Jump to content

gamemode [P4F] TimeGame


Marwin37

Recommended Posts

TimeGame

 

 

Úvod

Kdysi zhruba 2-3 roky zpátky jsem měl nápad udělat cestování časem jako je ve hře TimeShift pak jsem ovšem na to zapomněl a nedávno jak jsem si to po dlouhé době zahrál tak jsem si vzpomněl a řekl si že bych to mohl udělat.

 

Info

Tvůrce - Marwin37

Tento mód bude součástí "Pub 4 Fun Freeroam Reloaded"

 

Popis

Ve hře budete moct pohybovat s časem ovšem to nebude jen tak. Budete k tomu potřebovat Časovou Energii kterou můžete nasbírat. Časová síla bude omezena na 100 bodů a bude v určitých úkonech různě ubývat.

 

1) Vracení času

Každý hráč bude moct vrátit čas pokud bude mít časovou energii 100 bodů.

Čas se bude moct vrátit jen nějakou chvíli od posledního vrácení času (Bugovalo by to)

Hráč když začne vracet čas se bude pohybovat normálně. Ostatní se však budou vracet. Takže se může stát že někdo ožije vedle vás.

 

2) Zastavení času

Každý hráč bude moct také zastavit čas ale bude potřebovat časovou energii minimálně 50 bodů. Když bude využito těch 50% časové energie bude moct hráč znova rozběhnout čas.

Hráč který zastavil čas se bude moct normálně pohybovat. Ale když na někoho vystřelí tak mu to ubere zdraví jakmile se čas zase rozběhne.

Tuto časovou operaci bude moct spustit více hráčů najednou.

 

3) Zpomalení času

Každý hráč to bude moct využít pokud jeho časová energie bude vyšší než 25 bodů.

Všichni se poté budou pohybovat 3x pomaleji.

Toto časovou operaci bude moct spustit více hráčů najednou.

 

4) Teleport zpět v čase

Každý hráč bude moct vrátit čas pokud bude mít časovou energii 100 bodů.

Vrátí se jen jeden hráč ihned do určítého okamžiku zpátky v čase.

Toto časovou operaci bude moct spustit více hráčů najednou.

Avšak když bude použita omezí na určitou dobu Vracení času.

 

Screen jak bude vypadat menu časových příkazů a hladina časové energie

 

timegame.png

 

Link to comment
Share on other sites

Dobrej vtip. Jsem celkem zvědavej jak si s tím poradíš.

 

To není vtip toto je seriózní topic. Co ti na tom příjde vtipného prosimtě?

Marwin je hodne dobrej pawner, je videt ze ho neznas ;)

 

k topicu: tesim se, nedokazu si to predstavit ale urcite zas jednou zapnu samp a prijdu si zahrat az to bude :) :thumbup: super napad :v:

Link to comment
Share on other sites

Tak tohle bude zabugovaný jako svině :) možná je reálný, že uvidíme nějakou epic-deb*l verzi, ale nepude to hrát :d

 

Nebude když se těm bugům bude předcházet ... jestli tě napadaj nějaké bugy tak napiš jaké

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel
Tak tohle bude zabugovaný jako svině :) možná je reálný, že uvidíme nějakou epic-deb*l verzi, ale nepude to hrát :d

 

Nebude když se těm bugům bude předcházet ... jestli tě napadaj nějaké bugy tak napiš jaké

 

Tak nejdřív ta skutečnost, že to bude chtít dobrej stroj... Jelikož převrácení času bych řešil soustavou proměnných, do kterých bych při každém OnPlayerUpdate uložil pozici a další hráčovi hodnoty... Při převrácení bych tyhle hodnoty vyvolával.. Pak třeba bug, kdy proměnná bude malá a víc hráčů za sebou vyvolá převrácení, ejhle, nejsou data.

 

Pak jak budeš řešit obrácený animace.. to budou běžet dopředu rychlostí dozadu?!

 

slowmo řešitelný jen adrenaline pills, takže tam budou blikat adrenalinový pickupy?

 

Freeze budeš muset řešit epic algoritma na míření, jelikož "freezed" players (aka TogglePlayerControllable) nespouští při zásahu public OnPlayerTakeDamage a ubrat jim zdraví taky nejde.

Link to comment
Share on other sites

Tak tohle bude zabugovaný jako svině :) možná je reálný, že uvidíme nějakou epic-deb*l verzi, ale nepude to hrát :d

 

Nebude když se těm bugům bude předcházet ... jestli tě napadaj nějaké bugy tak napiš jaké

 

Tak nejdřív ta skutečnost, že to bude chtít dobrej stroj... Jelikož převrácení času bych řešil soustavou proměnných, do kterých bych při každém OnPlayerUpdate uložil pozici a další hráčovi hodnoty... Při převrácení bych tyhle hodnoty vyvolával.. Pak třeba bug, kdy proměnná bude malá a víc hráčů za sebou vyvolá převrácení, ejhle, nejsou data.

