Jump to content

Vyšlo SA-MP 0.3a R5


niCe

Recommended Posts

ty PVAry jsou podle mě uplně k hovnu.........

 

Ne tak uplne. Pokud definujes array pro 20 hracu, napr. new money[20], neni to zas az tak nevyhovujici reseni, ale v pripade, kdy definujes array mnohonasobne vetsi, treba s 200 prvky (new money[200]), je to velmi narocne na pouzitou RAM na serveru. A i kdyz hrac odejde, promenne porad zustavaji v pameti, uplne zbytecne. Tyhle funkce GetPVar a SetPVar fungujou rovnou na serveru (baze C++), takze je jejich definovani a volani rychlejsi, a za druhe server automaticky vycisti pamet od nepouzitych promennych - pokud treba hrac odejde, vyhodi z pameti vsechny promenne pouzite pro hrace.

 

jezisi proc to delaj me to sere vzdy se nemuzu pripojit uz takto na server ze je 0.2x 0.3a 0.2b je to strasny!

 

Tenhle update se tyka jen serveru, pro pripojeni na R5 neni treba instalovat zadnou jinou verzi klienta.

Link to comment
Share on other sites

ty PVAry jsou podle mě uplně k hovnu.........

 

Ne tak uplne. Pokud definujes array pro 20 hracu, napr. new money[20], neni to zas az tak nevyhovujici reseni, ale v pripade, kdy definujes array mnohonasobne vetsi, treba s 200 prvky (new money[200]), je to velmi narocne na pouzitou RAM na serveru. A i kdyz hrac odejde, promenne porad zustavaji v pameti, uplne zbytecne. Tyhle funkce GetPVar a SetPVar fungujou rovnou na serveru (baze C++), takze je jejich definovani a volani rychlejsi, a za druhe server automaticky vycisti pamet od nepouzitych promennych - pokud treba hrac odejde, vyhodi z pameti vsechny promenne pouzite pro hrace.

 

jezisi proc to delaj me to sere vzdy se nemuzu pripojit uz takto na server ze je 0.2x 0.3a 0.2b je to strasny!

 

Tenhle update se tyka jen serveru, pro pripojeni na R5 neni treba instalovat zadnou jinou verzi klienta.

 

a pawno?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...