DavexCZ 0 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 Mam takový problém IsPlayerInRangeOfPoint někdy funguje a někdy ne nevíte čím by to mohlo být a popř. jak to vyřešit jde o to že když policista chce chytit hráče tak ho někdy může chytit na dálku a někdy zase ne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 [TC]Trek 1 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 Na detekci vzdálenosti mezi hráči je nejlepší používat následující funkci: stock Float:GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) { new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; new Float:distance; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2); distance = floatsqroot((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2)+(z1-z2)*(z1-z2)); return distance; } - Pokud to někdy jde a někdy ne, můžeš zkusit zvětšit kontrolovanou vzdálenost mezi hráči. - Pokud ani to nepomůže, hoď nám sem kód a pokusíme se ti poradit Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 The hidden face 77 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 Dej sem kód, konkrétně tu sekci kde kontroluješ, zda je hráč poblíž zatýkajícího policisty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 13. Červenec, 2018 Share Odesláno: 13. Červenec, 2018 O tom som ešte nepočul, že by to nefungovalo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
DavexCZ 0
Mam takový problém IsPlayerInRangeOfPoint někdy funguje a někdy ne nevíte čím by to mohlo být a popř. jak to vyřešit jde o to že když policista chce chytit hráče tak ho někdy může chytit na dálku a někdy zase ne
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts