Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 DELETED Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhoj 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Čaute, ľudia mi stále spamujú že či by som im nedal/predal Avest-ov house systém s ukladaním majiteľa. Už ma to nasralo, tak som to spravil. Čo sa pridalo ? - Pridalo sa ukladanie (dini = nič nehovorte (ATomas) ja viem že je to shit, ale nebudem sa namáhať zadarmo) Ukladá sa to do priečinka "Houses" (musíte ho v ScriptFiles vytvoriť manuálne) - Pridané 3DLabelText (obsahuje číslo domu, majiteľa a keď je na predaj, cenu) - Pridané pickupy (keď je na predaj = zelený, keď má majiteľa = modrý) Čo sa zmenilo ? - Opravené odchádzanie z domu (mohlo sa stať, že sa objavíte pri poslednom vytvorenom dome) - Dom sa neukladá na id hráča ale na jeho meno... (tj. pri predávaní domu nekontroluje ID hráča ale meno...) Download ? http://pastebin.com/G6QYGhbD Screeny ? Možno neskôr dodám... S pozdravom QWER ooo díky du sem napsat to, co sem ti sliboval do PMek lidičky moje nová věta: ŽERU QWER-A !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.RooT 3 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 N1CE 10/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeuneerSK 5 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Možno to využijem.. A na svojom HS nerobím už.. len aby si vedel.. A už sa teším na QTDS.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 A už sa teším na QTDS.. ten sa objaví ak všetko pôjde podľa plánov do nedele... Link to comment Share on other sites More sharing options...
booble1428 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Opět GJ !!! Něco podobnýho hledám, díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 pekné Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Opravená malá chyba (avest-ova = pri cykle) + screeny Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinHavo 14 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Je to v poho 10/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhoj 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 hele zkusil sem to a našel bug: normálně de koupit dům s číslem 0, a ten celej funguje, ale když přijedu k domu číslo 1,2.... tak mi to nezobrazí dialog nevíte pls co s tim je? EDIT: proč to QWER-ovi de a mě ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Very good 10/10 jako vždycky u tebe Ps.: Jdu ti tam hledat chyby abych tě moh nasrat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 hm... niečo si si dosral na tomto som to testoval (sú na súradniciach okolo 0,0,3) #include #include #define MAX_HOUSES 50 //-------------------------------------| enum HOUSE_DATA { Float:p_X, Float:p_Y, Float:p_Z, Float:i_X, Float:i_Y, Float:i_Z, iin, Cena, Vlastnik[MAX_PLAYER_NAME], Dialog, Text3D:Text, Pickup, Zamek } new HouseInfo[MAX_HOUSES][HOUSE_DATA]; new InHouse[MAX_PLAYERS] = {-1,...}; new HouseCount = -1; //------------------------------------| forward GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z); forward IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius); forward AddHouse(Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu); //------------------------------------| main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); new x; for(new i;i < 45;i++){ x++; AddHouse(0+random(50), 0+random(50), 3, 0, 0, 0, 0, 0, 5+x); } return 1; } public AddHouse(Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu) { HouseCount ++; if(HouseCount < MAX_HOUSES) { HouseInfo[HouseCount][p_X] = pX; HouseInfo[HouseCount][p_Y] = pY; HouseInfo[HouseCount][p_Z] = pZ; HouseInfo[HouseCount][i_X] = iX; HouseInfo[HouseCount][i_Y] = iY; HouseInfo[HouseCount][i_Z] = iZ; HouseInfo[HouseCount][iin] = ii; HouseInfo[HouseCount][Cena] = Cenik; HouseInfo[HouseCount][Vlastnik] = 0; HouseInfo[HouseCount][Zamek] = 0; HouseInfo[HouseCount][Dialog] = iddialogu; new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",HouseCount); if(!fexist(s)){ dini_Create(s); dini_Set(s,"Owner","none"); dini_IntSet(s,"Locked",0); } new sx[100]; if(strcmp(dini_Get(s,"Owner"),"none",true) == 0){ format(HouseInfo[HouseCount][Vlastnik],MAX_PLAYER_NAME,"Nikto"); HouseInfo[HouseCount][Zamek] = 0; HouseInfo[HouseCount][Pickup] = CreatePickup(1273,1,pX, pY, pZ); format(sx,100,"Dom č.%d\r\nMajiteľ: Nikto\r\nCena: %d",HouseCount,Cenik); HouseInfo[HouseCount][Text] = Create3DTextLabel(sx,0xFF0000FF,pX,pY,pZ+1,50,0); }else{ HouseInfo[HouseCount][Pickup] = CreatePickup(1272,1,pX, pY, pZ); format(HouseInfo[HouseCount][Vlastnik],MAX_PLAYER_NAME,"%s",dini_Get(s,"Owner")); HouseInfo[HouseCount][Zamek] = dini_Int(s,"Locked"); format(sx,100,"Dom č.%d\r\nMajiteľ: %s",HouseCount,dini_Get(s,"Owner")); HouseInfo[HouseCount][Text] = Create3DTextLabel(sx,0xFF0000FF,pX,pY,pZ+1,50,0); } printf("Dom %d Vytvorený",HouseCount); }else{ print(""); } return 1; } //------------------------------------| public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { for(new h=0;h { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z])) { ShowPlayerDialog(playerid,HouseInfo[h][Dialog],DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVstoupit","Použít","Nic"); } } return 1; } //------------------------------------| public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK) { if(InHouse[playerid] != -1){ new HouseId = InHouse[playerid]; if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,HouseInfo[HouseId][i_X],HouseInfo[HouseId][i_Y],HouseInfo[HouseId][i_Z])) { SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[HouseId][p_X],HouseInfo[HouseId][p_Y],HouseInfo[HouseId][p_Z]); SetPlayerInterior(playerid,0); InHouse[playerid] = -1; } } } return 1; } //------------------------------------| public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { for(new h=0;h { if(dialogid == HouseInfo[h][Dialog]) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < HouseInfo[h][Cena]) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Máš málo peněz !"); if(!IsHouseForSale(h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům již někdo vlastní !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_Set(s,"Owner",PlayerName(playerid)); GivePlayerMoney(playerid, -HouseInfo[h][Cena]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Pořidil jsi si dům !"); new sx[100]; format(sx,100,"Dom č.%d\r\nMajiteľ: %s",h,dini_Get(s,"Owner")); Update3DTextLabelText(HouseInfo[h][Text],0xFF0000FF,sx); DestroyPickup(HouseInfo[h][Pickup]); HouseInfo[h][Pickup] = CreatePickup(1272,1,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z]); } else if(listitem == 1) { if(!IsPlayerHouseOwner(playerid,h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_Set(s,"Owner","none"); GivePlayerMoney(playerid, HouseInfo[h][Cena]/2); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům prodán, byla ti vrácena cena !"); new sx[100]; format(sx,100,"Dom č.%d\r\nMajiteľ: Nikto\r\nCena: %d",h,HouseInfo[h][Cena]); Update3DTextLabelText(HouseInfo[h][Text],0xFF0000FF,sx); DestroyPickup(HouseInfo[h][Pickup]); HouseInfo[h][Pickup] = CreatePickup(1273,1,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z]); } else if(listitem == 2) { if(!IsPlayerHouseOwner(playerid,h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_IntSet(s,"Locked",1); HouseInfo[h][Zamek] = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům zamknut !"); } else if(listitem == 3) { if(!IsPlayerHouseOwner(playerid,h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům odemknut !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_IntSet(s,"Locked",0); HouseInfo[h][Zamek] = 1; } else if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Informace o domu:"); if(HouseInfo[h][Zamek] == 0) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Zámek: Odemknutý."); } if (IsHouseForSale(h)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"K Prodeji: Ne"); } } else if(listitem == 5) { if(HouseInfo[h][Zamek] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům je zamknut !"); SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[h][i_X],HouseInfo[h][i_Y],HouseInfo[h][i_Z]); SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[h][iin]); InHouse[playerid] = h; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům opustíš L.ALT !"); } } } } return 1; } //------------------------------------| stock PlayerName(playerid){ new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); return name; } stock IsPlayerHouseOwner(playerid,houseid) { new cesta[50]; format(cesta,150,"Houses/%d.txt",houseid); if(strcmp(PlayerName(playerid),dini_Get(cesta,"Owner"), false) == 0) return true; return false; } stock IsHouseForSale(houseid) { new cesta[50]; format(cesta,150,"Houses/%d.txt",houseid); if(strcmp("none",dini_Get(cesta,"Owner"), false) == 0) return true; return false; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinHavo 14 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { for(new h=0;h{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z])) { ShowPlayerDialog(playerid,HouseInfo[h][Dialog],DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVstoupit","Použít","Nic"); } } return 1; } Nieco je zle v podmienke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 nieje tam žiadna chyba... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhoj 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 ale co tam je blbě? tady to mám celý: #include #include #define MAX_HOUSES 50 //-------------------------------------| enum HOUSE_DATA { Float:p_X, Float:p_Y, Float:p_Z, Float:i_X, Float:i_Y, Float:i_Z, iin, Cena, Vlastnik[MAX_PLAYER_NAME], Dialog, Text3D:Text, Pickup, Zamek } new HouseInfo[MAX_HOUSES][HOUSE_DATA]; new InHouse[MAX_PLAYERS] = {-1,...}; new HouseCount = -1; //------------------------------------| forward GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z); forward IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius); forward AddHouse(Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu); forward H_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]); forward H_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid); forward H_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys); forward H_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]); //------------------------------------| public AddHouse(Float:pX, Float:pY, Float:pZ, Float:iX, Float:iY, Float:iZ, ii, Cenik, iddialogu) { HouseCount ++; if(HouseCount < MAX_HOUSES) { HouseInfo[HouseCount][p_X] = pX; HouseInfo[HouseCount][p_Y] = pY; HouseInfo[HouseCount][p_Z] = pZ; HouseInfo[HouseCount][i_X] = iX; HouseInfo[HouseCount][i_Y] = iY; HouseInfo[HouseCount][i_Z] = iZ; HouseInfo[HouseCount][iin] = ii; HouseInfo[HouseCount][Cena] = Cenik; HouseInfo[HouseCount][Vlastnik] = 0; HouseInfo[HouseCount][Zamek] = 0; HouseInfo[HouseCount][Dialog] = iddialogu; new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",HouseCount); if(!fexist(s)){ dini_Create(s); dini_Set(s,"Majitel","none"); dini_IntSet(s,"Locked",0); } new sx[100]; if(strcmp(dini_Get(s,"Majitel"),"none",true) == 0){ format(HouseInfo[HouseCount][Vlastnik],MAX_PLAYER_NAME,"Nikdo"); HouseInfo[HouseCount][Zamek] = 0; HouseInfo[HouseCount][Pickup] = CreatePickup(1273,1,pX, pY, pZ); format(sx,100,"Dům č.%d\r\nMajitel: Nikdo\r\nCena: %d",HouseCount,Cenik); HouseInfo[HouseCount][Text] = Create3DTextLabel(sx,0xFF0000FF,pX,pY,pZ+1,50,0); }else{ HouseInfo[HouseCount][Pickup] = CreatePickup(1272,1,pX, pY, pZ); format(HouseInfo[HouseCount][Vlastnik],MAX_PLAYER_NAME,"%s",dini_Get(s,"Majitel")); HouseInfo[HouseCount][Zamek] = dini_Int(s,"Locked"); format(sx,100,"Dům č.%d\r\nMajitel: %s",HouseCount,dini_Get(s,"Majitel")); HouseInfo[HouseCount][Text] = Create3DTextLabel(sx,0xFF0000FF,pX,pY,pZ+1,50,0); } printf("Dům %d Vytvořený",HouseCount); }else{ print(""); } return 1; } //------------------------------------| public H_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { for(new h=0;h { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z])) { ShowPlayerDialog(playerid,HouseInfo[h][Dialog],DIALOG_STYLE_LIST,"Dům","Koupit\nProdat\nZamknout\nOdemknout\nInformace o domu\nVstoupit","Použít","Nic"); } } return 1; } //------------------------------------| public H_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_WALK) { if(InHouse[playerid] != -1){ new HouseId = InHouse[playerid]; if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,HouseInfo[HouseId][i_X],HouseInfo[HouseId][i_Y],HouseInfo[HouseId][i_Z])) { SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[HouseId][p_X],HouseInfo[HouseId][p_Y],HouseInfo[HouseId][p_Z]); SetPlayerInterior(playerid,0); InHouse[playerid] = -1; } } } return 1; } //------------------------------------| public H_OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { for(new h=0;h { if(dialogid == HouseInfo[h][Dialog]) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < HouseInfo[h][Cena]) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Máš málo peněz !"); if(!IsHouseForSale(h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům již někdo vlastní !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_Set(s,"Majitel",HousePlayerName(playerid)); GivePlayerMoney(playerid, -HouseInfo[h][Cena]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Pořidil jsi si dům !"); new sx[100]; format(sx,100,"Dom č.%d\r\nMajiteľ: %s",h,dini_Get(s,"Majitel")); Update3DTextLabelText(HouseInfo[h][Text],0xFF0000FF,sx); DestroyPickup(HouseInfo[h][Pickup]); HouseInfo[h][Pickup] = CreatePickup(1272,1,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z]); } else if(listitem == 1) { if(!IsPlayerHouseOwner(playerid,h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_Set(s,"Majitel","none"); GivePlayerMoney(playerid, HouseInfo[h][Cena]/2); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům prodán, byla ti vrácena cena !"); new sx[100]; format(sx,100,"Dům č.%d\r\nMajitel: Nikdo\r\nCena: %d",h,HouseInfo[h][Cena]); Update3DTextLabelText(HouseInfo[h][Text],0xFF0000FF,sx); DestroyPickup(HouseInfo[h][Pickup]); HouseInfo[h][Pickup] = CreatePickup(1273,1,HouseInfo[h][p_X],HouseInfo[h][p_Y],HouseInfo[h][p_Z]); } else if(listitem == 2) { if(!IsPlayerHouseOwner(playerid,h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_IntSet(s,"Locked",1); HouseInfo[h][Zamek] = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům zamknut !"); } else if(listitem == 3) { if(!IsPlayerHouseOwner(playerid,h)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům není tvůj !"