Jump to content
  • 0

pomoc Anti Join Bot/Anti Bot Join


Mikoo

Dotaz

Recommended Posts

  • 0
  • Globální moderátor

Přesně jak píše Steam Wallet, asi jedině limitovat počet připojení pod jednou IPinou. Každopádně to co napsal Dave je totální bullshit a tím se rozhodně neřiď.

 

 

EDIT:

 

Teď to co napíšu bude možná bullshit, sa-mp se už dlouho nevěnuji a rakboti jsem zkoušel snad jenom jednou. Takže mě paměť možná bude klamat. 

Pokud máš nějakej registrační systém (např dialog), a pokud se spawne bez loginu, tak kicknout. Případně pokud čekají až moc dlouho na dialog (30s), tak kick za neaktivitu

Edited by HighPrint
  • Líbí se mi to! (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Přesně jak píše Steam Wallet, asi jedině limitovat počet připojení pod jednou IPinou. Každopádně to co napsal Dave je totální bullshit a tím se rozhodně neřiď.

jasný... Rip npc co jsou už v modu.. :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Přesně jak píše Steam Wallet, asi jedině limitovat počet připojení pod jednou IPinou. Každopádně to co napsal Dave je totální bullshit a tím se rozhodně neřiď.

jasne jako vsechno i jako me zkusenosti :d sice s RAK zkusenosti nemam, ale kamos v TT kdyz jsem tam tuto podminku mel dycky pripojoval 50 botu e srandy a tato podminka mu je vzdy kickla dokud jsem ji nevymazal

a tema botama nemyslim npc ale pres program boty ktere delaly presne ty pohyby a akce co delal on se svym hracem

Link to comment
Share on other sites

  • 0

jasne jako vsechno i jako me zkusenosti :d sice s RAK zkusenosti nemam, ale kamos v TT kdyz jsem tam tuto podminku mel dycky pripojoval 50 botu e srandy a tato podminka mu je vzdy kickla dokud jsem ji nevymazal

a tema botama nemyslim npc ale pres program boty ktere delaly presne ty pohyby a akce co delal on se svym hracem

jenže ten bot má stejnou IP jako hráč... ten hack ti akorat odlimituje počet připojení na kompu...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

jenže ten bot má stejnou IP jako hráč... ten hack ti akorat odlimituje počet připojení na kompu...

ano, bot ma stejnou ip, kdyz pripoji hrac bota kickne ho a tomu frajerovi co ho pripoji spadne hra, protoze jeho ip byla kickla na botovi

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Boti vyvolané RakSAMPem nejsou NPC, nýbrž "hráči", kteří jsou schopni posílat i přijímat pakety. Takže ta tvoje zkušenost je pěkně lživá. Navíc když kickneš někoho se stejnou IP, tak tomu druhýmu se nic nestane – jen ban.

 

@Mikoo, to se nedá tak říci, protože bot může být jeden nebo 50. To samé může nastat situace s hráči (bratr s bratrem hrajou ve stejnou chvíli). 

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Boti vyvolané RakSAMPem nejsou NPC, nýbrž "hráči", kteří jsou schopni posílat i přijímat pakety. Takže ta tvoje zkušenost je pěkně lživá. Navíc když kickneš někoho se stejnou IP, tak tomu druhýmu se nic nestane – jen ban.

 

@Mikoo, to se nedá tak říci, protože bot může být jeden nebo 50. To samé může nastat situace s hráči (bratr s bratrem hrajou ve stejnou chvíli). 

jasnee vsechny moje zkusenousti jsou velka lez i kdybych ti to predvedl na zivo, myslis si ze teorie tvoje je vetsi nez praxe.... vis co ja vam na to forko seru uplne, nejlepsi lidi co tu byli uz tu stejne nejsou, QWERa jste zabanovali i kdyz tu byl jeden z nejlepsich a nejaktivnejsich a vis co... me je to jedno

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

To co poslal Steam Wallet je asi nejlepší ochrana co může být. Limituje se tam počet připojení pod jednou IPinou pro 3 hráče. To je super, pravděpodobnost, že 4 hráči budou mít jednu a tutéž IPinu je velmi malá.

