Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Čaute , existuje niečo take aby sa boti nedostali na server cez rak samp že keď zadaju ten prikaz v rak sampe tak ho to zabanuje, alebo kickne.. Dakujem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return Kick(playerid); return 1; } 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 http://pastebin.com/YaAZzb9z 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 (upraveno) Přesně jak píše Steam Wallet, asi jedině limitovat počet připojení pod jednou IPinou. Každopádně to co napsal Dave je totální bullshit a tím se rozhodně neřiď. EDIT: Teď to co napíšu bude možná bullshit, sa-mp se už dlouho nevěnuji a rakboti jsem zkoušel snad jenom jednou. Takže mě paměť možná bude klamat. Pokud máš nějakej registrační systém (např dialog), a pokud se spawne bez loginu, tak kicknout. Případně pokud čekají až moc dlouho na dialog (30s), tak kick za neaktivitu Edited 29. Prosinec, 2015 by HighPrint 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Přesně jak píše Steam Wallet, asi jedině limitovat počet připojení pod jednou IPinou. Každopádně to co napsal Dave je totální bullshit a tím se rozhodně neřiď. jasný... Rip npc co jsou už v modu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Přesně jak píše Steam Wallet, asi jedině limitovat počet připojení pod jednou IPinou. Každopádně to co napsal Dave je totální bullshit a tím se rozhodně neřiď. jasne jako vsechno i jako me zkusenosti sice s RAK zkusenosti nemam, ale kamos v TT kdyz jsem tam tuto podminku mel dycky pripojoval 50 botu e srandy a tato podminka mu je vzdy kickla dokud jsem ji nevymazal a tema botama nemyslim npc ale pres program boty ktere delaly presne ty pohyby a akce co delal on se svym hracem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 jasne jako vsechno i jako me zkusenosti sice s RAK zkusenosti nemam, ale kamos v TT kdyz jsem tam tuto podminku mel dycky pripojoval 50 botu e srandy a tato podminka mu je vzdy kickla dokud jsem ji nevymazal a tema botama nemyslim npc ale pres program boty ktere delaly presne ty pohyby a akce co delal on se svym hracem jenže ten bot má stejnou IP jako hráč... ten hack ti akorat odlimituje počet připojení na kompu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Počkat mam otazku, kolko sa pripoji hračou aby ho to kicklo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 jenže ten bot má stejnou IP jako hráč... ten hack ti akorat odlimituje počet připojení na kompu... ano, bot ma stejnou ip, kdyz pripoji hrac bota kickne ho a tomu frajerovi co ho pripoji spadne hra, protoze jeho ip byla kickla na botovi Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Boti vyvolané RakSAMPem nejsou NPC, nýbrž "hráči", kteří jsou schopni posílat i přijímat pakety. Takže ta tvoje zkušenost je pěkně lživá. Navíc když kickneš někoho se stejnou IP, tak tomu druhýmu se nic nestane – jen ban. @Mikoo, to se nedá tak říci, protože bot může být jeden nebo 50. To samé může nastat situace s hráči (bratr s bratrem hrajou ve stejnou chvíli). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Boti vyvolané RakSAMPem nejsou NPC, nýbrž "hráči", kteří jsou schopni posílat i přijímat pakety. Takže ta tvoje zkušenost je pěkně lživá. Navíc když kickneš někoho se stejnou IP, tak tomu druhýmu se nic nestane – jen ban. @Mikoo, to se nedá tak říci, protože bot může být jeden nebo 50. To samé může nastat situace s hráči (bratr s bratrem hrajou ve stejnou chvíli). jasnee vsechny moje zkusenousti jsou velka lez i kdybych ti to predvedl na zivo, myslis si ze teorie tvoje je vetsi nez praxe.... vis co ja vam na to forko seru uplne, nejlepsi lidi co tu byli uz tu stejne nejsou, QWERa jste zabanovali i kdyz tu byl jeden z nejlepsich a nejaktivnejsich a vis co... me je to jedno Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Tak počkať, tak to sa ich pripoji ptm aj 300 omg Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Tak počkať, tak to sa ich pripoji ptm aj 300 omg http://pastebin.com/YaAZzb9z použij to a připojí se ti tam max 3 lidi z jedné IP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 (upraveno) To co poslal Steam Wallet je asi nejlepší ochrana co může být. Limituje se tam počet připojení pod jednou IPinou pro 3 hráče. To je super, pravděpodobnost, že 4 hráči budou mít jednu a tutéž IPinu je velmi malá. @DaVe, já s tím zkušenosti mám a vím co ti boti jsou zač. Testoval jsem je, zkoušel jsem je. Tak mi tu nevykládej, že ty moje "teorie", které jsou popravdě vyzkoušené, převyšují nad tím co říkáš. Předveď mi to a