Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

mimic

Uživatel
  • Příspěvků

    814
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    4

mimic last won the day on Duben 9 2017

mimic had the most liked content!

Reputace

27 Dwaine

About mimic

  • Moto
    Gold I - vysloužilý člen

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ophite.cz
  • Skype
    mimic1337

Návštěvníci

265 profile views
  1. mimic

    hledám vHackOS

    Tak jsem po nějaké době hraní udělal vlastniho bota do hry :-D Proste ta hra je nadlouho jinak :-/ https://i.imgur.com/d0kF505.jpg Viz. zde i s discord - https://imgur.com/a/zx2w3Oi
  2. mimic

    hledám vHackOS

    Klidne muzeme, akorat je soucasne problem nekoho pridat do pratel, jde to jen kdyz toho cloveka nekde uvidis (treba global chat) aby bylo mozny si napsat ve hre treba. Ja soucasne jenom delam vylepsovani a cekam na dalsi updaty hry, pozdjsi faze je ciste o vylepsovani a exploitu ostatnich, protoze je to nova hra a zatim toho tam moc nema... posledni update pridal server a jeho vylepsovani a pocitam, ze nasledujici, ktery bude nevim kdy by ho mel dodelat nejak a snad pridat nejaky dalsi zajimavy veci. Jaky ve hre mate nick?
  3. mimic

    hledám vHackOS

    Ne, obávám se, že není. musíš mít android nebo to hrát přes emul na PC. Tohle mi nedělá, ale zvuky krom notifikací mám vypnutý normálně.
  4. mimic

    hledám vHackOS

    Ahoj, začal jsem hrát novou mobilní hru (starou jen pár měsíců), která vychází z původní vHack XT a plánuje postupně sjednotit všechno nejlepší z původní verze. Každopádně se jedná o takovou online mobilní hru, kde hackujete (současně) bankovní účty jiných uživatelů a díky získaným penězům vylepšujete zabezpečení a sílu útoku. Ve hře jsou i hack skupiny (nějako jako guilda/clan) tzv. crew kde se v pozdější fázi hry budou odehrávat PvP boje. Hra sice obsahuje mikrotransakce, ale nejsou nutný, není to pay2win a dá se to v pohodě hrát bez donate. Link: Link na GooglePlay Kdyby to někoho bavilo a bylo nás víc, tak můžeme vytvořit CZ/SK hack crew Založili jsme s kámošem i discord, takže pokud to někdo budete chtít hrát nějak pravidelně, tak můžeme byt i na discrord. Takže se ozvěte pomocí komentáře třeba. Jen dodám, že "vHackOS" je novejší a bude časem lepší než starší verze "vHack XT", která současně obsahuje víc věcí, protože je nějaký rok v oběhu, ale už se moc nevyvíjí, všechen vývoj je přesměrován na vHackOS, který je i snazší na pochopení i ovládání.
  5. mimic

    návod Video tutoriály na C# (45 dílů)

    Já vim, jsem si toho taky všiml, ale nemám právo to upravit, takže klidně tu tečku odeber
  6. Ahoj, koukám, že tu vznikla nová sekce, tak přidám moji serií tutoriálů na C#. Série obsahuje 45 dílů. Současně již nepokračuje, protože není nálada ani čas. Takže doufám, že to někomu pomůže aspoň do začátků a nedělal jsem to zbytečně. Takže ať se líbí Kompletní série je zde: (jednotlivé díly potom na pravé straně) https://www.youtube.com/watch?v=k2KqJEP05Z4&list=PL8428DD4872FA7FB3&index=1 Případné dotazy, cokoliv, kolem videí, C# můžete psát sem. Určitě se najdou tací, kteří dokáží zodpovědět dotazy ohledně tohodle téma
  7. mimic

