Jump to content
Prosíme všetkých užívateľov, ktorý sa chcú opätovne pripojiť na discord aby znovu spárovali svoje účty kliknutím na "Discord" v navigácií a pripojili sa na server Read more... ×

mimic

Uživatel
  • Příspěvků

    817
  • Registrován

  • Aktivní

  • Vítězných dnů

    5

mimic last won the day on Únor 12

mimic had the most liked content!

Reputace

29 Dwaine

About mimic

  • Moto
    Gold I - vysloužilý člen

Kontaktní údaje

  • Web
    http://ophite.cz
  • Skype
    mimic1337

Návštěvníci

440 profile views
  1. Unified Web Server Představuji vám novou aplikaci, která vám jistě pomůže. Minimálně se sdílením dat mezi přáteli nebo jejich zveřejnění prostřednictvím HTTP. Aplikace vytvoří lokální výkonný async. HTTP server, který podle konfigurace běží na nějakém portu a zpřístupňuje vámi definovaný adresář včetně všech jeho podadresářů všem ostatním. Vše je konfigurovatelné. Lze si nastavit pouze kořenový adresář nebo zpřístupnit jen určité typy souborů případně názvů podle patternu, který si nastavíte. Všechny soubory je poté možné zobrazit/stáhnout (pokud je to povoleno). Samozřejmě veškeré akce a přístupy na server jsou zapsány do log souboru. Samotný HTTP server je plně anonymní, takže nikde není žádná zmínka o uživateli nebo systému na kterým běží. Ideální pro použití pro Tor sítě jako výpis souborů (např. warez, filmů, hudby apod..) Nebo prostě jen nějaký content jako seznam vašich projektů, fotek, videi nebo celého adresáře C Aplikace je standalone, tzn. že jde pouze o jediný soubor. Vlastně 2, ještě konfigurace. Konfigurace včetně log souborů se vytvoří automaticky s výchozím nastavením (pokud již neexistuje). Vzhled stránky jde změnit, ale je už potřeba nějaká znalost html/css, případně js. Pro úpravy vzhledu není potřeba znalost javy. Na tohle návod psát nebudu, počítám, že všech vyhovuje dark vzhled Požadavky: Java 11 nebo novější Jak použít: Spusťte přes příkazovou řádku jako java -jar unified-web-server.jar Při prvním spuštění se vytvoří konfigurační soubor, které lze poté změnit. Výchozí adresář je aktuální ve kterém se nachází *jar a výchozí port je 8080. Takže pak můžete přejít na URL: http://127.0.0.1:8080. Aplikace může naslouchat na všech IP nebo jen na některé (třeba localhost, takže i když máte třeba veřejnou IP, tak nebude dostupný z venčí. Nebo jestli používáte hamachi, tak lze nastavit pouze tuto IP. Výchozí je 0.0.0.0 (zpřístupní na všech vašich IP). Screen: (obsahu si nevšímejte, ten budete mít pochopitelně jiný) Download: ZDE Jakékoliv postřehy, názory apod. klidně piště a vyjádřete zde své emoce Peace!
  2. mimic

    ostatní YouTube Downloader

    @D4n09 To možná, ale tohle nikdo dělat nebude, protože to je zbytečný. Použije to možná 5% lidí a navíc, kdo dneska používá ještě FB. Maximálně náctiletí. @Woody Noo, částečně máš pravdu, problém je, že google nějakou dobu "zlepšoval" YT, takže některý rozhraní se měnily, ale teď si už myslím, že je to poměrně stabilní, aspoň na nějakou dobu zase. Ten můj fungovat bude vždy, jelikož je to primárně GUI nadstavba nad youtube-dl a ffmpeg, takže kdyby náhodou nešel, stačí aktualizovat knihovny a opět pojede Akorát jak jsem tam zmiňoval, tak app je pouze pro Windows no, což je na jednu stránku škoda, ale nemám tu linux na testování, takže jsem to udělal jen pro okna. A pochopitelně graficky to není úplně "sexy" jelikož udělat hezkou grafiku v javě je na delší dobu, takže jsem se zaměřoval spíš na funkčnost, která je klíčová.
  3. mimic

