scrofly 0 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 #include <a_samp> #include <file> #include <dini> #include <dudb> #include <dutils> new job[MAX_PLAYERS]; new povolanipick; #define SCM SendClientMessage #define SCM SendClientMessage #define SendMessage SendClientMessage // TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM //#define #define modra 0x4778C9 #define MODRA 0x0000BBAA #define MODRA2 0x4682B4AA #define MODRA3 0x4169FFAA #define SVMODRA 0x33CCFFAA #define ZELENA 0x008000AA #define CYAN 0x00FFFFAA #define TMAVACYAN 0x008B8BAA #define BILA 0xFFFFFFAA #define ZLUTA 0xFFFF00AA #define HNEDA 0xA52A2AAA #define HNEDA2 0xBC8F8FAA #define COKOLADA 0xD2691EAA #define CERVENA 0xFF0000AA #define SEDA 0x808080AA #define FIALOVA 0x800080AA #define RUZOVA 0xFFC0CBAA #define CHARTR 0x7FFF00AA #define ORANZCERV 0xFF4500AA #define ORANZOVA 0xFF8C00AA #define NEVIDITE 0x4682B400 #define B_SEDA 0x808080FF //seda barva #define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva #define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva #define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva #define REG_DIALOG 0 #define LOG_DIALOG 1 enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace { bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false) } new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu stock Jmeno(playerid) // zjištění jména { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen { if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC { GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno } } return pName; //odešle jméno } main() { print("\n----------------------------------"); print("Real.Play1.1"); print("----------------------------------\n"); } public OnGameModeInit() povolanipick = CreatePickup(105,2021.5134,1224.3746,10.8203,354.1375); // Doplnte si souřadnice { UsePlayerPedAnims(); // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Real.Play1.1"); AddPlayerClass(105,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(103,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(106,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(107,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen { if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován { new message[256]; // proměnná pro zprávu format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo } else // ale pokud nemá účet { new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo } } SetPlayerPos(playerid, 2118.1868,1284.3336,8.6268); SetPlayerCameraPos(playerid, 2120.1868,1284.3336,8.6268); SetPlayerCameraLookAt(playerid,2118.1868,1284.3336,8.6268); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen { dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerPos(playerid,2118.1868,1284.3336,8.6268); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495); SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!"); return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) if(pickupid == povolanipick){ SCM(playerid,COLOR_****,"zaměstnej se L.ALTem");// Tady si něco dejte třeba { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK){//L.ALT pro zaměstnání if(IsPlayerInSphere(playerid,X,Y,Z, 3) == 1){//když je v určitých souřadnicích, Doplnte si! if(job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "[** ERROR **] Zde už jsi zaměstnán!"); job[playerid] = 1; // Zaněstná ho SetPlayerSkin(playerid, 21);//nastavi skin GivePlayerWeapon(playerid, ZBRAN,Náboje);// damu zbran //ATD Zde si muzete doplnit třeba mu doplnit zdraví a tak } return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog { if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo { SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci new message[256]; //proměnná pro zprávu format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog } else //ppokud zadal heslo { if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat { new message[256]; // proměnná pro zprávu format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog } else { new message[256]; //proměnná pro zprávu format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog } } } if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog { if(response==1) { if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit { //zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp. GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze //sem davejte veci ktere chcete nacist! Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen new message[256]; //proměnná na uložení zprávy format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení } else // pokud dal špatné heslo { SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci new message[256]; //proměnná pro zprávu format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog } } else //pokud zmáčkne talčítko Konec { SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci new message[256]; //proměnná pro zprávu format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } a tu jsou errors C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(76) : warning 213: tag mismatch C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(79) : error 055: start of function body without function header C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(83) : error 021: symbol already defined: "SetGameModeText" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(88) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(232) : error 017: undefined symbol "COLOR_" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(237) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(237) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(237) : error 004: function "OnVehicleMod" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(242) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(242) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(242) : error 004: function "OnVehiclePaintjob" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(247) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(247) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(247) : error 004: function "OnVehicleRespray" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(252) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(252) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(252) : error 004: function "OnPlayerSelectedMenuRow" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(257) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(257) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(257) : error 004: function "OnPlayerExitedMenu" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(262) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(262) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(262) : error 004: function "OnPlayerInteriorChange" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(267) : warning 225: unreachable code C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(267) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(267) : error 004: function "OnPlayerKeyStateChange" is not implemented C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(269) : error 017: undefined symbol "newkeys" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(270) : error 017: undefined symbol "IsPlayerInSphere" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(271) : error 017: undefined symbol "COLOR_GREEN" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(274) : error 017: undefined symbol "ZBRAN" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(274) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(274) : error 017: undefined symbol "boje" C:\Users\joseph\Desktop\kabat.pwn(274) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 25 Errors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Matess 36 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Tak nevim jesti jsi slepej nebo co: public OnGameModeInit() { povolanipick = CreatePickup(105,2021.5134,1224.3746,10.8203,354.1375); // Doplnte si souřadnice UsePlayerPedAnims(); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 scrofly 0 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Author Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 ok jeste jsem tam dal #define COLOR_ a z 25 errors uz jsou 4 C:\Users\joseph\Desktop\hh.pwn(78) : warning 213: tag mismatchC:\Users\joseph\Desktop\hh.pwn(231) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\Users\joseph\Desktop\hh.pwn(231) : warning 215: expression has no effectC:\Users\joseph\Desktop\hh.pwn(231) : error 001: expected token: ";", but found ")"C:\Users\joseph\Desktop\hh.pwn(231) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\Users\joseph\Desktop\hh.pwn(231) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase4 Errors. kam do toho modu pripsat ,abych tam kde mam tu pozici mel u toho i tu motorku na pizzaboy ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LukasB 0 Odesláno: 18. Listopad, 2014 Share Odesláno: 18. Listopad, 2014 a náhodov riadok povedať nechceš ?.... to si myslíš že teraz budem odpočitavať ako male decko riadok 78 a 231 ? povolanipick = CreatePickup(105,2021.5134,1224.3746,10.8203,354.1375); // Doplnte si souřadnice Ešte tam daj rotate a pod ***oviny ... : Stačí ti(dam príklad):CreatePickup(model, typ,Suradnica X, Suradnica Y, Suradnica Z, -1/*(aby sa to zobrazovalo vo všetkých svetoch)*/); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Akai 1 Odesláno: 18. Listopad, 2014 Share Odesláno: 18. Listopad, 2014 a náhodov riadok povedať nechceš ?.... to si myslíš že teraz budem odpočitavať ako male decko riadok 78 a 231 ? povolanipick = CreatePickup(105,2021.5134,1224.3746,10.8203,354.1375); // Doplnte si souřadnice Nemá to byť takto ?? nevitvaraš setplayer pos a aj tak pri setplayerpos sa nedava rotacia takže toto ti stači : Stačí ti: CreatePickup(105,2021.5134,1224.3746); Když už tu z ostatních děláš idioty, tak aspoň neraď sračky. CreatePickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LukasB 0 Odesláno: 18. Listopad, 2014 Share Odesláno: 18. Listopad, 2014 #define SCM SendClientMessage #define SCM SendClientMessage... Prepač ale tým ktorý urobia iba CTRL+C a CTRL+V neradím ... potom sa nečuduj že to nejde ani ked nevieš čítat errory a radšej stahuješ scripty na internete. jaaaj zabudol som na type a VW tak ck opravim Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Akai 1 Odesláno: 18. Listopad, 2014 Share Odesláno: 18. Listopad, 2014 Akai ty niesi admin na SP ? Jsem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deleted User 295 Odesláno: 18. Listopad, 2014 Share Odesláno: 18. Listopad, 2014 Prva chyba bola ze ti matka kupila pocitac... Ta druha je ze si to iba skopcil bez toho aby si pochopil co to vlastne dela... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
scrofly 0
a tu jsou errors
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now