Jump to content

návod Uvítací zprávy a odpojení.


ExpalCZE

Recommended Posts

Zde jsou uvítací zprávy které se ukážou všem (jak rze 7.4 napr: Hrac xxx prisel na server.)

 

Abychom mohli udělat Určitého hráče musíme si zjistit jeho jméno a pak do zprávy dáme jako %s = hráč

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[22 + MAX_PLAYER_NAME]; //potřeba při zjištění hráčova jména
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); //potřeba při zjištění hráčova jména
format(string, sizeof(string), "Hrac %s se pripojil na server!", pname); //Zmen podle sveho //zpráva pro hráče
SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je zelena //Barva textu + zpráva se odešle všem
return 1;
}

 

Poté si uděláme zprávu když se hráč odpojí , spadne mu hra nebo dostane kick/ban.

Opět si musíme zjistit méno hráče viz kód nahoře.

Musíme přidat case 0,1,2

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[39 + MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
switch(reason)
{
 case 0: format(string, sizeof(string), "Hraci %s spadla hra.", pname); //Zmen podle sveho //Hráči spadla hra
 case 1: format(string, sizeof(string), "Hrac %s se odpojil ze serveru!", pname); //Zmen podle sveho //Hráč se odpojil
 case 2: format(string, sizeof(string), "Hrac %s byl nucen odejit KICK/BAN.", pname); //Zmen podle sveho //Hráč byl vyhozen nebo dostal ban
}
SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je nastavená na tmavě zelenou

 

Celý pawno kód je zde:

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[22 + MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(string, sizeof(string), "Hrac %s se pripojil na server!", pname); //Zmen podle sveho
SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je zelena
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[39 + MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
switch(reason)
{
 case 0: format(string, sizeof(string), "Hraci %s spadla hra.", pname); //Zmen podle sveho---Pád hry
 case 1: format(string, sizeof(string), "Hrac %s se odpojil ze serveru!", pname); //Zmen podle sveho---Odpojení (sám)
 case 2: format(string, sizeof(string), "Hrac %s byl nucen odejit KICK/BAN.", pname); //Zmen podle sveho---Kick nebo BAN
}
SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je nastavená na tmavě zelenou
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

no tak to je automaticky nastavené když hráči spadne hra je to toto

 

  case 0: format(string, sizeof(string), "Hraci %s spadla hra.", pname);

 

Když se hráč odpojí sám je to podtím a když mu dají ban nebo kicknou je to to třetí

 

mám to vyzkoušené na svém serveru a 100% funkční

 

Ty zprávy si upraj jak chceš ty a když chceš aby tam bylo jméno hráče musíš dát %s

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...