Jump to content

T.Evil

Uživatel
  • Příspěvků

    74
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

5 Jonny Sindacco
  1. Status Grilování

    1. Show previous comments  12 more
    2. DeNisKo
    3. vEnd

      vEnd

      Někdo by mohl udělat dokument na téma "Konverzace o hovně". Tenhle status by mohl sloužit jako ukázkový případ.

    4. Amenadiel

      Amenadiel

      přesně, dejte vEnda na top!

  2. Já jsem začal vytvářet svůj gamemode z toho důvodu že můj oblíbený server skončil. Nebudu tu říkat proč ale dost mě to mrzelo protože tam byla dobrá komunita lidí a celý to zkrachovalo na demenci majitele. Tak jsem se dostal k pawnu. Je to už více než rok a půl co jsem poprvé otevřel nový soubor .pwn. Na modu pracuji každý den a i přesto že jsem stále totální noob věřím že mód dokončím. Nicméně s každou novinkou kterou do módu přidávám narážím na další a další problémy které neznám ačkoliv jsem si myslel že už to zvládnu úplně sám. A teď ve chvíli, kdy tomu začínám trochu lépe rozumět a už vím proč a jaké funkce jsou potřeba tam kde jsou a jak to funguje můžu říct, že tvorba módu se zrychlila téměř o dvojnásobek. Bohužel to ale neznamená že to bude hotové za měsíc. No a co tím vlastně chi říct? Vložil jsem do toho spoustu úsilí,času a práce a přesto jsem teprve v polovině. Už mám v hlavě ten topic kde mód s velkým nadšením představím a udělal bych to nejraději hned. Jenže neudělám. Proč? Protože mód zdaleka není hotový a až bude, budu ho minimálně měsíc testovat s kámošema abysme přišli na všechny nedostatky a nepustili hráče do zabugovanýho prostředí. Chce to trpělivost, ambice a opravdu chtít dosáhnout toho, jak si to člověk představuje aby to bylo. Pokud je výsledek o 1% horší než si autor představuje, nemá cenu mód vydávat. A pokud mód oficálně neběží, nemá cenu ho prezentovat. Peace.
  3. No, nepovídej Díky ale mám v modu svůj systém a vyhovuje mi tak jak je, především práce s pickupama je mnohem jednodušší a rychlejší. Díky moc za vysvětlení, rozhodně to v budoucno využiju vícekrát. Já jsem používal SetTimerEx pouze když jsem chtěl vyvolat timer por jednoho hráče, pro integer playerid ale teď už vim že se toho dá využít i jiným zplsobem
  4. @GaRGoyLeS Moc si vážím toho že jsi si s tím dal práci. Jenže já mám v kódu tisíce a stovky pickupů a fukncí s nimi spjaté že se mi to popravdě vůbec celý předělávat nechce PROBLÉM VYŘEŠEN - LOCK! Mockrát děkuji xHunterx za vyřešení problému. Také děkuji všem ostatním kteří nad tím strávili svůj čas, aby pomohli. Náhodný návštěvníku tohoto téma: Pokud používáš podobný systém pickupů musel jsi se setkat se stejným problémem, já osobně jsem nikde jinde než zde na pawno.cz řešení nemohl najít. Oceň tedy toho, kdo ti právě pomohl. V tomto případě je to xHunterx !
  5. Díky, ale přijde mi to zbytečně složitý, myslím že můj problém je pouze v resetování pickupu a nebo používám špatně timer... No vidíš jak to letí, po roce jsem se vrátil k pickupům, do teď jsem je zatim moc neřešil EDIT - DŮLEŽITÉ Když hráč sebere pickup[1], použiju DestroyPickup[1] , nastavím pickup[1] = -1, zapnu timer na 10000ms(10 vteřin) ... v timeru mám if(pickup[1] = -1) CreatePickup(...) To znamená, že pokud hráč sebere pickup, pickup zmizí a znovu se vytvoří za tu dobu kdy doběhne timer (10 vteřin). Což je super. Problém je však to, že když hráč sebere pickup a spustím timer, a jiný hráč sebere jiný pickup a spustí tento timer, timer začne zase znovu a oba pickupy se vytvoří za 10 vteřin. Já potřebuji aby hráč sebral pickup a ten se znovu vytvořil prostě za těch 10 vteřin nehledě na to jestli někdo jiný sebere jinej pickup jinde. Pokud timer udělám do ongamemodeinit a budu ho repeatovat pickupy se budou respawnovat všechny najednou po 10 vteřinách a to nechci. Znamená to tedy že bych musel pro každý pickup udělat zvláštní timer, nebo existuje něco "víc safe" ? Díky xHunterx Nevšiml jsem si že jsi to tam napsal. Vtipný je že jsem udělal přesně to samý mezitim co jsem tu nebyl až na to že v tom timeru nemám switch, je to tak, že když použiju switch timer se spustí pouze pro tento konkrétní case když player seberepickup? A jak moc je důležitý rozdíl mezi SetTimer a SetTimerEx v tomto případě? Hádám že to souvisí s caseováním těch pickupů v timeru že? Hned jsem zpět..
