Jump to content

AntiSpeedHack


AvestX

Recommended Posts

Zdar ...

Takže než začnu dávat kod tak řikam že je to předělanej tachometr z SA-MP Fora, už nevím přesně URL ... dyštak později dodám :d ...

Takže pouze stačí dát do

public OnPlayerUpdate(playerid)

{

if(IsPlayerConnected(playerid)) // Když je hráč připojenej
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Když je v autě
    {
        new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:speed; // Float to je na desetiný číslo 
		GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z); // GetVehicleVelocity
		speed = floatmul(floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower(X,2),floatpower(Y,2)),floatpower(Z,2))),(100.0*1.61)); // Nevim  těmhle znakum nerozumim něco asi float
		new speed2 = floatround(speed,floatround_floor); // rychlost nadefinujeme
		if(speed2 > 500) // Když je rychlost větší jak 500
		{
		    new Float:PX,Float:PY,Float:PZ; // Pozice desetiný číslo
		    GetPlayerPos(playerid, PX,PY,PZ); // zjistíme hráčovo pozici
		    SetPlayerPos(playerid, PX,PY,PZ); // Dáme hráče na hráčovo pozici  aby zpomalil a vylít z auta rači to tam dávam, mohlo by to spamovat chat
			new string[250]; // nadefinujeme string
			format(string, sizeof(string), "Hráč %s byl kicknut za cheaty !  [  SpeedHack  ]", Jmeno(playerid)); // Zformátujeme string že byl kickunt
			SendClientMessageToAll(COLOR_BILA, string); // Napíšeme všem string COLOR_BILA si změnte
			Kick(playerid); // Kickneme hráče
		}
    }
}

return 1;

}


errory ?

dejte si nahoru:

 

#define COLOR_BILA 0xFFFFFFAA

 

stock Jmeno(playerid)

{

new name[255];

GetPlayerName(playerid, name, 255);

return name;

}

 

Jo vim že tam něco nevim :d ale jako tohle sem se byl línej naučit...

Link to comment
Share on other sites

no tak v OnPlayerUpdate coz je docela casto spousteny public ja bych doporucoval nepouzivat pokud mate nejaky velky mod

a co se tyce

speed=floatmul(floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower(X,2),floatpower(Y,2)),floatpower(Z,2))),(100.0*1.61));//toto je neco jako GetVehicleVelocity akorat ve 02X a nizsich verzich se to muselo pocitat tahle je to vlastne ze se souradnice X Y Z se odescou od novych obsalutni hodnotou se hodi do plusu potom se umocni odmocni uz nwm a vynasobi se to cislem (nasobi se to cislem ale pozor zavisi na rychlosti vyvolavaneho publicu)

takze tady bych doporucoval pouzit GetVehicleVelicity a ne ten dlouhy pocetni retezec

 

stock GetPlayerSpeed(playerid,bool:kmh) // by misco
{
   new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn;
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz);
   rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2)));
   return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100);
}

tady ti to pocita rychlost jak hrace tak vozidla a vynasobi to cislem aby ti vznikly km/h

pouziti:

GetPlayerSpeed(playerid,true);//pro auto

GetPlayerSpeed(playerid,false);//pro cloveka

 

osobne bych to udelal nejak takto:

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid)) // Když je hráč připojenej
{
	if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Když je v autě
	{
		if(GetPlayerSpeed(playerid,true) > 500) // Když je rychlost větší jak 500
		{
			new string[128]; // nadefinujeme string
            format(string,sizeof(string),"Hráč %s byl kicknut za cheaty !  [  SpeedHack/AIRBRK  ]",Jmeno(playerid)); // Zformátujeme string že byl kickunt
            SendClientMessageToAll(COLOR_BILA,string); // Napíšeme všem string COLOR_BILA si změnte
            Kick(playerid); // Kickneme hráče
		}
	}
	else
	{
	    if(GetPlayerSpeed(playerid,false) > 10) // nwm rychlost chuze 
		{
			new string[128]; // nadefinujeme string
            format(string,sizeof(string),"Hráč %s byl kicknut za cheaty !  [  AIRBRK  ]",Jmeno(playerid)); // Zformátujeme string že byl kickunt
            SendClientMessageToAll(COLOR_BILA,string); // Napíšeme všem string COLOR_BILA si změnte
            Kick(playerid); // Kickneme hráče
		}
	}
}
return 1;
}

stock GetPlayerSpeed(playerid,bool:kmh) // by misco
{
   new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn;
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz);
   rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2)));
   return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100);
}

Link to comment
Share on other sites

On ? neni to tvuj mod ? :d možná i server ...

