ForestCZE 2 Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Share Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Ahoj Snažím se vytvořit vozidlo pro jednotlivého hráče se zamknutím vozidla a pak když ho zničí, aby se už neobjevilo Mám proměnnou: Vozidlo[MAX_PLAYERS]; Vytvoření auta + zamknutí: Vozidlo[playerid] = CreateVehicle(411,-1650.5533,1222.3875,6.8352,42.9428,64,1,5000); for(new all = 0; all < MAX_PLAYERS; all++){ if(IsPlayerConnected(all)){ if(all != playerid){ SetVehicleParamsForPlayer(Vozidlo[playerid], all, 0, 1); } } } Zamknutí nefunguje :X A pak chci, aby se po buchnutí auta už neobjevilo ... mám: public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { DestroyVehicle(Vozidlo[killerid]); return true; } To auto se stejně objeví na původní pozici. Kde je chyba? Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hrb™ 48 Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Share Odesláno: 22. Prosinec, 2012 A nestačilo by prostě místo tady CreateVehicle(411,-1650.5533,1222.3875,6.8352,42.9428,64,1,5000); Místo toho 5000 na konci dat prostě -1 ? Zkus si to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ForestCZE 2 Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Author Share Odesláno: 22. Prosinec, 2012 funkciu SetVehicleParamsForPlayer( som nikdy nepoužil takže to nwm, ja som to riešil cez GetPlayerStateChange a to vozidlo, to zmazanie musíš dať do OnVehicleSpawn ale daj tam timer na pár ms lebo viem že aj tam bol nejaký problém (ak si spomínam tak sa auto respawne 2x preto tam nešiel dať tuning alebo tak nejak) a nezabudni tam dať cyklus for(...){ if(Vozidlo == vehicleid){ SetTimerEx("delete",100,false,"i",i); break;}} a tam to čo máš v OnVehicleDeath... GetPlayerStateChange ... to myslíš GetPlayerState?? Ale nevím jak s tím ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ForestCZE 2 Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Author Share Odesláno: 22. Prosinec, 2012 A nestačilo by prostě místo tady CreateVehicle(411,-1650.5533,1222.3875,6.8352,42.9428,64,1,5000); Místo toho 5000 na konci dat prostě -1 ? Zkus si to. To nepomáhá Preklep, myslel som callback "OnPlayerStateChange" Vůbec nevím jak tam udělat zamykání .. to jde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ForestCZE 2 Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Author Share Odesláno: 22. Prosinec, 2012 public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate){ if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){ new car = GetPlayerVehicleID(playerid); for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++){ if(Vozidlo == car && i != playerid){ RemovePlayerFromVehicle(playerid); } } } return true; } No jasné, RemovePlayerFromVehicle mě opravdu nenapadlo díky RemovePlayerFromVehicle(playerid); Nemá to být: RemovePlayerFromVehicle(i); ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ForestCZE 2 Odesláno: 22. Prosinec, 2012 Author Share Odesláno: 22. Prosinec, 2012 nie Dobře a na ten SetTimerEx je potřeba i forward? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 26. Prosinec, 2012 Share Odesláno: 26. Prosinec, 2012 killerid neni ten kdo vozidlo vytvoril, ale ten kdo ho znicil Lze to resit takto: new MajitelVozidla[MAX_VEHICLES]; do OnGameModeInit for(new v;v<MAX_VEHICLES;v++) MajitelVozidla[v] = -1; Vozidlo[playerid] = CreateVehicle(411,-1650.5533,1222.3875,6.8352,42.9428,64,1,5000); MajitelVozidla[Vozidlo[playerid]] = playerid; for(new all = 0; all < MAX_PLAYERS; all++){ if(IsPlayerConnected(all)){ if(all != playerid){ SetVehicleParamsForPlayer(Vozidlo[playerid], all, 0, 1); } } } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { if(MajitelVozidla[vehicleid] > -1) { MajitelVozidla[vehicleid] = -1 DestroyVehicle(vehicleid); } return true; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
ForestCZE 2
Ahoj
Snažím se vytvořit vozidlo pro jednotlivého hráče se zamknutím vozidla a pak když ho zničí, aby se už neobjevilo
Mám proměnnou:
Vytvoření auta + zamknutí:
Zamknutí nefunguje :X
A pak chci, aby se po buchnutí auta už neobjevilo ... mám:
To auto se stejně objeví na původní pozici. Kde je chyba? Díky
Link to comment
Share on other sites
6 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now