    návod Úvod do OOP #1

    Jsem asi špatně napsal, destruktor by se měl vždy zavolat při zavolání delete, spíš jde o to, že při složitější implementaci je možné udělat virtuální destruktor a potom při vytvoření implementace nemusí být zcela jasné a může se i stát, že se nezavolá ten destruktor z implementace, ale z rozhraní. Je to sice vic specifická záležitost, ale v C++ je to možný... ale pokud by se to stalo, tak to je většinou chyba samotné implementace, né jazyku, ale v jazycích, které mají vlastní GC, bych tomu neveřil, tam se ani nedoporučuje používat destruktor Jasně, pokud se bavíme o OOP jako takovým tak máš pravdu, ale vzhledem k tomu, že je to spíš víc o C++ kde to OOP je trosku jiný a jinak se k nemu pristupuje, tak proto jsem i psal, ze je lepsi tenhle topic udelat jako OOP pro C++, aby ostatni vedeli jakou ma syntax v tomhle jazyku... idealni navod na OOP by byl v jave, ktera ho striktne dodrzuje uz od sameho pocatku, ale to uz jsem psal Tak, mám chvíli čas, tak jsem se rozhodl dodělat ten zbytek 8) v tom zdrojáku pod "this" ti chybí návratové typy u 2 metod v deklaraci třídy 9) možná by bylo dobré zmínit, proč preferuješ a co to znamená to "m_" u instančních proměnych, ono je to dost různý, posledni dobou (pár let) spíš "frčí" samotné podtržítko v případě privátních členů. Jinak opět zmíním, že to jde napsat i tímto stylem (to neber jako opravu, jen bych to zahrnul i do ukázky, protože jak jsem řekl, tak ukazovat OOP na C++ je trošku jiný než v jiných jazykách, kde je striktně daný zápis) Web(int traffic, string url, string owner) : traffic(traffic), owner(owner), url(url) // vubec nevadi, ze nazev člena s parametrem je stejny, C++ si s tim poradi i bez "this" {} 10) Nechybi ti tady neco? print pawnocz.getUrl() + " má " + pawnocz.getTraffic() + " návštěvnost."; /* pawno.cz má 50 návštěvnost */ 11) U toho slova "static" mě zajímá, jak bylo myšleno tohle.. "Jediné plus je mají přístup k třídním proměnným a volat třídní metody", protože to není pravda, cokoliv je deklarovaný jako static, tak je úplně oddělený on instance třídy, tzn. jak metod, tak proměnných Ten zbytek je relativně ok, jen bych asi zmínil věci ohledně polymorfismu, že tenhle řekneme zpusob vývoje větsinou pracuje s rozhraním a ne s abstraktnima tridama. V C++ jelikoz neni klicove slovo abstract nebo interface, tak se to zajistuje tak, ze jakmile ma trida aspon jednu metodu abstraktni (metoda = 0), tak se automaticky prevadi na abstraktni tridu. V pripade rozhrani je to tak, ze trida musi mit pouze public metody a vsechny abstraktni. Coz je neco, s cim tento tutorial nepocita a je to tez soucast OOP A potom klicove slovo static je dobre pouzivat minimalne. Je dobre na metody napr. pro utilit tridy a tak, ale co se tyce statickych clenu tridy, tak opravdu zvazit, zda je nutne to delat jako staticky. Pri nevhodnem pouziti je to vic problemu nez uzitku a o bezpecnosti kodu ani nemluvim V poslední řadě tady přikládám teda ukázku k předchozímu bodu 6. kde je mozne pristupovat k privatnim clenum (pouze C++), v jinych jazykach to mozne neni #include <iostream> // pro cout class B; // deklarace tridy pro pouziti ve tride A class A { private: int valueFromA; public: A(int value) : valueFromA(value) {} void run(B ; // operace se tridou B ve tride A }; class B { friend class A; // umozni pristupovat tride A k privatnim clenum private: int valueFromB; public: B(int value) : valueFromB(value) {} }; void A::run (B { valueFromA = b.valueFromB; // b.valueFromB je private std::cout << valueFromA; // vypise 20 } int main() { A a(10); B b(20); a.run(; // vypise 20 return 0; }
  8. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Jako jo no, teď dělám třeba video o 4:30min a trvá to zhruba 24h a přitom CPU je na 25% a žere 6-8gb ram, což mě trosku zarazilo kor je to x64 aplikace... kdyby to využilo všechny zdroje, tak to je tak 3x rychlejší Ono se dost těžko hledá obrázek, který je jednak pěkný a je jakoby na stranu, že je tam místo na ten kruh... ale plánoval jsem, že bych pár skladeb od ACDC nechal tenhle a potom změníl jinak nightcore tvoří asi 90% toho co mám, takže po ACDC jich je asi 8 a potom už jen nightcore ^.^ Jo to máš pravdu, ale teď s tím už nic neudělám, trvá to fakt dlouho to rendrovat znovu jen kvůli obrázku, takže to udělám jak jsem napsal předtím.. od ACDC jich mám 5, potom bude změna obrázku
  9. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Ano, celé je to dělané v After Effects Přidal jsem druhé video, v 19:00 se zveřejní
  10. mimic

