Jump to content
  • 0

pomoc Attach Vehicle


VolfikCZ

Dotaz

Zdravím,mám problém,mám jeden script ze samp fóra scripter "Vuki/Vuk"P nevím jak se přesně jmenuje a ten script funguje super žádná error,warning ale když si auto spawnu na kterém májí být ty věci attach tak si ho spawnu ale na sobě ty věci nemá nebo když to auto vložím do onfilterscriptinit tak ani tak to na sobě nemá a já nevím jak to mám udělat že když si ho spawnu nebo přes ten onfilterscript 

Hodím sem kód ,předem děkuji za pomoc :)

/*
		Vuki_Transporter
		Created By: Vukilore
		
		Veuillez garder mon nom dans les crédits si vous utilisez ce script, ce n'est qu'un message ŕ la connexion,
		mais ça vous dérange, insérez tout simplement mon pseudo dans le /credit, c'est juste une question d'honnęteté.
		N'allez pas faire croire ŕ quelqu'un que c'est vous qui vient de script ça alors qu'il y a une vidéo sur internet....

*/

#include <a_samp>

new objveh[MAX_VEHICLES][9], bool:opendoor[MAX_VEHICLES];

public OnFilterScriptInit()
{
	print("\n--------------------------------------");
	print(" Vuki_Transporter chargé");
	print("--------------------------------------\n");
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
	return 1;
}



main()
{
	print("\n----------------------------------");
	print(" Vuki_Transporter chargé");
	print("----------------------------------\n");
}



public OnPlayerConnect(playerid)
{
	SendClientMessage(playerid, -1, "Ce serveur utilise le script Vuki_Transporter.");
	return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
	if(GetVehicleModel(vehicleid) ==578) // Si c'est un model DFT-30
	{
	    objveh[vehicleid][0] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
		objveh[vehicleid][1] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
		objveh[vehicleid][2] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
		objveh[vehicleid][3] = CreateObject(983, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
		objveh[vehicleid][4] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0); 
		AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][0], vehicleid, 1.4550000429153, -0.85600000619888, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
		AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][1], vehicleid, 1.4490000009537, -2.4389998912811, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
		AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][2], vehicleid, -1.460000038147, -0.86400002241135, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
		AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][3], vehicleid, -1.4609999656677, -2.4519999027252, 0.41100001335144, 0, 0, 0);
		AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][4], vehicleid, -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5);
		opendoor[vehicleid] = false;
	}
	return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 578) // Si c'est un model DFT-30
	{
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][0]);
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][1]);
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][2]);
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][3]);
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][4]);
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][5]);
	    DestroyObject(objveh[vehicleid][6]);
	}
	return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if(strcmp("/portiere", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
		new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
		if(GetVehicleModel(vehicleid) ==578) // Si c'est un model DFT-30
		{
			if(!opendoor[vehicleid])
			{
				DestroyObject(objveh[vehicleid][4]);
				objveh[vehicleid][5] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
				objveh[vehicleid][6] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
				AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][5], vehicleid, -0.025000000372529, -6.1770000457764, -0.80699998140335, 58.193572998047, 194.33984375, 166.49182128906);
				AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][6], vehicleid, 0.037999998778105, -7.3889999389648, -1.5329999923706, 58.189086914063, 194.33715820313, 166.48681640625);
				opendoor[vehicleid] = true;
				return 1;
			}
			else
			{
			    DestroyObject(objveh[vehicleid][5]);
			    DestroyObject(objveh[vehicleid][6]);
			    objveh[vehicleid][4] = CreateObject(11474, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // elevator
			    AttachObjectToVehicle(objveh[vehicleid][4], vehicleid, -0.068000003695488, -5.7540001869202, 0.38100001215935, 0, 2.5, 5.5);
			    opendoor[vehicleid] = false;
		     }
	    }
	    return 1;
	}
	return 0;
}

Scriptter: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=455391

 

Link to comment
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ja len tak mimo - je perfektný FS stiahhnutelný s default serverom - attachments.
Ulož si ten attachments a skús si to na serveri..
Môžeš si tam kadejako otáčať veci, ktoré použiješ atď.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nechápu,jak to mám udělat že když příjdu na server tak aby to auto mělo na sobě ty objecty...

Kdyz vytvorit to auto, tak jo zkus respawnout (SetVehicleToRespawn), aby se vyvolal callback OnVehicleSpawn, ktery mu nastavi ty objekty. Jinak na tento Fs jsem koukal a udelal jsem ze se ty objekty zbarvi tak, jakou ma zrovna barvu to auto :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kdyz vytvorit to auto, tak jo zkus respawnout (SetVehicleToRespawn), aby se vyvolal callback OnVehicleSpawn, ktery mu nastavi ty objekty. Jinak na tento Fs jsem koukal a udelal jsem ze se ty objekty zbarvi tak, jakou ma zrovna barvu to auto :)

 

Oukej,a když chci do toho scriptu dát to auto do Filterscriptinit tak k tomu autu musím něco napsat ? Jinak Díky za radu :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...