Jump to content
  • 0

pomoc Spawn


Vankus

Dotaz

Popis problému:

Problém je v tom,že keď hráč prvý krát zomrie tak mu to ukáže tie šípky a tlačidlo spawn,a keď kliknem na spawm tak ma to spawne na to defaultne miesto kde je ten eskalátor.Ale keď hráč zomrie druhý,tretí,...krát tak ho to normálne spawne kam mám aj bez tých šipok a tlačidla spawn.

 

Chyby/varování kompilátoru a při běhu:

--

 

Kód:

 

[code=:0]
//OnPlayerSpawn
if(death[playerid])
	{
		 SpawnPlayer(playerid);
		 death[playerid] = false;
	}
[/code]
//OnPlayerDeath[code=:0]
death[playerid] = true;
	SetSpawnInfo(playerid,0,0,1108.9209,-1794.2789,16.5938,97.3778,0,0,0,0,0,0);
[/code]

 

 

 

Dodatečné poznámky:

--

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

A kde mas promennou i? Radis mu akorat hovadiny.

 

//Edit:

Nastav spawn info po pripojeni a ne po prvni smrti.

Edited by Lukasz
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Teraz som to robil cez OnPlayerRequestClass,keď hráč nieje vo väzení tak ho to spawne na to miesto kde so nastavil a ani neukáže tie šípky a spawn tlačidlo,to je dobre,lenže teraz je problém v tom,že keď je hráč vo väzení a zomrie,tak ho to aj tak spawne na to defaultne miesto,a nie do väzenie.

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(jail[playerid] > 0)
    {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
		 SetSpawnInfo(playerid,0,0,198.3796, 160.8905, 1003.03,0,0,0,0,0,0,0);
         SpawnPlayer(playerid);
         TogglePlayerSpectating(playerid, true);
    }
    else
    {
            SetSpawnInfo(playerid,0,0,1108.9209,-1794.2789,16.5938,97.3778,0,0,0,0,0,0);
		    SpawnPlayer(playerid);
		    TogglePlayerSpectating(playerid, true);
    }
	return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

 

 

Skus if (jail[playerid] = 1)

Další člověk, co radí hovadiny. Jedno = přiřazuje do proměnné, v tomhle případě bude tedy podmínka vždycky pravdivá. Pro porovnávání se používají dvě =, tedy ==. 

 

Autorovi: Nerušíš mezitím náhodou hodnotu jail[playerid]?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Neviem co tym presne myslis,ale s jail robim jedine to, ze to mam v prikaze /jail [id] [cas] to mam jail = 60*cas a potom tam mam timer,ktory updatuje textdraw aby ukazoval cas vo vazeni...To je vsetko...

Už som si to spravil môžete LOCK.

Edited by Vankus
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Další člověk, co radí hovadiny. Jedno = přiřazuje do proměnné, v tomhle případě bude tedy podmínka vždycky pravdivá. Pro porovnávání se používají dvě =, tedy ==.

 

Autorovi: Nerušíš mezitím náhodou hodnotu jail[playerid]?

 

Takhle ja to delam a funguje mne to

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

Takhle ja to delam a funguje mne to

Funguje ti to asi tak, že to bude vždycky true. Čili nefunguje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...