 

Pak jak budeš řešit obrácený animace.. to budou běžet dopředu rychlostí dozadu?!

 

slowmo řešitelný jen adrenaline pills, takže tam budou blikat adrenalinový pickupy?

 

Freeze budeš muset řešit epic algoritma na míření, jelikož "freezed" players (aka TogglePlayerControllable) nespouští při zásahu public OnPlayerTakeDamage a ubrat jim zdraví taky nejde.

 

1) V prvním příspěvku je psáno že to bude omezeno časově .... obracený animace nebudou budou tam normalní

2) Ne nebudou tam adrenalinový pickupy ja mám už vymyšleno jak to vytvořit (teď to budu testovat)

3) Toho míření jsem si vědom a proto jsem si taky vytvořil funkci OnPlayerShotPlayer poskládal jsem to díky pár funkcím z sa-mp fórka

 

vypada to dobře [kdyby si radši dodělal osfalda :d]
osfald taky bude :d jen musím to dělat zase od znova jako od 3.0

 

No sakra , ani bych nevěděl že někdo tak dobře umí přemýšlet...

Určitě se maximálně těším

Chlape ty to , dotáhneš daleko.

:d to chce jen představivost :d

Link to comment
Share on other sites

Marwin je hodne dobrej pawner, je videt ze ho neznas ;)

 

Možná že je marwin pawner na vyšší úrovni, ale jsem si jist že tenhle mód nebude hratelný. :hehe:

 

Dobrej vtip. Jsem celkem zvědavej jak si s tím poradíš.

 

To není vtip toto je seriózní topic. Co ti na tom příjde vtipného prosimtě?

 

ffredyk tak nějak odpověděl za mě :d

Link to comment
Share on other sites

Marwin je hodne dobrej pawner, je videt ze ho neznas ;)

 

Možná že je marwin pawner na vyšší úrovni, ale jsem si jist že tenhle mód nebude hratelný. :hehe:

 

Dobrej vtip. Jsem celkem zvědavej jak si s tím poradíš.

 

To není vtip toto je seriózní topic. Co ti na tom příjde vtipného prosimtě?

 

ffredyk tak nějak odpověděl za mě :d

 

Ty vůbec nevíš jak to chcu udělat ja už to mam vymyšleno

 

Ostatním díky za podporu dnes možna spustím malý beta test na pipatku

Link to comment
Share on other sites

Marwin je hodne dobrej pawner, je videt ze ho neznas ;)

 

Možná že je marwin pawner na vyšší úrovni, ale jsem si jist že tenhle mód nebude hratelný. :hehe:

 

Dobrej vtip. Jsem celkem zvědavej jak si s tím poradíš.

 

To není vtip toto je seriózní topic. Co ti na tom příjde vtipného prosimtě?

 

ffredyk tak nějak odpověděl za mě :d

 

Ty vůbec nevíš jak to chcu udělat ja už to mam vymyšleno

 

Ostatním díky za podporu dnes možna spustím malý beta test na pipatku

Posles mi pak pls ip do sz ?

Link to comment
Share on other sites

zrychlení času bych asi řešil pickupem pilulky potom bych být tebou změnil počasí na nějakej vítr aby se rychleji hejbali stromy atd a pak bych řešil efekty pomocí texdrawu jako například bullettime

Link to comment
Share on other sites

ffredyk ja by som to riešil ukladaním do súboru posledných 10 sekund... a po 10 sekundach zmazať resp. vynulovať... mohlo by tam byť cca 300 riadkov... a potom čítanie od zadu :d to by som neviem ako vyriešil... premenou a pridavať hodnotu = počet riadkov a potom novu premenu a davať zas ++ a podmienka if(pocet == pocetb

 

ale zapisovanie do suboru... no

Link to comment
Share on other sites

Takže po prvních Beta testech jsem zjistil že to funguje celkem bezvadně ale napadla mě další taková věc Teleport zpět v čase - viz první příspěvek, když nějaký hráč začně někam padat tak může dát teleport zpět v čase a vráti se na horu.

Link to comment
Share on other sites

Takže po prvních Beta testech jsem zjistil že to funguje celkem bezvadně ale napadla mě další taková věc Teleport zpět v čase - viz první příspěvek, když nějaký hráč začně někam padat tak může dát teleport zpět v čase a vráti se na horu.

 

vole jak ja sa na to tesiiim ! :d Poskytnem ti testovaci server zadarmo :)

Velmi sa tesim na tento gamemode :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...