Jump to content

pomoc [HELP] OnGameModeInit - Základní běh + Skiny


T.Evil

Recommended Posts

~> Jednoduše to tam přidáš. Pokud si nejsi jistý, jestli to máš ve správném callbacku, můžeš použít ten return jako jakousi pomůcku:

public OnGameModeInit()
{ /* ---- začátek callbacku, vše co se má stát po spuštění gamemodů se bude dít odsud... */
	UsePlayerPedAnims();
	AddPlayerClass(23, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(29, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(60, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(107, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	return 1;
}/* až posud, dál to budou fce jen tak "ve vzduchu"(jako bys chtěl přidat vlastní nové). */
~> A k druhému problému: Musíš to všechno ukládat a pak po připojení načítat. Všechno to jsou jen proměnné, podmínky a cykly. Žádná velká věda. Jakmile znáš teorii, praxe by neměla být problém :).
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...