Jump to content

Xchos

Uživatel
  • Příspěvků

    10
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco
  1. Xchos

    pomoc Vyplata

    Ono kdyby si ten mód znal, tak víš jaké má omezení .. Už ti stihli odpovědět ostatní. Stačilo mi napsat na FB a já bych ti s mým starým ukradeným scriptem rád pomohl.
  2. Jasné ze vim, díky .. Ohledně chyb, pokud se vám nebude chtít psát na email, využije issues na githubu.
  3. Statistics v1.0.1 Úvod: Napsal jsem jednoduchou knihovnu pro zavedení statistik do hry. Je to psané pro širokou škálu lidí, takže jsem v tvorbě koukal na univerzálnost. Pro využití je zapotřebí pouze jednoho SQLite souboru ve složce scriptfiles, který si include sám vytvoří, jakmile bude použit. Hráči je přiřazováno unikátní ID, které slouží pro zavedení statistik. Toto ID je generováno na herní přezdívku. Nebudu protahovat a tady uvedu jednoduché příklady implementace: Implementace: nahoru do .pwn #include <stats> do OnGameModeInit() případně OnFilterScriptInit() uvedeme následující: statsInit("stats.sqlite"); statsBeginTransaction(); // Začne transakci - vykoná všechny query najednou. V tomto případě registraci všech názvů statistik. SetStatName(1, "Připojení"); SetStatName(2, "Nastoupení do vozu"); SetStatName(3, "nejvyšší rychlost"); statsCommit(); // Ukončení transakce a potvrzení. Jedná se o inicializaci, takže by se měla dodržet konvence o "very first", tedy jako první pokud možno. Poté je potřeba ošetřit zavření databáze. To učiníme v OnGameModeExit() případně OnFilterScriptExit() .. statsExit(); Pak už se dá jen jednoduše pracovat. Include využívá hojně PlayerVariables a to s prefixem stats_. Do těchto proměnných si ukládá Cache. Cache slouží k tomu, aby se redukovali co nejvíce režijní náklady na databázi. Soubor funkcí: Funkce, které include obsahuje: native queryLog(bool:state); // slouží k printu dotazů na databázi do server_log.log native statsInit(name[]); // inicializace statistik native statsExit(); // odhlášení od statistik native GetStatName(statid); // returns string[] native SetStatName(statid, name[]); // returns true/false native IsPlayerUniqueStatsIDAssigned(playerid); // returns true/false native AssignPlayerUniqueStatsID(playerid); // returns (int)uniqueID native GetPlayerUniqueStatsID(playerid); // returns (int)uniqueID native SetPlayerIntegerStat(playerid, statid, value); //returns true/false native GetPlayerIntegerStat(playerid, statid); //returns (int)value native SetPlayerFloatStat(playerid, statid, Float:value); //returns true/false native Float:GetPlayerFloatStat(playerid, statid); //returns (float)value Využití: Ukázka z práce tímto includem může být následující: public OnPlayerConnect(playerid){ AssignPlayerUniqueStatsID(playerid); // Zajistíme unikátní ID pro statistiky hráči. new connections = GetPlayerIntegerStat(playerid, 1); // Zjistíme hodnotu statistiky. SetPlayerIntegerStat(playerid, 1, connections+1); // Nastavíme novou hodnotu } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { new enters = GetPlayerIntegerStat(playerid, 2); // Zjistíme hodnotu statistiky. SetPlayerIntegerStat(playerid, 2, enters+1); // Nastavíme novou hodnotu return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:currentspeed = GetVehicleSpeed(vehicleid); new Float:maxspeed = GetPlayerFloatStat(playerid, 3); if(currentspeed>maxspeed) SetPlayerFloatStat(playerid, 3, currentspeed); } } https://github.com/Xchos/samp V případě chyb mne prosím kontaktujte pomocí emailu uvedeném v souboru stats.inc a já se je pokusím odstranit. Případné dotazy můžete také pokládat přímo do emailu. Poprosím všechny, co se tuto knihovnu rozhodnou využít aby mě zanechali jako autora tohoto scriptu. Děkuji!
  4. Xchos

    pomoc Bf2

    zdravim ... tenhle problem sem mel taky ( nemam orig ) ... vyresil sem ho tak ze jsem hru preinstaloval a nedal sem crack jako fixed exe + core.dll ale stahl sem si Fixed Image kterej ma asi 18mb ... staci dat do virtualni mechaniky a uz vse slo jak ma
  5. opravdu si me fakt hodne inspiroval dneska si to promyslim a pustim se do toho :D ... doufam ze mi do toho nezkouci dalsi zkousky a budou me nutit se na dalsi mod vykaslat ...
  6. ty valky firem se mi fakt libi ... diky za ideu "cheers" :thumbup:
  7. na streamy se sice pouziva CreatePlayerObject, ale pokud budes mit na nekoho priplej spec tak se budes treba divit ze lita ve vzduchu .. proto pouzivam CreateObject
  8. Xchos

    pomoc unban na nick

    tohle si myslim ze dohromady nezkloubis ... leda ze by sis udelal vlastni prikaz na ban, kterej by ti do souboru ulozil nick a k nemu IP ... tim by se dalo udelat ze by ti to vyhledalo nick a k nemu IP ... pak by to odeslalo prikaz na unban IP adresy je mozny ze bude jednodussi verze ale tu asi teď nevymyslim
  9. vic ti jich to rozhodne nezobrazi, ale je tu moznost, ze si ulozis nekam informace o objektu a budes hlidat, ze kdyz bude hrac na nejakem miste kde maji byt objekty tak aby se tam vytvorili ... pokud odjede tak se odstrani ... timhle by sis mohl zajistit, ze pokud to mas treba 100 objektu v LV a nikdo tam neni sou treba v SF tak ti to tech 100 objektu povoli postavit jinde ... nevihoda tohohle je ze pokud bude kazdej hrac na nejakem miste, kde bude 200 objektu a nekdo pride nekam kde jich je 100 a je to jine misto, tak se mu jich zobrazi jen 50 dokud ten predchozi neodejde ...
  10. no tak jestli sem magor to nevim ... rekl sem si ze udelam nejakej tachometr na instantni zjisteni rychlosti aby sme mohli udelat omezovac rychlosti napr do vesnice na 50kmph atd ... docela se mi to povedlo ... ta odchylka je zapricinena nejspis treti osou kterou jsem nezapocitaval z duvodu aby nebyl slozitejsi vzorec na prenastaveni rychlosti hraci kteremu budeme omezovat rychlost ... jestli mate nekdo k tomuhle nejake dotazy ptejte se tady nebo mi pisnete... speedhack by se tim dal zatrhnout podle me na 98.5% ... to 1.5% vylucuju z toho duvodu ze si nekdo upravi speedhack tak aby mu dal max rychlost auta
×
×
  • Create New...