Jump to content

Nový gamehosting


Guest Petr Hnátek

Recommended Posts

Dobrý den,

chtěly bysme vám představit web na gamehosting

který je podprojektem našeho webu

Najdete tu servery na koupení na hru Counter strike 1.6 .

Servery jsou rozděleny na 3 kategorie podle kterých jsou

stanoveny ceny : Mega , Giga a Tera. Administrace sice ještě není hotová,

ale máme pro vás řešení které si můžete přečíst v sekci "objednávka".

Další sekce je kontakty.Tu máte kontakty na všechny naše členy.

Máte u nás při koupy tyto výhody : Máme nízkou latenci,

Máme nízké ceny a server máte po zaplacení do pár minut.

Když budete potřebovat pomoci se serverem třeba s módem,

chybami atd. tak vám poradí naše technická podpora na kterou

máte kontakt v kontaktech.Server si můžete platit měsíčně, nebo po dohodě předplatit na rok.

Link to comment
Share on other sites

tak pokud mas cenik tak je potreba...

Podle zákona české republiky, pokud jsem student nebo mám zaměstnání, tak živnostencký list apod. mít nemusím, můžu odvádět daně bez něho.

Link to comment
Share on other sites

clanek o zakonech ti muze napsat jakejkoliv idiot...a ekonomiku sem na skole mel...takze vim ze pokud si studet tak podnikat muzes pouze pod podminkou plnoletosti a s platnym zivnostenskym opravnenim na danou cinost...jakozto student jsi povinen platit dane pri podnikani nad urcitou castku...ale pokud si opravdu prokazatelne student budou ti zaplacene dane vraceny po podani kazdorocniho breznoveho danoveho priznani...a pokud mas zamestnani tak musis mi zivnostak tak jako tak...fakt nechapu kde si na tohle prisel...

 

 

EDIT: spis si myslim ze sis to spletl se zakonem o zdravostim a socialnim...jelikoz pokud prijdes o zamestnani nebo uz nejsi nadale student musis si zdravotni platit sam, jelikoz jsi zivnostnik...socialni platit nemusis...to neni zakonem poviny

Link to comment
Share on other sites