Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Čaute , existuje niečo take aby sa boti nedostali na server cez rak samp že keď zadaju ten prikaz v rak sampe tak ho to zabanuje, alebo kickne.. Dakujem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Ktorý mám teraz vyskúšať ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 muzes od vrchu nebo od spodu od prostred jak chces Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 DaVe mohl bych ti sem toho napsat víc, ale nebudu až tolik rejpat. Toto opravdu myslíš vážně? stock SendPrint(text[],cislo,text2[]) { new s[100]; if(cislo == -1) { format(s,100,"%s%s",text,text2); } else{ format(s,100,"%s%d%s",text,cislo,text2); } print(s); } To co tam děláš dělá printf(..) a dělá to lépe.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 DaVe mohl bych ti sem toho napsat víc, ale nebudu až tolik rejpat. Toto opravdu myslíš vážně? stock SendPrint(text[],cislo,text2[]) { new s[100]; if(cislo == -1) { format(s,100,"%s%s",text,text2); } else{ format(s,100,"%s%d%s",text,cislo,text2); } print(s); } To co tam děláš dělá printf(..) a dělá to lépe.. ja věděl že to někdo zmíní Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Wtf tak čo je to zle ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 dálší, co by bylo na tahu by bylo asi, že new test[16]; by mělo být nad for(new i=0; i<MAX_PLAYERS;i++) aby se zbytečně netvořilo 100x dal jsem to pod to, abych si byl jistej, že to pojede, vzpoměl jsem si na pár komplikací v TT, ale nejsem si jistý, zda to bylo přímo v tomhle :-) Wtf tak čo je to zle ? ne, neni neboj, je to dobre zkratka komplikovanejc, chtel jsem se trosku lisit od jejich scriptu neco originalniho do nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 (upraveno) Fungovalo to.. Ale ja som to takto nemyslel... Log http://imgur.com/lmIKJyV Proste lebo stači aj jeden bot ktorý sa pripoji a zada ten prikaz v rake.. Edited 30. Prosinec, 2015 by Mikoo Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Ty jsi dobrý ignorant... já jsem ti vysvětlil, že taková ochrana neexistuje. Může se stát situace "bratr s bratrem", proto zjistit jednoho bota je velmi složitá. Jestli si s tím chceš dát práci (a to pochybuju, že chceš, protože ty jsi spíš typ – existuje nějaký skript, abych jen mohl stáhnout), tak neustále kontroluj mají stejnou IP? holdujou stejné zbraně? střílejí ve stejném momentu? je jejich vektor stejný? stejný terč? stejný skin? Stejná rychlost pohybu (mění se konstantně stejně pozice?) A i přesto to nebude přesné, ten bot může dělat to samé co i jiní hráči. Prostě je to nezjistitelné, rakSAMP simuluje hráče. Nedá se to zjistit jinak než limitovat počet připojení pod jednou IPinou. BTW: Opravdu nechápu smysl funkce SendPrint BTW2: "dal jsem to pod to, aby to fungovalo?" Efgh?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 No ale u mňa to tak nejde, pride jeden a zapne raka Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 No ale u mňa to tak nejde, pride jeden a zapne raka pak leda si muzes v mym scriptu zmenit if(pocet == 4) na if(pocet == 1) a pred kick asi 3s pred kickem (pres timer) dat zpravu "pokud je kick neopravneny, kontaktujte mne na skype at vam povolim ip adresu" ale na to se asi kazdej vykasle, misto toho aby te kontaktoval rekne si "pujdu na jinej server" to by bylo lepsi udelat jak pise HighPrint Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 je vám všem jasné že PVARY jsou taky limitovane? tudiž by vám to pak nefungovalo... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 (upraveno) je vám všem jasné že PVARY jsou taky limitovane? tudiž by vám to pak nefungovalo... proto delam radeji bez nich Edited 30. Prosinec, 2015 by ĐaVe Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 proto delam radeji bez nich ne.. nejsou omezene printnul jsem si jich přes 10 tisic a stale vrací hodnotu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 (upraveno) ne.. nejsou omezene printnul jsem si jich přes 10 tisic a stale vrací hodnotu.. pres 10 tisic? Player Variables 800 http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits Edited 30. Prosinec, 2015 by ĐaVe Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 pres 10 tisic? Player Variables 800 http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits tak nevím.. uděla jsem cyklus na 10 000 a pokažde mi to vratilo hodnotu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 PVary jsou pomalejsi nez normalni promenne, ale nevim jestli jsou pomalensi nez GetPlayerIp, a jestli se v tomto pripade vubec vyplati nekam tu IP ukladat (nikde uz ji expert Mikoo nepouzije). Jestli nechces aby se ti nejaky bot pripojil na server... public OnPlayerConnect(playerid) { Kick(playerid); return 1; } Kickne ti to i hrace, ale to je spravne, protoze to jsou potencionalni boti ^^ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Ty jsi dobrý ignorant... já jsem ti vysvětlil, že taková ochrana neexistuje. Může se stát situace "bratr s bratrem", proto zjistit jednoho bota je velmi složitá. Jestli si s tím chceš dát práci (a to pochybuju, že chceš, protože ty jsi spíš typ – existuje nějaký skript, abych jen mohl stáhnout), tak neustále kontroluj mají stejnou IP? holdujou stejné zbraně? střílejí ve stejném momentu? je jejich vektor stejný? stejný terč? stejný skin? Stejná rychlost pohybu (mění se konstantně stejně pozice?) A i přesto to nebude přesné, ten bot může dělat to samé co i jiní hráči. Prostě je to nezjistitelné, rakSAMP simuluje hráče. Nedá se to zjistit jinak než limitovat počet připojení pod jednou IPinou. BTW: Opravdu nechápu smysl funkce SendPrint BTW2: "dal jsem to pod to, aby to fungovalo?" Efgh?! Pomocí funkce NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid) lze RakSAMP detekovat během connectu a spawnu. Odzkoušeno na verzi 0.3.7, ale mělo by to fungovat až do 0.3.7 R2. Akorát si každej musí pomocí tý funkce trochu proklepnout svůj mód a pak ručně nastavit správný hodnoty pro kick. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Tak o te funkci ani nevim :-D diky za objasneni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Mikoo 8
Čaute , existuje niečo take aby sa boti nedostali na server cez rak samp že keď zadaju ten prikaz v rak sampe tak ho to zabanuje, alebo kickne.. Dakujem..
Link to comment
Share on other sites
43 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now