Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 21. Květen, 2011 Globální moderátor Share Odesláno: 21. Květen, 2011 Čau lidi udělal jsem super mapu a je tam pres 1500 objektů ale ne všchny se zobrazí, skoušel jsem to rozdelit na více častí ale nepomáhá mam to v public OnGameModeInit() { CreateObjects(bla bla bla) CreateObjects(bla bla bla) //atd (bla bla) } objektu pres 1500 rozdelil jsem to do 4 filteru a stejne nic porad se nezobrazujou "confused" , uz jsem o tom nekde cet ale ten clanek jsem nenasel dik za odpovedit Hip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 21. Květen, 2011 Share Odesláno: 21. Květen, 2011 Musíš použít streamer: http://solidfiles.com/d/2888e/ A musíš mezi Includy: #include Do OnGameModeInit: Object_Object(); a do OnPlayerDisconnect: Object_OnPlayerDisconnect( playerid, reason); A všechny CreateObject musíš přepsat na CreateDynamicObject Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 21. Květen, 2011 Author Globální moderátor Share Odesláno: 21. Květen, 2011 neni nejakej compiler na predelani tech CreateObject? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivera 0 Odesláno: 21. Květen, 2011 Share Odesláno: 21. Květen, 2011 jj je www.convertffs.com nebo cz ted si nejsem jisty vlož to tam a vlevo dej CreateObject samp a doprava dej ten tvuj streamer v tvem připadě YSI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 21. Květen, 2011 Author Globální moderátor Share Odesláno: 21. Květen, 2011 jj pouzivam dik sem nevedel ze je tam i tenhle format Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 30. Červenec, 2022 Author Globální moderátor Share Odesláno: 30. Červenec, 2022 Čau lidi, stále aktuální, nějaký tipy na aktuální nejlepší streamery? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuFF 86 Odesláno: 30. Červenec, 2022 Share Odesláno: 30. Červenec, 2022 před 41minutami, Hip said: Čau lidi, stále aktuální, nějaký tipy na aktuální nejlepší streamery? Čau, rekordný bump úspešne prekonaný :D Stále by sa mal používať Incognitov: https://github.com/samp-incognito/samp-streamer-plugin/releases Ale popravde som nikdy netestoval, ako sa chová, keď máš viac ako 1000 objektov na jednom mieste a potrebuješ ich všetky zobraziť jednému hráčovi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 30. Červenec, 2022 Author Globální moderátor Share Odesláno: 30. Červenec, 2022 Týjo, relativně updatovaný. Mrknu, díky! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 297 Odesláno: 30. Červenec, 2022 Share Odesláno: 30. Červenec, 2022 SAMP 037 ma limit objeltu 1000 (mysleno ze muzes zobrazit v jeden moment clientu jen 1000 objektu) u 03DL je to 2000. Tedy nemuzes pouzit CreateObject nad 1000. Ovsem toto omezeni jde "obejit" pouzitim strameru (ktery v praxi funguje tak, ze ti zobrazi jen objekty, cjsou k tobe blizko a ty daleko nezobrazi) tim se dostsnes pod ten limit 1000 objektu naraz zobrazenych. Jen to znacne zere vice CPU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 30. Červenec, 2022 Author Globální moderátor Share Odesláno: 30. Červenec, 2022 před 1hodinou, ATomas said: SAMP 037 ma limit objeltu 1000 (mysleno ze muzes zobrazit v jeden moment clientu jen 1000 objektu) u 03DL je to 2000. Tedy nemuzes pouzit CreateObject nad 1000. Ovsem toto omezeni jde "obejit" pouzitim strameru (ktery v praxi funguje tak, ze ti zobrazi jen objekty, cjsou k tobe blizko a ty daleko nezobrazi) tim se dostsnes pod ten limit 1000 objektu naraz zobrazenych. Jen to znacne zere vice CPU. Yup, ten novej limit jsem ani nevěděl. Spíš mě zajímalo, zda existují stávající knihovny, který se nějak používaj a celkem mě to překvapilo. Ty jsi někdy měl problém, že se nějaké objekty nezobrazovali kvůli vysokém počtu hráčů nebo jsi se držel v limitu? Dal bych skoro ruku do ohně, že jsi měl více jak 1000 objektů a byla dost velká šance, že i přes dost dobrej streamer se nějaké občas nezobrazovaly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 297 Odesláno: 3. Srpen, 2022 Share Odesláno: 3. Srpen, 2022 Ja jsem v jednu dobu ze streameru uplne opustil a pouzival CreateObject. To bylo v dobach kdyz na serveru bylalo stabilce 200-250 lidi. Kdyz se totiz pouzili CreatePlayerObject (coz vyuziva CreateStreamedObject) tak se drasticky zvysila spotreba CPU. Kdyz jsem je nahradil tema "globalnima" zatez byla zlomkova. TO bylo v době, kdy jsem musel v 2014 odstranit ostrovy. Na DL jsem je vratil ze dvou důvodů, první byl zvýšený limit 2000 a pak také možnost modelovat je v blenderu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 198 Odesláno: 3. Srpen, 2022 Author Globální moderátor Share Odesláno: 3. Srpen, 2022 Jsem ani nevěděl, že se dají modelovat v blenderu. Každopádně, pokud se udělá jeden velkej ostrov jako jeden objekt, tak se to počítá jako jeden objekt co se limitu týče, každopádně je pochopitelně mnohem větší, to se nějak na performance projevilo? Pokud jsi teda zkoušel udělat ostrov jako jeden velkej objekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuFF 86 Odesláno: 13. Srpen, 2022 Share Odesláno: 13. Srpen, 2022 On 30. 7. 2022 at 17:49, DuFF said: Ale popravde som nikdy netestoval, ako sa chová, keď máš viac ako 1000 objektov na jednom mieste a potrebuješ ich všetky zobraziť jednému hráčovi Dnes som na to dostal odpoveď: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 297 Odesláno: 17. Srpen, 2022 Share Odesláno: 17. Srpen, 2022 On 3. 8. 2022 at 21:33, Hip said: Jsem ani nevěděl, že se dají modelovat v blenderu. Každopádně, pokud se udělá jeden velkej ostrov jako jeden objekt, tak se to počítá jako jeden objekt co se limitu týče, každopádně je pochopitelně mnohem větší, to se nějak na performance projevilo? Pokud jsi teda zkoušel udělat ostrov jako jeden velkej objekt. Ano zkousel, bohuzel te zastavi omezeni na vzdalenost od origin na 256 jendotek, pak prestane spravne fungovat generator kolizi (origin je ten bod kterem kolem objekt otacis). Ale i tak byla znat uspora v poctu objektu. Hlavne nenahraditeln je ot modelovani namiru. Zadne diry spatne prechody atp.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now