    návod Úvod do OOP #1

    Určitě je to + pro lidi, kteří začínají v C++ a je to i přehledné Ale mnohem efektivnější by to bylo ukázat třeba v C# nebo Javě, ve kterým (a to hlavně v Javě) je všechno objekt a striktně se řídí OOP. Myslim si, že některý lidi to může rozhodit, protože syntax je v C++ jiná a to hlavně v pohledu interface, který se řeší úplně jinak, než v jiných jazykách. Ale to neber jako kritiku, spíše takový hint a možná, by to bylo dobré napsat i do titulku A teď nějaké mé postřehy, co jsem v rychlosti zahlédl. 1) jako přiklad uvádíš třídu Osoba, což proti tomu nic nemám, spíš mě vyděsily ty datové typy proměnných (sice to s OOP nemá nic společného, ale když už, tak ať to dává aspoň smysl) enum Gender : unsigned { MALE, FEMALE } class Osoba { private: // i když je private vychozí modifikátor, je dobré ho uvádět taky string name; unsigned age; // nevidim duvod pouzivat 4byte int, kdyz vek muzu ulozit do 1byte Genre gender; // pokud bude bool, tak false bude jako co? muz? O_o } 2) init konstruktoru bez parametru je lepší zapisovat jako Web() : traffic(50) {} 3) vytvoření instance Web se dělá 2 způsoby, né vždy je nutné alokovat třídu, pokud to není vyložené nutné, tak proč to dělat, potom je potřeba řešit uvolnění (většinou přes destruktor) a ještě tam máš chybu // tohle tvoje prece nemuže fungovat Web pawnocz = new Web(); /* alokace objektu Webu s názvem pawnocz */ // správně (nova instance "new" vraci pointer na alokovanou oblast v pameti) Web* pawnocz = new Web(); pawnocz->IncreaseTraffic(); // volani // nebo bez alokace a pristupovat přes "tecku" Web pawnocz; pawnocz.IncreaseTraffic(); // volani 4) tohle tvoje tvrzení "a to zbytečně vytváření setterů a getterů. Vytvoříme-li setter a getter pro privátní proměnnou, rovnou ji můžeme nechat zviditelnit celou." není pravda... Dost záleží na úhlu pohledu, díky tomu, že existuje getter/setter, tak je možné provést více operací než jen to volání/zápis... např. volat různé události, překreslení, nastavit další hodnoty, které uzce souvisí s nastavovanou apod. Vždy je dobré používat getter/setter i přesto, že jen nastavuji/ziskavaji hodnotu 5) co se týče destruktoru, tak je dobre se na ni nikdy nespolehat, vzdy je lepsi varianta udelat metodu, ktera vsechno uvolni a tu volat v destruktoru a idealne i na miste, kde uz s objektem nechce programator dale pracovat 6) a tohle tvrzení "Private je přístupná POUZE a JEN POUZE v dané třídě" také není pravda co se C++ týče... v C++ existují tzv. spřátelené třídy, ve kterých je možné volat i privátní fieldy mezi sebou. 7) v tom jednom příkladu nemáš konstruktor a destruktor public U toho tého "this" jsem skončil, moc dlouhý )
  11. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Určitě to půjde v podobném duchu, taky jsem několik dní poctivě vybíral, jsem poměrně náročnej v tomhle Současně se mi rendruje druhé, takže někdy večer bude. Je to další výborný song, který se hodně lidem vryl do paměti.
  12. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Ono jak u čeho, některý songy maji volnější licenci, takže ti to nechají, ale můžou se tam přidat automaticky např. reklamy. U této skladby to tak je
  13. Ahoj všem, Úvod: Už jednou jsem chtěl udělat takový hudební mix, ve kterém budou oblíbené songy (třeba do mobilu/auta apod.), kterých je spousta na youtube. Takže jsem udělal 3 videa, kde v každém bylo 10 skladeb. Bohužel youtube mi třeba jednu skladbu zablokoval a celé video následně na to ztratilo zvuk Proto jsem se rozhodl, že to udělám jinak a udělám album vyloženě na youtube a budu uploadovat skladby po jedné. Hledal jsem inspiraci a nemůžu si pomoct a libí se mi jak to má NCS, takže jsem se pokusil to trošku napodobit a "vylepšit", což nevím jak se mi podařilo, ale líbí se mi to taky Oblíbených skladeb mám hodně (přes 100). Pokusím se je postupně vytvářet (jedno video na mém PC mi zabere ~17h s tím, že nemám možnost to dělat nonstop). Budu nebo pokusím se sem vkládat nová videa a rád bych vás požádal o zhodnocení, co je dobrý, co ne a jak se vám to libí Jinak veškerá videa (hudbu) poslouchám hlavně v autě, takže se nejedná o "ukolébavky" Pokud o to bude velký zájem, tak se můžu pokusit to nahrávat nějak v pravidelných intervalech. Hudební videa (seznam - https://www.youtube.com/watch?v=cWFBtyIu5bY&list=PLPdb5aZu5fvND9FhrMMVnnNOKyxqWqnSB): 12.04.2017 (20:00) - https://www.youtube.com/watch?v=Up8lwcKm7Hk 11.04.2017 - https://www.youtube.com/watch?v=1vIXjVF1H9I 08.04.2017 - https://www.youtube.com/watch?v=cWFBtyIu5bY 07.04.2017 - https://www.youtube.com/watch?v=OTK1FdX-R7k
  14. 10h mají všechny songy co mám, ale to je docela dost pro render videa Proto jsem to rozdělil na části. Případně potom muzu spojit všechny videa do jednoho velkýho, to by už mělo byt mnohem rychlejší než rendrovat 10h video. A na Youtube to dávám do vlastní kategorie, která bude přehrávat všechny najednou, takže je to na každým Ale pokud ti jde o to, že by si měl 10h video s jedním songem, tak není problém a můžu udělat Přidán Volume #2 Přidán Volume #3 a #4
  15. vladasavel: Tohle mi moc neříká, ale zkusím nějaký ukázky/hudbu najít na tohle téma a pokud se bude líbit, tak zařadim do mého alba woody12: Jasně, však nikoho nenutím to sledovat;) Vím, že mixů je hafo, jen jsem zatoužil mít vlastní mix, kterej bude odrážet můj styl hudby a třeba se najdou tací, kteří mají stejný vkus.
×