T.Evil 5 Odesláno: 19. Červen, 2016 Share Odesláno: 19. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scydo 397 Odesláno: 19. Červen, 2016 Share Odesláno: 19. Červen, 2016 ~> Jednoduše to tam přidáš. Pokud si nejsi jistý, jestli to máš ve správném callbacku, můžeš použít ten return jako jakousi pomůcku: public OnGameModeInit() { /* ---- začátek callbacku, vše co se má stát po spuštění gamemodů se bude dít odsud... */ UsePlayerPedAnims(); AddPlayerClass(23, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(29, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(60, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(107, -1916.8508,305.4696,41.0469,179.2827, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; }/* až posud, dál to budou fce jen tak "ve vzduchu"(jako bys chtěl přidat vlastní nové). */ ~> A k druhému problému: Musíš to všechno ukládat a pak po připojení načítat. Všechno to jsou jen proměnné, podmínky a cykly. Žádná velká věda. Jakmile znáš teorii, praxe by neměla být problém . Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Evil 5 Odesláno: 19. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 19. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 19. Červen, 2016 Administrátor Share Odesláno: 19. Červen, 2016 to je jeho podpis ten spodek Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Evil 5 Odesláno: 19. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 19. Červen, 2016 Aha, dobře díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now