Jump to content

gamemode [P4F] TimeGame


Marwin37

Recommended Posts

pardon, nemyslel jsem interier ale VIRTUAL WORLD

Bylo byto lepší.A dal byjsi timer ktery by zjistil tvuj virtual world a napsalo bytyto(Textdraw)

Npr.

Při připojeny byteto dalo do 2011 ( :d )

A tak ze byjsi se mohl portovat v case(tim myslim VIRTUAL WORLD)

Link to comment
Share on other sites

pardon, nemyslel jsem interier ale VIRTUAL WORLD

Bylo byto lepší.A dal byjsi timer ktery by zjistil tvuj virtual world a napsalo bytyto(Textdraw)

Npr.

Při připojeny byteto dalo do 2011 ( :d )

A tak ze byjsi se mohl portovat v case(tim myslim VIRTUAL WORLD)

 

máš aspon minimální ponětí co jsi to ted vymlel za blbost ? :eh:

Link to comment
Share on other sites

pardon, nemyslel jsem interier ale VIRTUAL WORLD

Bylo byto lepší.A dal byjsi timer ktery by zjistil tvuj virtual world a napsalo bytyto(Textdraw)

Npr.

Při připojeny byteto dalo do 2011 ( :d )

A tak ze byjsi se mohl portovat v case(tim myslim VIRTUAL WORLD)

 

Co to meleš za kraviny? Víš co to je vůbec virtual world, interiér? Trochu přemýšlej než vypustíš něco jako toto.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Myslím, že to bude strááášne záťažové nie ? Lebo ja si to viem vysvetliť len tak, že ty čo ja viem nejakých 5 minút dozadu budeš ukladať všetko (hp, poziciu, ammo, vestu atd.) a na určitú sekundu to vrátiš nie ? To znamená neustále ukladanie pre všetkých hráčov.

Link to comment
Share on other sites

MartiN":ag1s6v8f]Myslím, že to bude strááášne záťažové nie ? Lebo ja si to viem vysvetliť len tak, že ty čo ja viem nejakých 5 minút dozadu budeš ukladať všetko (hp, poziciu, ammo, vestu atd.) a na určitú sekundu to vrátiš nie ? To znamená neustále ukladanie pre všetkých hráčov.

 

Pár tisíc proměnných, nic neobvyklého.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Doufám že všechny věci jako bulet time a slow warp time budou nezávisle na hráčích tudíž hráč 1 uvidí hráče 2 zpomaleně ale hráč 2 uvidí hráče 1 normálně a hráč 3 si stopne hráče 1 a 2 a ubere jim hp ale v podstatě si toho hráč 1 a 2 nevšimnou protože hráč 3 bude dávno o 500m dál

 

myslim to správně nebo to děláš jinak ?

Link to comment
Share on other sites

pokud jsem to pochopil správně tak jsi to pochopil správně

 

 

A doufám že neukládáš hráčovi každej metr a podle uložených pozic pak na ty pozice hráče dosazuješ

 

lepší by bylo uložit 5 pozic 5 metrů od sebe a jen přehrávat animaci v podstatě vytvořit jakej si bod přehrávání hráčovi chůze

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
pokud jsem to pochopil správně tak jsi to pochopil správně

 

 

A doufám že neukládáš hráčovi každej metr a podle uložených pozic pak na ty pozice hráče dosazuješ

 

lepší by bylo uložit 5 pozic 5 metrů od sebe a jen přehrávat animaci v podstatě vytvořit jakej si bod přehrávání hráčovi chůze

 

Interpolace pohybu by ve výsledku byla 3x víc zátěžová než chod přes úsporné proměnné

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...