pokud budeš mít pravdu, tak možná se ti veřejně omluvím. Navíc už jenom z věty "bot ma stejnou ip, kdyz pripoji hrac bota kickne ho a tomu frajerovi co ho pripoji spadne hra, protoze jeho ip byla kickla na botovi" usuzuji, že pěkně kecáš. Už jenom z logického pohledu. Kick odřízne danému hráči připojení, kdežto ban je založený na IP, proto se potom veškeré pakety přestanou posílat i ostatním, kteří sdílí stejnou IPinu. Edited 29. Prosinec, 2015 by HighPrint Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 (upraveno) Dave veď klud, veď neber to v zlom Steam Wallet,HighPrint aj tebe Dave ďakujem Nastala chyba ! Skušal som to , zapal som rak samp a nedalo mu ani kick nič dokola to spamovalo ... Edited 29. Prosinec, 2015 by Mikoo Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 (upraveno) Ukaž jak to máš teďka // jinak DaVe měl pravdu v jedné věci, že se dá posílat fakeNPC (až teď jsem si to uvědomil), takže nám taky ukaž co přesně přes ten rakSAMP posíláš. Edited 29. Prosinec, 2015 by HighPrint Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Hodil som to do pawna a dal iba #include <a_samp> !join Ani to Daveho nic nefungujee.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Pošli sem kus server_logu, kde posíláš boty Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 http://imgur.com/y4SaKeu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Zkus ten kód upravit tak aby se vypisoval při připojení a při zvýšování pocet... a pak sem hoď ještě jednou log Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Hm to neviem, pawne viem len tie zakladne veci.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 To jsou základní věci nechat si to vypsat... Možná to je i důvod proč jsi ten script nerozjel Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikoo 8 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Author Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 No tak ale neviem všetko omg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor HighPrint 177 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 (upraveno) public OnPlayerConnect(playerid) { new IP[16],str[10]; GetPlayerIp(playerid, IP, sizeof(IP)); printf("pripojen hrac %d\n",playerid); new pocet; for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { new str2[20]; format(str,sizeof(str),"IP_%i",i); GetPVarString(playerid,str,str2,sizeof(str2)); print("porovnavam\n"); if(IsPlayerConnected(i)) { print("hrac je pripojen\n"); if(!strcmp(str2,IP, true)) { printf("pocet %d\n",pocet); pocet ++; if(pocet > 4) { printf("kicking %d\n",playerid); Kick(playerid); break; } } } } format(str,sizeof(str),"IP_%i",playerid); SetPVarString(playerid,str,IP); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new IP[4]; format(IP,sizeof(IP),"IP_%i",playerid); DeletePVar(playerid,IP); return 1; } Potom postni server_log Edited 29. Prosinec, 2015 by HighPrint Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukasz 336 Odesláno: 29. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 29. Prosinec, 2015 (upraveno) #define POCET_PRIPOJENI 5 public OnPlayerConnect(playerid) { new ip[16], ip2[16], pocet; GetPlayerIp(playerid, ip, 16); for(new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; GetPVarString(i, "ip", ip2, 16); if(!strcmp(ip2, ip)) { pocet++; if(pocet >= POCET_PRIPOJENI) { Kick(playerid); return 1; } } } SetPVarString(playerid, "ip", ip); return 1; } Edited 29. Prosinec, 2015 by Lukasz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 30. Prosinec, 2015 Share Odesláno: 30. Prosinec, 2015 (upraveno) tak já se taky pridám #include <a_samp> public OnPlayerConnect(playerid) { new ip[16],pocet; GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip)); SendPrint("Připojen nový hráč z ip: ",-1,ip); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { new test[16]; GetPlayerIp(i, test, sizeof(test)); if(!strcmp(ip,test,true)) { pocet++; SendPrint("Nalezeno shod této ip: ",pocet,"."); if(pocet == 4) { SendPrint("Kickuji hráče id: ",playerid,"."); Kick(playerid); } } } } return 1; } stock SendPrint(text[],cislo,text2[]) { new s[100]; if(cislo == -1) { format(s,100,"%s%s",text,text2); } else{ format(s,100,"%s%d%s",text,cislo,text2); } print(s); } Edited 30. Prosinec, 2015 by ĐaVe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Mikoo 8
Čaute , existuje niečo take aby sa boti nedostali na server cez rak samp že keď zadaju ten prikaz v rak sampe tak ho to zabanuje, alebo kickne.. Dakujem..
Link to comment
Share on other sites
43 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now