    ostatní YouTube Downloader

    Po dlouhé době opět něco nového Podobných aplikací je hodně, ale každý chce mít něco vlastního. Takže aplikace umožňuje stahovat jak hudbu, tak celá videa z YouTube. Veškerý návod najdete u přiloženého odkazu. Aplikace stahuje videa separátně, ve výchozím nastavení až 5 videí současně. Vyžadováno: - Windows 7 a novější - Java 11 nebo vyšší Stažení: >> ZDE << Screeny:
  4. mimic

    hledám vHackOS

    Tak jsem po nějaké době hraní udělal vlastniho bota do hry :-D Proste ta hra je nadlouho jinak :-/ https://i.imgur.com/d0kF505.jpg Viz. zde i s discord - https://imgur.com/a/zx2w3Oi
  5. mimic

    hledám vHackOS

    Klidne muzeme, akorat je soucasne problem nekoho pridat do pratel, jde to jen kdyz toho cloveka nekde uvidis (treba global chat) aby bylo mozny si napsat ve hre treba. Ja soucasne jenom delam vylepsovani a cekam na dalsi updaty hry, pozdjsi faze je ciste o vylepsovani a exploitu ostatnich, protoze je to nova hra a zatim toho tam moc nema... posledni update pridal server a jeho vylepsovani a pocitam, ze nasledujici, ktery bude nevim kdy by ho mel dodelat nejak a snad pridat nejaky dalsi zajimavy veci. Jaky ve hre mate nick?
  6. mimic

    hledám vHackOS

    Ne, obávám se, že není. musíš mít android nebo to hrát přes emul na PC. Tohle mi nedělá, ale zvuky krom notifikací mám vypnutý normálně.
  7. mimic

    hledám vHackOS

    Ahoj, začal jsem hrát novou mobilní hru (starou jen pár měsíců), která vychází z původní vHack XT a plánuje postupně sjednotit všechno nejlepší z původní verze. Každopádně se jedná o takovou online mobilní hru, kde hackujete (současně) bankovní účty jiných uživatelů a díky získaným penězům vylepšujete zabezpečení a sílu útoku. Ve hře jsou i hack skupiny (nějako jako guilda/clan) tzv. crew kde se v pozdější fázi hry budou odehrávat PvP boje. Hra sice obsahuje mikrotransakce, ale nejsou nutný, není to pay2win a dá se to v pohodě hrát bez donate. Link: Link na GooglePlay Kdyby to někoho bavilo a bylo nás víc, tak můžeme vytvořit CZ/SK hack crew Založili jsme s kámošem i discord, takže pokud to někdo budete chtít hrát nějak pravidelně, tak můžeme byt i na discrord. Takže se ozvěte pomocí komentáře třeba. Jen dodám, že "vHackOS" je novejší a bude časem lepší než starší verze "vHack XT", která současně obsahuje víc věcí, protože je nějaký rok v oběhu, ale už se moc nevyvíjí, všechen vývoj je přesměrován na vHackOS, který je i snazší na pochopení i ovládání.
  8. mimic

    návod Video tutoriály na C# (45 dílů)

    Já vim, jsem si toho taky všiml, ale nemám právo to upravit, takže klidně tu tečku odeber
  9. Ahoj, koukám, že tu vznikla nová sekce, tak přidám moji serií tutoriálů na C#. Série obsahuje 45 dílů. Současně již nepokračuje, protože není nálada ani čas. Takže doufám, že to někomu pomůže aspoň do začátků a nedělal jsem to zbytečně. Takže ať se líbí Kompletní série je zde: (jednotlivé díly potom na pravé straně) https://www.youtube.com/watch?v=k2KqJEP05Z4&list=PL8428DD4872FA7FB3&index=1 Případné dotazy, cokoliv, kolem videí, C# můžete psát sem. Určitě se najdou tací, kteří dokáží zodpovědět dotazy ohledně tohodle téma
  10. mimic

