);

                DOF2_SaveFile();

                GivePlayerMoney(playerid, DOF2_GetInt(file, "Peniaze"));//nastavíme hráči peníze dne registrace)

            }

        }



        case DIALOG_LOGIN:

        {

            if(response)//když hráč klikne na tlačítko

            {

                new file[64];

                GetPlayerName(playerid,file,sizeof(file));

                format(file,sizeof(file),DOF2_File(file));

                if(DOF2_FileExists(file)) //zjistíme zda soubor s hráčovým jménem existuje

                {

                    if(DOF2_CheckLogin(file,inputtext))//skontrolujeme zda heslo souhlasí

                    {

                    LoadData(playerid);//načteme data podle publicu LoadData

                    SendClientMessage(playerid, COLOR_CERVENA, "[SERVER]Byl jsi přihlášen");//vypíšeme zprávu o přihlášení

                    return 1;

                    }

                }

                else//když heslo nesouhlasí

                {

                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,"Špatné heslo!","{F81414}Napsal jsi špatné heslo\n{FFFFFF}Napište své heslo zde pro přihlášení","Přihlásit","");//zobrazíme znovu přihlašovací dialog

                return 1;

                }

            }

        }

    }

 }

 

 

Edited by Carlosoo
Link to comment
Share on other sites

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Žiadne FS tam nesu, Ale ty si to musel ajtak napísať.. Si myslíš že budeš zaujímavý ?? Ale ja ked dam hocičo s DOF2 do modu.. Prestane pracovať..

Edited by Carlosoo
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

No tak keď tam lepíš 100 FS dokopy :d Len tak pre info z tohto má byť niekedy mód? Myslím hrateľný mód.

Víš, co je sranda? Projížděl jsem si tvé příspěvky, co jsi psal do témat o pomoc, a zjistil, že jsi zatím nikomu nepomohl. Jediné, co sem píšeš, jsou řeči o tom, ať to pochopí, že skládá scripty apod. Já neříkám, že to není pravda, ale připadne mi, že je to z tvé strany akorát spam, že ani nevíš, jak jim pomoct. Ti, co tohle píšou ostatním, alespoň vědí, o co go, u tebe si tím nejsem jistý. Tak si to laskavě odpusť.

 

K autorovi:

PlayerInfo[playerid][pMoney] =         DOF2_SetInt(file, "Peniaze", 20000);

                PlayerInfo[playerid][pAdmin] =         DOF2_SetInt(file, "AdminLevel", 0);

                PlayerInfo[playerid][pKills] =         DOF2_SetInt(file, "Zabitia", 0);

                PlayerInfo[playerid][pDeaths] =     DOF2_SetInt(file, "Umrtia", 0);

                PlayerInfo[playerid][pWandlvl] =     DOF2_SetInt(file, "WantedLevel", 0);

                PlayerInfo[playerid][pSkin] =         DOF2_SetInt(file, "Skin", 0);

                PlayerInfo[playerid][pKredit] =     DOF2_SetInt(file, "Kredit", 0);

                PlayerInfo[playerid][pBank] =         DOF2_SetInt(file, "Banka", 0);

                PlayerInfo[playerid][pVIP] =         DOF2_SetInt(file, "Premium", 1);

                PlayerInfo[playerid][pLevel] =         DOF2_SetInt(file, "Level", 0);

                PlayerInfo[playerid][pBan] =         DOF2_SetInt(file, "Ban", 0);

                PlayerInfo[playerid][pBanEx] =         DOF2_SetInt(file, "BanEx", 0);

                PlayerInfo[playerid][pKick] =         DOF2_SetInt(file, "Kick", 0);

Když je tam Set, tak to znamená, že to něco nastavuje, nemůžeš to tedy ukládat do proměnných. Nevím, zda tohle bude ten problém, který ti způsobuje pád, ale určitě ti to takhle nebude fungovat správně. Zde (klik) přikládám návod k práci s DOF2.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Když je tam Set, tak to znamená, že to něco nastavuje, nemůžeš to tedy ukládat do proměnných. Nevím, zda tohle bude ten problém, který ti způsobuje pád, ale určitě ti to takhle nebude fungovat správně. Zde (klik) přikládám návod k práci s DOF2.

Nič.. Stále prestáva pracovať :(

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zátvorky mám v poriadku..

~> Ne nemáš:

 

 

else//když se IP neshoduje
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Prosím přihlašte se se!","{FFFFFF}Zde napište své {00FF22}heslo {FFFFFF}pro přihlášení ","Přihlásit","");//vyvolání dialogu pro manuální přihlášení
    } /* <------------ */
    }

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tohle je kod z OnPlayerConnect a pak z OnDialogResponse?

Ano, po switch(dialogid) je OnPlayerConnect, ostatok DialogResponse..

Ide len o to že mu nechcem pomôcť

Ta načo tu píšeš..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tal som DIALOG_LOGIN aj REGISTER do /* */ a stále Prestalo pracovať, potom OnPlayerConnect, tiež prestalo pracovať, dal som pred #include <DOF2.pwn> // a stále..


:facepalm: Ked som dal preč všetko s DOF2 tak precompilovalo.. A errory s dini.. Takže problém s DOF2 :(
 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dal som preč // s #include <DOF2.pwn> A zase prestalo pracovať.. Problém v tom include :d


:o Tak chyba je v DIALOG_LOGIN..

 

 

 

    switch( dialogid )
    {

        case DIALOG_LOGIN:
        {
            if(response)//když hráč klikne na tlačítko
            {
                new file[64];
                GetPlayerName(playerid,file,sizeof(file));
                format(file,sizeof(file),DOF2_File(file));
                if(DOF2_FileExists(file)) //zjistíme zda soubor s hráčovým jménem existuje
                {
                    if(DOF2_CheckLogin(file,inputtext))//skontrolujeme zda heslo souhlasí
                    {
                    LoadData(playerid);//načteme data podle publicu LoadData
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_CERVENA, "[SERVER]Byl jsi přihlášen");//vypíšeme zprávu o přihlášení
                    return 1;
                    }
                }
                else//když heslo nesouhlasí
                {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,"Špatné heslo!","{F81414}Napsal jsi špatné heslo\n{FFFFFF}Napište své heslo zde pro přihlášení","Přihlásit","");//zobrazíme znovu přihlašovací dialog
                return 1;
                }
            }
        }
    }
 }

 

 


:o Ja som to opravíííííííííííl :) :) Vymazal som if(DOF2_FileExists(file)) a jednu zátvorku a ideee :p A ešte sa stalo to, po čom som túžil.. Tý, ktorý videly Topic s Y_INI na DINI tak vedia.. 410kb AMXčko :) :) O viac ako 2MB menej :)

Edited by Carlosoo
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...