Na GGT nejsem sám, mám na to už i své mappery, špióny, hledače bugů, návrháře, a taky pawnerskou pomoc která je na stejné úrovni jako já. Včera sem konečně otevřel PSPad a dopsal include pro palivo, takže už mám 26%, 10 325 řádků, 50% základních systémů :v::boss:

Link to comment
Share on other sites

no tak jestli sem magor to nevim :d ... rekl sem si ze udelam nejakej tachometr na instantni zjisteni rychlosti aby sme mohli udelat omezovac rychlosti napr do vesnice na 50kmph atd ... docela se mi to povedlo ... ta odchylka je zapricinena nejspis treti osou kterou jsem nezapocitaval z duvodu aby nebyl slozitejsi vzorec na prenastaveni rychlosti hraci kteremu budeme omezovat rychlost :d ... jestli mate nekdo k tomuhle nejake dotazy ptejte se tady nebo mi pisnete... speedhack by se tim dal zatrhnout podle me na 98.5% ... to 1.5% vylucuju z toho duvodu ze si nekdo upravi speedhack tak aby mu dal max rychlost auta :d

Link to comment
Share on other sites

daffiku to sem zapoměl dodat :d

takže

OnPlayerUpDate(playerid){
if(GetPlayerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
Sem dejte ten kod co psal ATomas a někam dejte stock. ...
}}

btw exere nebo jak se jmenuješ :d dal sem se s hydrou 9000 Nad zem letěl dooost velkou rychlostí dolu a na hydru ta rychlost 500 neni ...

Link to comment
Share on other sites

daffiku to sem zapoměl dodat :d

takže

OnPlayerUpDate(playerid){
if(GetPlayerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
Sem dejte ten kod co psal ATomas a někam dejte stock. ...
}}

btw exere nebo jak se jmenuješ :d dal sem se s hydrou 9000 Nad zem letěl dooost velkou rychlostí dolu a na hydru ta rychlost 500 neni ...

 

Mě to píše Error:

 

C:\Users\DAVID-PC\Desktop\pawno\modnewnew.pwn(1131) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call

 

Řádek:

 

if(GetPlayerState == PLAYER_STATE_DRIVER)

Link to comment
Share on other sites

Tak to udělej takhle :d tak to mam v modu:

 

if(IsPlayerConnected(playerid))

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

{

if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)

{

if(GetPlayerSpeed(playerid, true) > 400)

{

new string[250];

format(string, sizeof(string), "Hráč %s byl kicknut za cheaty ! [ SpeedHack ]", Jmeno(playerid));

SendClientMessageToAll(COLOR_BILA, string);

}

}

}

}

 

a stock si dej jak dával ATomas

Link to comment
Share on other sites

Tak to udělej takhle :d tak to mam v modu:

 

if(IsPlayerConnected(playerid))

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

{

if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)

{

if(GetPlayerSpeed(playerid, true) > 400)

{

new string[250];

format(string, sizeof(string), "Hráč %s byl kicknut za cheaty ! [ SpeedHack ]", Jmeno(playerid));

SendClientMessageToAll(COLOR_BILA, string);

}

}

}

}

 

a stock si dej jak dával ATomas

 

THX This is best TUT :)

Link to comment
Share on other sites

Stáhl jsem si prográmek/scriptík psaný v lua a teď si krásně upravuju data letadel, například rychlost zaměřování s hydrou, rychlost přebíjení světlic a raket a další blbůstky, tak s hydrou(u mě F-22 AC/DC Raptor) to vytahuju na těch vašich tachometrech až na 800, rakety střílím jak minigun a světlice sypu při startu vždycky po 20-ti. Ale trvalo mi 5 dnů, než sem se s tím naučil lítat. "lol" :v::boss:

Link to comment
Share on other sites

tady ti to pocita rychlost jak hrace tak vozidla a vynasobi to cislem aby ti vznikly km/h

pouziti:

GetPlayerSpeed(playerid,true);//pro auto

GetPlayerSpeed(playerid,false);//pro cloveka

 

Nepravdivé informace když je true je rychlost v KM/H a když je false je rychlost v MPH

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...