 

 

@DaVe, já s tím zkušenosti mám a vím co ti boti jsou zač. Testoval jsem je, zkoušel jsem je. Tak mi tu nevykládej, že ty moje "teorie", které jsou popravdě vyzkoušené, převyšují nad tím co říkáš. Předveď mi to a pokud budeš mít pravdu, tak možná se ti veřejně omluvím. Navíc už jenom z věty "bot ma stejnou ip, kdyz pripoji hrac bota kickne ho a tomu frajerovi co ho pripoji spadne hra, protoze jeho ip byla kickla na botovi" usuzuji, že pěkně kecáš. Už jenom z logického pohledu. 

 

Kick odřízne danému hráči připojení, kdežto ban je založený na IP, proto se potom veškeré pakety přestanou posílat i ostatním, kteří sdílí stejnou IPinu.

Edited by HighPrint
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dave veď klud, veď neber to v zlom :)

 

Steam Wallet,HighPrint aj tebe Dave ďakujem :)

 

 

 

 

 

Nastala chyba ! Skušal som to , zapal som rak samp a nedalo mu ani kick nič dokola to spamovalo ...

Edited by Mikoo
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Ukaž jak to máš teďka

 

 

// jinak DaVe měl pravdu v jedné věci, že se dá posílat fakeNPC (až teď jsem si to uvědomil), takže nám taky ukaž co přesně přes ten rakSAMP posíláš.

Edited by HighPrint
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new IP[16],str[10];
    GetPlayerIp(playerid, IP, sizeof(IP));
    printf("pripojen hrac %d\n",playerid);
    new pocet;
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
    {
        new str2[20];
        format(str,sizeof(str),"IP_%i",i);
        GetPVarString(playerid,str,str2,sizeof(str2));
        print("porovnavam\n");
        if(IsPlayerConnected(i))
                {
                print("hrac je pripojen\n");
                if(!strcmp(str2,IP, true))
                {
                         printf("pocet %d\n",pocet);
                                pocet ++;
                    if(pocet > 4)
                    {
                        printf("kicking %d\n",playerid);
                        Kick(playerid);
                        break;
                    }
                        }
                }
    }
    format(str,sizeof(str),"IP_%i",playerid);
    SetPVarString(playerid,str,IP);
        return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new IP[4];
    format(IP,sizeof(IP),"IP_%i",playerid);
    DeletePVar(playerid,IP);
        return 1;
}

Potom postni server_log

Edited by HighPrint
Link to comment
Share on other sites

  • 0


#define POCET_PRIPOJENI 5


public OnPlayerConnect(playerid)
{
new ip[16], ip2[16], pocet;
GetPlayerIp(playerid, ip, 16);

for(new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
GetPVarString(i, "ip", ip2, 16);
    if(!strcmp(ip2, ip))
   {
       pocet++;
       if(pocet >= POCET_PRIPOJENI)
       {
           Kick(playerid);
           return 1;
       }
    }
}

SetPVarString(playerid, "ip", ip);
return 1;
}

 

Edited by Lukasz
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

tak já se taky pridám :d

#include <a_samp>

public OnPlayerConnect(playerid)
{
	new ip[16],pocet; GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip));
	SendPrint("Připojen nový hráč z ip: ",-1,ip);
	for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
	{
	    if(IsPlayerConnected(i))
	    {
		new test[16];
	        GetPlayerIp(i, test, sizeof(test));
	        if(!strcmp(ip,test,true))
		{
	            pocet++;
	            SendPrint("Nalezeno shod této ip: ",pocet,".");
	            if(pocet == 4)
		    {
		        SendPrint("Kickuji hráče id: ",playerid,".");
	                Kick(playerid);
	            }
	        }
	    }
	}
	return 1;
}

stock SendPrint(text[],cislo,text2[])
{
	new s[100];
	if(cislo == -1) {	format(s,100,"%s%s",text,text2); }
	else{   format(s,100,"%s%d%s",text,cislo,text2); }
	print(s);
}
Edited by ĐaVe
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...