    návod Úvod do OOP #1

    Jsem asi špatně napsal, destruktor by se měl vždy zavolat při zavolání delete, spíš jde o to, že při složitější implementaci je možné udělat virtuální destruktor a potom při vytvoření implementace nemusí být zcela jasné a může se i stát, že se nezavolá ten destruktor z implementace, ale z rozhraní. Je to sice vic specifická záležitost, ale v C++ je to možný... ale pokud by se to stalo, tak to je většinou chyba samotné implementace, né jazyku, ale v jazycích, které mají vlastní GC, bych tomu neveřil, tam se ani nedoporučuje používat destruktor Jasně, pokud se bavíme o OOP jako takovým tak máš pravdu, ale vzhledem k tomu, že je to spíš víc o C++ kde to OOP je trosku jiný a jinak se k nemu pristupuje, tak proto jsem i psal, ze je lepsi tenhle topic udelat jako OOP pro C++, aby ostatni vedeli jakou ma syntax v tomhle jazyku... idealni navod na OOP by byl v jave, ktera ho striktne dodrzuje uz od sameho pocatku, ale to uz jsem psal Tak, mám chvíli čas, tak jsem se rozhodl dodělat ten zbytek 8) v tom zdrojáku pod "this" ti chybí návratové typy u 2 metod v deklaraci třídy 9) možná by bylo dobré zmínit, proč preferuješ a co to znamená to "m_" u instančních proměnych, ono je to dost různý, posledni dobou (pár let) spíš "frčí" samotné podtržítko v případě privátních členů. Jinak opět zmíním, že to jde napsat i tímto stylem (to neber jako opravu, jen bych to zahrnul i do ukázky, protože jak jsem řekl, tak ukazovat OOP na C++ je trošku jiný než v jiných jazykách, kde je striktně daný zápis) Web(int traffic, string url, string owner) : traffic(traffic), owner(owner), url(url) // vubec nevadi, ze nazev člena s parametrem je stejny, C++ si s tim poradi i bez "this" {} 10) Nechybi ti tady neco? print pawnocz.getUrl() + " má " + pawnocz.getTraffic() + " návštěvnost."; /* pawno.cz má 50 návštěvnost */ 11) U toho slova "static" mě zajímá, jak bylo myšleno tohle.. "Jediné plus je mají přístup k třídním proměnným a volat třídní metody", protože to není pravda, cokoliv je deklarovaný jako static, tak je úplně oddělený on instance třídy, tzn. jak metod, tak proměnných Ten zbytek je relativně ok, jen bych asi zmínil věci ohledně polymorfismu, že tenhle řekneme zpusob vývoje větsinou pracuje s rozhraním a ne s abstraktnima tridama. V C++ jelikoz neni klicove slovo abstract nebo interface, tak se to zajistuje tak, ze jakmile ma trida aspon jednu metodu abstraktni (metoda = 0), tak se automaticky prevadi na abstraktni tridu. V pripade rozhrani je to tak, ze trida musi mit pouze public metody a vsechny abstraktni. Coz je neco, s cim tento tutorial nepocita a je to tez soucast OOP A potom klicove slovo static je dobre pouzivat minimalne. Je dobre na metody napr. pro utilit tridy a tak, ale co se tyce statickych clenu tridy, tak opravdu zvazit, zda je nutne to delat jako staticky. Pri nevhodnem pouziti je to vic problemu nez uzitku a o bezpecnosti kodu ani nemluvim V poslední řadě tady přikládám teda ukázku k předchozímu bodu 6. kde je mozne pristupovat k privatnim clenum (pouze C++), v jinych jazykach to mozne neni #include <iostream> // pro cout class B; // deklarace tridy pro pouziti ve tride A class A { private: int valueFromA; public: A(int value) : valueFromA(value) {} void run(B ; // operace se tridou B ve tride A }; class B { friend class A; // umozni pristupovat tride A k privatnim clenum private: int valueFromB; public: B(int value) : valueFromB(value) {} }; void A::run (B { valueFromA = b.valueFromB; // b.valueFromB je private std::cout << valueFromA; // vypise 20 } int main() { A a(10); B b(20); a.run(; // vypise 20 return 0; }
  11. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Jako jo no, teď dělám třeba video o 4:30min a trvá to zhruba 24h a přitom CPU je na 25% a žere 6-8gb ram, což mě trosku zarazilo kor je to x64 aplikace... kdyby to využilo všechny zdroje, tak to je tak 3x rychlejší Ono se dost těžko hledá obrázek, který je jednak pěkný a je jakoby na stranu, že je tam místo na ten kruh... ale plánoval jsem, že bych pár skladeb od ACDC nechal tenhle a potom změníl jinak nightcore tvoří asi 90% toho co mám, takže po ACDC jich je asi 8 a potom už jen nightcore ^.^ Jo to máš pravdu, ale teď s tím už nic neudělám, trvá to fakt dlouho to rendrovat znovu jen kvůli obrázku, takže to udělám jak jsem napsal předtím.. od ACDC jich mám 5, potom bude změna obrázku
  12. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Ano, celé je to dělané v After Effects Přidal jsem druhé video, v 19:00 se zveřejní
  13. mimic

