Jump to content
  • 0

pomoc Gamemode


Paulee

Dotaz

Zdravím,

Jsem sice začátečník, ale rozhodl jsem se udělat svůj vlastní mod... Chci to zkusit z jednoho prostého důvodu. Protože, jak jsem začátečník tak neovládám všechny funkce publicy atd... Tak se to chci naučit, co je všechno v gamemodu potřeba... Udělal jsem tam pár aut, že se hráč připojí, ale vůbec nevím jak udělat jednu věc... Např.: příkaz /hp ID HP DŮVOD... Zkoušel jsem příkaz /heal HP, ale vůbec mi to nejde. Psalo mi to furt unknow command. Tak vás prosím aby jste mi řekly jak na to... Abych se mohl nějak odpíchnout k dalším věcem....

 

Díky za přečtení ;).

S pozdravem Petr.

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Nerob si to hneď od začiatku zložité ;)

 

Najprv si pozisťuj čo každý public robí a kedy sa vyvolá :p

Potom sa nauč trošku s premennými a až potom prejdi na príkazy a vyhraj sa s tým :)

 

Nerob príkaz /hp ID HP DOVOD

Najprv sprav príkaz /hp

potom /hp ID

až potom /hp ID HP

 

aby ti nepísalo unkown command tak hoď na koniec príkazu return true;

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Příkaz /hp to dám, ale já právě nevím, jak dát do příkazu proměnnou to ID... Nikdy jsem to nenašel a já prostě potřebuju jak to vypadá nebo jaké tam jsou funkce... A pak podle toho udělám další....

 

EDIT: Ten heal mi furt nejde... Zde je code

#include <a_samp>

#define MAX_PLAYER_EX 100

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/heal", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
		if(!cmdtext[5]) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použi /heal [HP]");
		new Float:HP[MAX_PLAYER_EX];
		HP[playerid] = floatstr(cmdtext[6]);
		SetPlayerHealth(playerid, HP[playerid]);
		return true;
	}
	return 0;
}
Edited by PetrPaulik
Link to comment
Share on other sites

  • 0
    if (strcmp("/heal", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
    new hp;
    SetPlayerHealth(playerid,hp);
        return true;
    }

Děláš to složitě tobě prakticky stačí toto.

A podmínku zvladneš ?