Jump to content

[TC]Trek

Uživatel
  • Příspěvků

    2
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco

Návštěvníci

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na detekci vzdálenosti mezi hráči je nejlepší používat následující funkci: stock Float:GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) { new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; new Float:distance; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2); distance = floatsqroot((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2)+(z1-z2)*(z1-z2)); return distance; } - Pokud to někdy jde a někdy ne, můžeš zkusit zvětšit kontrolovanou vzdálenost mezi hráči. - Pokud ani to nepomůže, hoď nám sem kód a pokusíme se ti poradit
  2. public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { // Jestli je zmáčknuta klávesa Y if(newkeys & KEY_YES) { // Zobrazíme hráči dialog ShowPlayerDialog(playerid,158,DIALOG_STYLE_LIST,"Mobil","- Volat\n- Poslat SMS","Potvrdit","Vypnout"); // V podstatě sem můžeš zkopírovat obsah příkazu /mobil a mělo by to fungovat } return 1; } Pokud nemáš definováno KEY_YES, použij: #define KEY_YES 65536 Místo čísla 158 si zadej svoje číslo dialogu který pak budeš používat v OnDialogResponse // Akce při potvrzení dialogu public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { // Rozdělení podle ID dialogu switch(dialogid) { // Pokud to byl dialog zatýkání (158) case 158: { // sem dej, co se stane, když hráč dialog potvrdí } } }
×
×
  • Create New...