Denonymous 2 Odesláno: 15. Duben, 2016 Share Odesláno: 15. Duben, 2016 Čau, potřeboval bych prosím od někoho poradit.. Přepínají se mě dialogy. Použil jsem inc od Morta. Klik No prostě jdu do banky, do pickupu, zobrazí se mě dialog, v tom dialogu otevřu další dialog, a jak jsem na tom pickupu tak se mě otevře ten dialog kterej byl na začátku, prostě nestihnu nic vložit, vybrat, vždycky se ukáže ten první. Přepínají se nějak ? Nebo co to je ? Díky. Čau. Errory nehází Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scydo 397 Odesláno: 15. Duben, 2016 Share Odesláno: 15. Duben, 2016 (upraveno) ~> Jelikož callback OnPlayerPickUpPickup() se po nějakém čase "refreshuje". Kdyby to nedělal, tak přijdeš k jednomu pickupu, dialog se otevře, něco uděláš, dialog se zavře, ale jakmile přijdeš k jinému pickupu nebo jen počkáš na to samém, už by se nic nestalo. ~> Musíš nějak kontrolovat, aby se mu neotevřel další dialog, dokud je furt na tom pickupu a dokud má už otevřený dialog. Stačí na to jedna proměnná. Jakmile se otevře dialog, tak té proměnné přiřadíš hodnotu true, a false jí dáš až před nějakou návratovou hodnotou(zavřel dialog). Edited 15. Duben, 2016 by SkiBig18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DNLS 31 Odesláno: 15. Duben, 2016 Share Odesláno: 15. Duben, 2016 (upraveno) Přesně jak říká Scydo... Spíš bych ti ale doporučil na příkaz přes funkci IsPlayerInRangeOfPoint, ale to je na tobě. Edited 15. Duben, 2016 by Daniels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denonymous 2 Odesláno: 16. Duben, 2016 Author Share Odesláno: 16. Duben, 2016 (upraveno) Díky moc, ale takovýmu odbornýmu textu nevim co si z toho mam vzít, sorry. Nějak si ještě zkusim poradit a pokusím se o to co jsi napsal. //EDIT Docela to odpovídá jako kdyby to bylo na mě ten SkiBiguv podpis. Edited 16. Duben, 2016 by Denonymous Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amenadiel 286 Odesláno: 16. Duben, 2016 Share Odesláno: 16. Duben, 2016 skibig myslel toto. new bool:Dialog[MAX_PLAYERS_EX]; ShowPlayerDialogEx(playerid, dialogid, style, caption[], info[], button1[], button2[]) { if(Dialog[playerid] == false) ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, style, caption, info, button1, button2); Dialog[playerid] = true; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scydo 397 Odesláno: 16. Duben, 2016 Share Odesláno: 16. Duben, 2016 skibig myslel toto. new bool:Dialog[MAX_PLAYERS_EX]; ShowPlayerDialogEx(playerid, dialogid, style, caption[], info[], button1[], button2[]) { if(Dialog[playerid] == false) ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, style, caption, info, button1, button2); Dialog[playerid] = true; } ~> No myslel jsem trošku hodně něco jiného, ale budiž, taky možnost. Nějak si ještě zkusim poradit a pokusím se o to co jsi napsal. ~> Ten include je stejně starý několik let, vřele bych doporučil si udělat vlastní script, a nebo alespoň vylepšil ten include, po případě najít novější návod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 16. Duben, 2016 Globální moderátor Share Odesláno: 16. Duben, 2016 Hlavně nezapomenout vynulovat při odklikání, jinak chudáci příchozí hráči nebo ještě sám dotyčnej už další dialog neotevře Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now