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům odemknut !"); new s[128]; format(s,128,"Houses/%d.txt",h); dini_IntSet(s,"Locked",0); HouseInfo[h][Zamek] = 1; } else if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Informace o domu:"); if(HouseInfo[h][Zamek] == 0) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Zámek: Zamknutý."); }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"Zámek: Odemknutý."); } if (IsHouseForSale(h)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"K Prodeji: Ano"); }else{ SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,"K Prodeji: Ne"); } } else if(listitem == 5) { if(HouseInfo[h][Zamek] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Tento dům je zamknut !"); SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[h][i_X],HouseInfo[h][i_Y],HouseInfo[h][i_Z]); SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[h][iin]); InHouse[playerid] = h; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Dům opustíš L.ALT !"); } } } } return 1; } //------------------------------------| stock HousePlayerName(playerid){ new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); return name; } stock IsPlayerHouseOwner(playerid,houseid) { new cesta[50]; format(cesta,150,"Houses/%d.txt",houseid); if(strcmp(HousePlayerName(playerid),dini_Get(cesta,"Majitel"), false) == 0) return true; return false; } stock IsHouseForSale(houseid) { new cesta[50]; format(cesta,150,"Houses/%d.txt",houseid); if(strcmp("none",dini_Get(cesta,"Majitel"), false) == 0) return true; return false; } P.S.: ty forwardy atd. mám upravený pro svoje potřeby takže pls nemazat a tky sem si to hodil do Češtiny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 omg asi si nečítal Opravená malá chyba (avest-ova = pri cykle) + screeny stiahni si to znova je tam pri cyklu HouseCount+1 (bez neho nepôjde posledný dom...) som myslel že bol Avest lepší... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinecraftPlayer 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 heh to samý mě psali lidi tež aspon že si to ty udělal dobře ty ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin15 4 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 hele čo mám dát do tých druhých pozicií skúsil osm tam dať nejaké čísla ale vždi sa zjaví nekde vo vzuchu.. dík.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 omfg http://pawno.cz/viewtopic.php?f=8&t=6271 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin15 4 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 omfghttp://pawno.cz/viewtopic.php?f=8&t=6271 som vedel že je to INTERIOR_X atd.. ale odkial mám ja vediet interior súradnice ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattoo4321 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 celkom good ale nevyuzijem.. 9/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lax. 28 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 som vedel že je to INTERIOR_X atd.. ale odkial mám ja vediet interior súradnice ?? žeby http://weedarr.wikidot.com/interior .. omg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurk 0 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 Možná jsem našel menší chybku nebo ne ale chci se ujistit enum HOUSE_DATA { Float:p_X, Float:p_Y, Float:p_Z, Float:i_X, Float:i_Y, Float:i_Z, iin, Cena, Vlastnik[MAX_PLAYER_NAME], Dialog, Text3D:Text, Pickup, Zamek }; ; - nechybí tam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lax. 28 Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 to není chyba.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Květen, 2011 Share Odesláno: 25. Květen, 2011 som vedel že je to INTERIOR_X atd.. ale odkial mám ja vediet interior súradnice ?? hm if(strcmp("/getint",cmdtext,true)){ new a[100],Float:b[3]; GetPlayerPos(playerid,b[0],b[1],b[2]); format(a,100,"Id tvojho interiéra je %d a pozícia %0.3f,%0.3f,%0.3f",GetPlayerInterior(playerid),b[0],b[1],b[2]); SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,a); return true; } wow... to je geniálne alebo použi /save woooow ty kokso qwer to je nápad -- stř 25. kvě 2011 17:59:29 -- Možná jsem našel menší chybku nebo ne ale chci se ujistit enum HOUSE_DATA { Float:p_X, Float:p_Y, Float:p_Z, Float:i_X, Float:i_Y, Float:i_Z, iin, Cena, Vlastnik[MAX_PLAYER_NAME], Dialog, Text3D:Text, Pickup, Zamek }; ; - nechybí tam? nechýba... netreba tam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now