ExpalCZE 0 Odesláno: 21. Duben, 2013 Share Odesláno: 21. Duben, 2013 Zde jsou uvítací zprávy které se ukážou všem (jak rze 7.4 napr: Hrac xxx prisel na server.) Abychom mohli udělat Určitého hráče musíme si zjistit jeho jméno a pak do zprávy dáme jako %s = hráč public OnPlayerConnect(playerid) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[22 + MAX_PLAYER_NAME]; //potřeba při zjištění hráčova jména GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); //potřeba při zjištění hráčova jména format(string, sizeof(string), "Hrac %s se pripojil na server!", pname); //Zmen podle sveho //zpráva pro hráče SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je zelena //Barva textu + zpráva se odešle všem return 1; } Poté si uděláme zprávu když se hráč odpojí , spadne mu hra nebo dostane kick/ban. Opět si musíme zjistit méno hráče viz kód nahoře. Musíme přidat case 0,1,2 public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[39 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); switch(reason) { case 0: format(string, sizeof(string), "Hraci %s spadla hra.", pname); //Zmen podle sveho //Hráči spadla hra case 1: format(string, sizeof(string), "Hrac %s se odpojil ze serveru!", pname); //Zmen podle sveho //Hráč se odpojil case 2: format(string, sizeof(string), "Hrac %s byl nucen odejit KICK/BAN.", pname); //Zmen podle sveho //Hráč byl vyhozen nebo dostal ban } SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je nastavená na tmavě zelenou Celý pawno kód je zde: public OnPlayerConnect(playerid) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[22 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(string, sizeof(string), "Hrac %s se pripojil na server!", pname); //Zmen podle sveho SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je zelena return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[39 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); switch(reason) { case 0: format(string, sizeof(string), "Hraci %s spadla hra.", pname); //Zmen podle sveho---Pád hry case 1: format(string, sizeof(string), "Hrac %s se odpojil ze serveru!", pname); //Zmen podle sveho---Odpojení (sám) case 2: format(string, sizeof(string), "Hrac %s byl nucen odejit KICK/BAN.", pname); //Zmen podle sveho---Kick nebo BAN } SendClientMessageToAll(0x009669AA, string); //barva je nastavená na tmavě zelenou return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Brambůrek 41 Odesláno: 21. Duben, 2013 Share Odesláno: 21. Duben, 2013 Ten důvod je nějak odvozen nebo to je náhodně ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExpalCZE 0 Odesláno: 21. Duben, 2013 Author Share Odesláno: 21. Duben, 2013 kde myslíš Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Brambůrek 41 Odesláno: 21. Duben, 2013 Share Odesláno: 21. Duben, 2013 reason při disconectu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExpalCZE 0 Odesláno: 21. Duben, 2013 Author Share Odesláno: 21. Duben, 2013 no tak to je automaticky nastavené když hráči spadne hra je to toto case 0: format(string, sizeof(string), "Hraci %s spadla hra.", pname); Když se hráč odpojí sám je to podtím a když mu dají ban nebo kicknou je to to třetí mám to vyzkoušené na svém serveru a 100% funkční Ty zprávy si upraj jak chceš ty a když chceš aby tam bylo jméno hráče musíš dát %s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Brambůrek 41 Odesláno: 21. Duben, 2013 Share Odesláno: 21. Duben, 2013 Takže pawno má nadefinované pořadí zpráv když něco a podle toho funguje tento systém jestli jsem to pochopil správně Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts