Změna rozlišení bez práv...

PcHawkVich

Pěkné ránko :p ludia potřebuju menší info. Není akysik způsob i bez práv změnit rozlišení monitoru? Jde o to že se ani nedostanu do vlastností monitoru. Tak třeba jestli není nějakej hack či nějakej způsob přez CMD nebo nevím co... cokoliv jestli to nějak jde. Vyfasovali jsme ve škole nové monitory a ti kokoti tu nechali 800x600 :d nedá se na to dívat... please help ;)

Se ti to řekne ale je strašně arogantní a navíc ty práva nemá on :d na základce to bylo fajne... znal jsem heslo od administrátora sítě :d bylo celkem psycho :d a dělal jsem tam správce IT učeben spíše já ;):d:D:D ale tady...

Co to je za OS? .... jestli ste v domenach tak se nepřihlaš do doomeny .... btw tak tam hod linux :d .... btw my mame dobryho admina:

Administrator

heslo: Administrator

xDDDDDD

-- čtv 15. dub 2010 10:48:19 --

a nauč se googlit anglicky slova jako: http://www.google.cz/search?hl=cs&client=firefox-a&hs=UFL&rls=org.mozilla:cs:official&ei=ZdHGS4vaOejGOKuPtMsM&sa=X&oi=spellfullpage&resnum=0&ct=result&cd=2&ved=0CAYQvwUoAQ&q=Resolution+Change+without+Rights&spell=1

Hi Mayor. I too had this problem when I installed XP...seems XP doesnt have this feature that 98 and others had.

I found a small program that eliminates this problem completely.

Its called MULTIRES and can be found at http://www.entechtaiwan.com/

What to do is, once you have installed it, place a shortcut to the program in the \Documents and Settings\USER\Start Menu\Programs\Startup folders of each user.

In the properties of this shortcut, add statements to the target line to choose which res, colour depth etc. that you want.

EXAMPLE:

"D:\Program Files\MultiRes\MultiRes.exe" /1024,768,32,85

When I log in, this gives me 1024x768, 32 bit colour and 85Hz refresh rate. Its that simple!

Hope this helps!

David

a nebo jestli tam mate nastavení graficky karty třeba jako trayiconku tak tam by to mohlo jit.... u nas stači Ctrl+Shift+Sipka Dolu a mate obracene obrazovku xD