darkangeles 0 Odesláno: 18. Duben, 2010 Share Odesláno: 18. Duben, 2010 Psat tady v tutu jak se zaklada dialog nebo jak se definuje promena nebudu to uz tady je aspon 100×ale, primo najedu na to, jak udelat aby se vec, kterou vybereme v dialogu otevrel novy dialog a aby se pak napsalo id a poslalo se to nebo to co nadefinujeme. Tak jdem na to: Prvni si nadefinujeme prikaz a do nej vlozime ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Set","Ridicsky prukaz\nObcansky prukaz","Dat","Zrusit"); Tim sme zalozili dialog se 2 polozkama. do publicu OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) si dame: if(dialogid == 1) { if(response == 1) { if(listitem == 0) //prvni polozka dialogu { prukaz[playerid] = 1; // promena pro prvni polozku dialogu pro druhy dialog ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_INPUT,"Prukazy","ID","Dat","Zrusit"); //vytvoreni druheho dialogu pro zadani ID hrace } if(listitem == 1) // druha polozka dialogu { prukaz[playerid] = 2; // promena pro druhou polozku dialogu pro druhy dialog ShowPlayerDialog(playerid,5,DIALOG_STYLE_INPUT,"Prukazy","ID","Dat","Zrusit"); } Tim sme nastavili, ze kdyz se vybere prvni polozka nastavi to promennou jedna a u druhe polozky nastavi promennou na 2. a druhy dialog bude vypadat takto: OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) if(dialogid == 2) // id dialogu { if(response == 1) // zmacknuto prvni tlacitko { if(prukaz[playerid] == 1) //pokud se promenna rovna 1 { new id = strval(inputtext); // zformatovani inputtext if(!IsNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_cervena,"[ Server info ] Musis zadat cislo."); // zjisti pokud nezadal cislo, stock na tuto funkci tu uz je if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_cervena,"[ Server info ] Nepripojene ID."); // zjisti pokud hrac neni pripojenej if(ridicak[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_cervena,"[ Server info ] Uz ma Ridicsky prukaz."), prukaz[playerid] == 0; // zjisti pokud uz ma ridicsky prukaz a pokud ano nastavi hodnotu prukaz zpet na 0 (za ridicak si dejte svoji promennou) if(id == playerid) // zjisti pokud to posila sobe { SendClientMessage(playerid,COLOR_zluta,"[ Server info ] Pridal ste si Ridicsky prukaz."); ridicak[playerid] = 1; prukaz[playerid] = 0; } else // a pokud to posila jinemu { new CZstring[150]; format(CZstring, 150, "[ Server info ] Dostal ste od Administratora %d Ridicsky prukaz", PlayerName(playerid)); SendClientMessage(id,COLOR_zluta,CZstring); ridicak[id] = 1; prukaz[playerid] = 0; } } if(prukaz[playerid] == 2) // totez jako prvni priklad ale, pro druhou polozku { new id = strval(inputtext); if(!IsNumeric(inputtext)) return cislo(playerid); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_cervena,"[ Server info ] Nepripojene ID."); if(obcanka[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_cervena,"[ Server info ] Uz ma Obcansky prukaz."), prukaz[playerid] == 0; if(id == playerid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_zluta,"[ Server info ] Pridal ste si Obcansky prukaz."); obcanka[playerid] = 1; prukaz[playerid] = 0; } else { new CZstring[150]; format(CZstring, 150, "[ Server info ] Dostal ste od Administratora %d Obcansky prukaz", PlayerName(playerid)); SendClientMessage(id,COLOR_zluta,CZstring); obcanka[id] = 1; prukaz[playerid] = 0; } } Tento navod je z my hlavy, ale chtel bych podekovat uzivateli Roox za pomoc na zformatovani inputtext. Pokud to tu uz je a prehlid sem to, tak to smazte at to nezabira misto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topina 0 Odesláno: 18. Duben, 2010 Share Odesláno: 18. Duben, 2010 tyjoo tebe neznam ale je to dobry tut hej fakt to pouziji pro Adminy (pokud to nebude hazet errory) Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkangeles 0 Odesláno: 18. Duben, 2010 Author Share Odesláno: 18. Duben, 2010 Pawnim asi trictvrte roku a hazet erory by to nemelo jedinej figl v tom je ze, kdyz si vyberes nejakou polozku v dialogu tak ti to nastavi promennou a tu promenou pak vyuzijes v druhym dialogu pro dani urcite veci co sis urcil. A kdyz to bude hazet erory tak pomuzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Om3n 78 Odesláno: 18. Duben, 2010 Share Odesláno: 18. Duben, 2010 jj...to pouzivani promenejch v jinejch dialozich je dobra vec...da se takhle udelat fakt uplne vsechno...ale podle me lepsi vec je udelat to nejdriv pres OnPlayerClickPlayer...jakmile by admin kliknul na hrace v TABu tak by uz jenom vybral akci...uz tady nekde je takhle udelanej i celej admin system...ale i tak jak je to tady to je good....na to ze ses tu novej tak dobry chvalim..jen tak dal.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkangeles 0 Odesláno: 18. Duben, 2010 Author Share Odesláno: 18. Duben, 2010 No novej sice nejsem sem tu trictvrte roku skoro ale to jestli se to udela pres dialog nebo pres OnPlayerClickPlayer to uz je jen otazka pohodli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
癌癌癌 1 Odesláno: 19. Duben, 2010 Share Odesláno: 19. Duben, 2010 No omene nevypada že by tu byl novej: Registrován: sob 02. kvě 2009 22:58:18 xD -- pon 19. dub 2010 17:40:41 -- jinak hezky navod Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkangeles 0 Odesláno: 19. Duben, 2010 Author Share Odesláno: 19. Duben, 2010 Diky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikes 9 Odesláno: 19. Duben, 2010 Share Odesláno: 19. Duben, 2010 Pěkný 10/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now