Jump to content

[4FAN] Hrátky s poli


Guest Mort

Recommended Posts

Čau,

 

tak aby jste se nenudili tak jsem vytvořil scriptík. Nazval jsem ho hrátky s poli a sám jsem se nachytal :d

 

Tak uvidíme jak jste na tom vy s matikou a logickým myšlením (a taky pamatovákem).

 

Prosím něšiďte to, vím že jde na to vytvořit script a pak to zjistit, zkuste si typnout co vám vyšlo z hlavy.

 

	// nastavení 
hratkySPoli[0] = 1;
hratkySPoli[1] = hratkySPoli[0] + 2;
hratkySPoli[2] = hratkySPoli[1] + 3;
hratkySPoli[3] = hratkySPoli[0] - 1;
hratkySPoli[4] = hratkySPoli[3] + 2;
hratkySPoli[5] = hratkySPoli[1] + 1;

//
hratkySPoli[3] = hratkySPoli[4];
hratkySPoli[4] = hratkySPoli[5];
for(new i;i<=hratkySPoli[3];i++)
{
	hratkySPoli[0] = hratkySPoli[i+2];
}
hratkySPoli[2] = hratkySPoli[5];

 

Tak, jaký výsledek vám vyšel? :)

Link to comment
Share on other sites

 

// nastavení :)

hratkySPoli[0] = 1; // 1

hratkySPoli[1] = hratkySPoli[0] + 2; // 3

hratkySPoli[2] = hratkySPoli[1] + 3; // 6

hratkySPoli[3] = hratkySPoli[0] - 1; // 0

hratkySPoli[4] = hratkySPoli[3] + 2; // 2

hratkySPoli[5] = hratkySPoli[1] + 1; // 4

//

hratkySPoli[3] = hratkySPoli[4]; // 2

hratkySPoli[4] = hratkySPoli[5]; // 4

for(new i;i<=hratkySPoli[3];i++) // 2

{

hratkySPoli[0] = hratkySPoli[i+2];// [2]=6, [3]=2, [4]=4

}

hratkySPoli[2] = hratkySPoli[5]; // 4

Snad jsem to pochopil :d

Link to comment
Share on other sites

Takže, teďka něco 'těžšího'.

 

	// nastavení 
hratkySPoli[0] = 1;
hratkySPoli[1] = hratkySPoli[0] + 2;
hratkySPoli[2] = hratkySPoli[1] + 3;
hratkySPoli[3] = hratkySPoli[0] - 1;
hratkySPoli[4] = hratkySPoli[3] + 2;
hratkySPoli[5] = hratkySPoli[1] + 1;
hratkySPoli[6] = (hratkySPoli[0] * hratkySPoli[4]) - (hratkySPoli[2] + hratkySPoli[1]) + (hratkySPoli[5] * hratkySPoli[5]);

//
hratkySPoli[3] = hratkySPoli[4];
hratkySPoli[4] = hratkySPoli[5];
for(new i;i<=hratkySPoli[3];i++)
{
	hratkySPoli[0] = hratkySPoli[i+2];
	hratkySPoli[1] = hratkySPoli[i*i+1];
}
hratkySPoli[2] = hratkySPoli[5];
hratkySPoli[6] -= hratkySPoli[2] + (2 * hratkySPoli[1]);
hratkySPoli[4] += ((hratkySPoli[6] == 1) ? 6 : 2);
hratkySPoli[6] *= (-hratkySPoli[3]);
hratkySPoli[3] ++;
hratkySPoli[0] = hratkySPoli[0] + hratkySPoli[2] * hratkySPoli[6] + hratkySPoli[2] + hratkySPoli[2];

Link to comment
Share on other sites

HightPrint, bohužel tvá odpověď není správná (je to těžké, že? :-) ) a hlavně nezapomínej, že - * - = + :)

 

QWER, ty hackuješ :d To neplatí, ale máš to správně.

 

 

Můžete i někdo jiný přispět s touto hrou, ale musíte se být jistí výsledkem :).

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Pole[0] = 2+5*0+7;
Pole[1] = Pole[0] + 5*7*0+(1*9);
Pole[2] = ( Pole[0] * Pole[1] ) * (7^2-(24*2));
Pole[3] = Pole[1] >> Pole[2];

 

Nevím jestli to mám správně, dlouhou dobu jsem nepawnil.

Taky se omlouvám Mortíkovi za příspěvek do jeho vlákna.

 

Trochu těžší, ale dá se jednoduše vyřešit.

Link to comment
Share on other sites

premenu bere od 0 a nie od zaporneho cisla a tym zvisuje rozsah mnozstva kladnych cisel

tak potom je hodnota 2

lebo max. je 4294967295

čiže +2 sa premena vynuluje a ostane hodnota 2 (keďže je iba kladné... kebyže je aj záporné tak -2147483648 + 2 (za podmienok že m[0] == 2147483648 )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...