  6. Potřebuji aby pickup zmizel na 30 minut pro všechny hráče nehledě na tom jestli se hráč odpojí nebo ne. Pokud hráč sebere pickup[1], musí pouze pickup[1] zmizet na 30 minut. Znamená to tedy že bych musel mít pro každý pickup jeden timer?
  7. Hh, jo když mám INI: Alias0: BlaBla Alias1: BlaBla Alias2: BlaBla Tak si to dokážu přečíst jak potřbeuju to umim. Problém v ini_string je že ti to dycky přepíše Alias0 pokud to chci ukládat jednou funkcí a né třema. Pro každej string neboli nick bych musel vytvořit speciální funkci kterou to budu ukládat. Podobně jako když ukládám statistiky či data. Nicméně já to ukládal takhle: BlaBla = Alias BlaBla2 = Alias Blabla3 = Alias A chtěl jsem loadnout Alias = BlaBla, BlaBla2, BlaBla3 ... Ale to je zbytečně složitý takže seru na ini co se týče ukládání ip a nicků. TXT to jistí
  8. INI_String(str, storage, sizeof(storage)); Takto nelze načíst string a když použiju INI_Load dostanu error argument 2 mismatch a INI_Load(str); funguje ale print je "Meno: - Znaky: 0" Jinak díky
  9. Jj právě chci mít 1 soubor s názvem IP a v tom jména všech co na tý ip byli. Musel bych zbytečně přepisovat celej kód kdybych to měl udělat bez použití ini. Takhle mi zbejvá už jenom načíst si jména a poslat to do SendClientMessage tak nějak jak jsem to psal nahoře cmd:alias. Jestli to nejde tak to budu muset předělat ale kdyby to šlo.. Byl bych rád
  10. Jsem zvyklej ze samp fóra že je to v angličnitě a automaticky jsem kliknul na +help ;D Anyone?.D
  11. Já to dělám kvůli tomu abych viděl kolik a jaký jména jsou na jedný ip, což se může hodit ve hře Pomocí INI to ukládám do souboru s názvem tý IP a v INI souboru mám Jméno1 = Alias Jméno2 = Alias Jméno3 = Alias ... Teď řešim jak to readnout a udělat z toho cmd:alias po jehož zadání ti vyskočí text IP: x.x.x.x.x - Alias = Jméno1, Jméno2, Jméno3 ... CMD:alias(playerid, params[]) { new string[258],IPadress[16],alias[258], targetid; if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"text"); if(sscanf(params, "u", targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "text"); if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"text"); GetPlayerIp(targetid, IPadress, sizeof(IPadress)) ; new INI:file = INI_Open(IP(targetid)); INI_String("Alias", alias, sizeof(alias)) ; INI_Close(file); format(string, sizeof(string), "IP: {FFFFFF}%s{CC0000} - {FFFFFF}%s{CC0000} !", IPadress, alias); SendClientMessageToAll(0xCC000022, string); return 1; } Tohle je totální bordel, zatim to mám rozpracovaný Ale docela v tom tápu
  12. Ahoj, když se připojí nový hráč vytvořím si soubor s názvem jeho IP adresy. Do tohoto souboru uložím jeho nick. Mám tedy IP.ini a uvnitř Nick. Dále si vytvořím podmínku. Když se hráč připojí pod stejnou ip adresu s jiným nickem, otevřu soubor této IP a připíšu další nick. Problém je že přepisuju furt ten jeden ... "Alias". Existuje u ini způsob jako to ukládat jako Alias, Alias1, Alias2 ... nebo tak ? Nebo se mam na to rovnou vysrat a ukládat to do TXT? OnPlayerConnect //kód předtim else if(!fexist(User(playerid)) && fexist(IP(playerid))) //Neexistuje nick ale existuje IP adresa { PlayerInfo[playerid][FirstSpawn] = 2; SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFFF); new INI:file = INI_Open(IP(playerid)); INI_WriteString(file, "Alias", GetName(playerid)); //Přepíše Alias(nick) který jsem uložil s Ipčkem poprvé co se připojil INI_Close(file); return 1; } //kód potom Potřeboval bych si při každém novém nicku uložit nový nick na té IP adrese
  13. @ATomas Díky moc, dal jsem tedy dialog do OnPlayerRequestClass. Měl jsi pravdu s tim timerem na skipspawn, přeskočil kameru. Dal jsem ho tedy pryč ale vzniká nový problém. Když nemám skip spawn, ve chvíli kdy zobrazím dialog se zobrazí i Spawn Button a to nechci... Nemám vůbec představu jak ho odstranit a nejlepší by bylo kdyby se nezobrazovali ani AddPlayerClass. Když je registrovaný - pouze kamera a login dialog Any idea? EDIT: Už jsem to vyřešil, díky moc všem za radu moc si toho vážim
  14. Přihlašovací dialog se zobrazí ve chvíli OnPlayerConnect, OnPlayerRequestClass se vyvolá až když odpoví na přihlašovací dialog a to už je dávno spawnutý. Potřebuju tu kameru vyvolat současně s login dialogem... Ale login dialog v OnPlayerRequestClass dělá bordel, lepší je v OnPlayerConnect
×
×
  • Create New...