    návod Úvod do OOP #1

    Určitě je to + pro lidi, kteří začínají v C++ a je to i přehledné Ale mnohem efektivnější by to bylo ukázat třeba v C# nebo Javě, ve kterým (a to hlavně v Javě) je všechno objekt a striktně se řídí OOP. Myslim si, že některý lidi to může rozhodit, protože syntax je v C++ jiná a to hlavně v pohledu interface, který se řeší úplně jinak, než v jiných jazykách. Ale to neber jako kritiku, spíše takový hint a možná, by to bylo dobré napsat i do titulku A teď nějaké mé postřehy, co jsem v rychlosti zahlédl. 1) jako přiklad uvádíš třídu Osoba, což proti tomu nic nemám, spíš mě vyděsily ty datové typy proměnných (sice to s OOP nemá nic společného, ale když už, tak ať to dává aspoň smysl) enum Gender : unsigned { MALE, FEMALE } class Osoba { private: // i když je private vychozí modifikátor, je dobré ho uvádět taky string name; unsigned age; // nevidim duvod pouzivat 4byte int, kdyz vek muzu ulozit do 1byte Genre gender; // pokud bude bool, tak false bude jako co? muz? O_o } 2) init konstruktoru bez parametru je lepší zapisovat jako Web() : traffic(50) {} 3) vytvoření instance Web se dělá 2 způsoby, né vždy je nutné alokovat třídu, pokud to není vyložené nutné, tak proč to dělat, potom je potřeba řešit uvolnění (většinou přes destruktor) a ještě tam máš chybu // tohle tvoje prece nemuže fungovat Web pawnocz = new Web(); /* alokace objektu Webu s názvem pawnocz */ // správně (nova instance "new" vraci pointer na alokovanou oblast v pameti) Web* pawnocz = new Web(); pawnocz->IncreaseTraffic(); // volani // nebo bez alokace a pristupovat přes "tecku" Web pawnocz; pawnocz.IncreaseTraffic(); // volani 4) tohle tvoje tvrzení "a to zbytečně vytváření setterů a getterů. Vytvoříme-li setter a getter pro privátní proměnnou, rovnou ji můžeme nechat zviditelnit celou." není pravda... Dost záleží na úhlu pohledu, díky tomu, že existuje getter/setter, tak je možné provést více operací než jen to volání/zápis... např. volat různé události, překreslení, nastavit další hodnoty, které uzce souvisí s nastavovanou apod. Vždy je dobré používat getter/setter i přesto, že jen nastavuji/ziskavaji hodnotu 5) co se týče destruktoru, tak je dobre se na ni nikdy nespolehat, vzdy je lepsi varianta udelat metodu, ktera vsechno uvolni a tu volat v destruktoru a idealne i na miste, kde uz s objektem nechce programator dale pracovat 6) a tohle tvrzení "Private je přístupná POUZE a JEN POUZE v dané třídě" také není pravda co se C++ týče... v C++ existují tzv. spřátelené třídy, ve kterých je možné volat i privátní fieldy mezi sebou. 7) v tom jednom příkladu nemáš konstruktor a destruktor public U toho tého "this" jsem skončil, moc dlouhý )
  14. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Určitě to půjde v podobném duchu, taky jsem několik dní poctivě vybíral, jsem poměrně náročnej v tomhle Současně se mi rendruje druhé, takže někdy večer bude. Je to další výborný song, který se hodně lidem vryl do paměti.
  15. mimic

    ukázka Hudební videa (best of)

    Ono jak u čeho, některý songy maji volnější licenci, takže ti to nechají, ale můžou se tam přidat automaticky např. reklamy. U této skladby to tak je
×