Jump to content

Vankus

Uživatel
  • Příspěvků

    25
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Vankus

    pomoc Inventar

    Ja to mám clickable a v OnPlayerClickTextdraw mám niečo na štýl: for(new i = 0; i < 9;i++) { if(playertextid == InvItem[i][playerid]) { } } Lenže toto kontroluje,že hráč klikol na jedno z políčok inventára,lenže ako mám detekovať že klikol presne na Hamburger?
  2. Vankus

    pomoc Inventar

    Popis problému: Mám inventár cez texdrawy a dám hráčovi napr.Hamburger cez AddItem,ale neviem ako mám kontrolovať či klikol na ten hamburger.. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  3. Vankus

    pomoc Pickup

    Presne ako si povedal v OnPlayerPickUpPickup zisťujem na akom pickupe je pomocou IsPlayerInRangeOfPoint ... A Ďakujem za tvoju radu pomohla. Môžte LOCK.
  4. Vankus

    pomoc Pickup

    Popis problému: Mám spravené pickupy cez IsPlayerInRangeOfPoint,lenže on keď je pritom a mám tam že mu to má napísať správu alebo ukázať dialog tak to píše/ukazuje stále ,lenže ja chcem aby to ukázalo len jeden krát a ked znova vstúpi do pickupu tak znova jeden krát. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  5. Vankus

    pomoc Farby

    Popis problému: Mám spravený textdraw,ktorý sa updatuje ako stav vozidla.A chcel som,že by sa menili farby toho textdrawu napr keby mal 30% tak by sa zmenil ten textdraw na červený farbu atd...Napadlo ma to cez tieto farby ~r~,ale to je hnusná červená,nedá sa nejako nastaviť inú červenú?Alebo ja na to nejaký iný spôsob? Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  6. Vankus

    pomoc Spawn

    Neviem co tym presne myslis,ale s jail robim jedine to, ze to mam v prikaze /jail [id] [cas] to mam jail = 60*cas a potom tam mam timer,ktory updatuje textdraw aby ukazoval cas vo vazeni...To je vsetko... Už som si to spravil môžete LOCK.
  7. Vankus

    pomoc Spawn

    Teraz som to robil cez OnPlayerRequestClass,keď hráč nieje vo väzení tak ho to spawne na to miesto kde so nastavil a ani neukáže tie šípky a spawn tlačidlo,to je dobre,lenže teraz je problém v tom,že keď je hráč vo väzení a zomrie,tak ho to aj tak spawne na to defaultne miesto,a nie do väzenie. public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(jail[playerid] > 0) { SetPlayerInterior(playerid,3); SetSpawnInfo(playerid,0,0,198.3796, 160.8905, 1003.03,0,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, true); } else { SetSpawnInfo(playerid,0,0,1108.9209,-1794.2789,16.5938,97.3778,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, true); } return 1; }
  8. Vankus

    pomoc Spawn

    Popis problému: Problém je v tom,že keď hráč prvý krát zomrie tak mu to ukáže tie šípky a tlačidlo spawn,a keď kliknem na spawm tak ma to spawne na to defaultne miesto kde je ten eskalátor.Ale keď hráč zomrie druhý,tretí,...krát tak ho to normálne spawne kam mám aj bez tých šipok a tlačidla spawn. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  9. Díky moc Lukasz funguje to perfektne . Môžete LOCK.
  10. Popis problému: Spravil som si zbrojný preukaz,a nato aby ho niekto získal musí strielať do terrčov,ktoré sa majú hýbať..Všetko okrem toho hýbania ide,chcel som to tak že ten object by sa pomohol na prvé súradnice a potom naspäť a takto dokola,dokým to hráč nezničí,lenže keď som sa to snažil spraviť tak to dopadlo tak,že sa to na tie prvé súradnice pohlo bez problémov,a keď sa to dostalo na tie druhé,tak to ďalej neišlo+ mi v konzoli začalo posielať 500 tisíc warningov. Toto [warning] client exceeded 'ackslimit' 127.0.0.1:58365 (3081) Limit: 3000/sec Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  11. Popis problému: Ako mám spraviť,že každého hráča dám do iného virtualworldu?Dôvod:chcem to kôli autoškole,aby sa to nebugovalo ... Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  12. Vankus

    pomoc Jail

    Spravil som to tak,ako si mi písal ale stále mi to nefunguje proste dám jail niekomu ide to úplne v pohode ale keď sa ten hráč odpojí a následne pripojí,tak ten textdraw ide po 2 sekundách napríklad to nejde 1.58,1.57 ale 1.58,1.56 a takto a keď sa mi odpyká trest tak stále píše Odpykal si si trest a stále ma to spawnuje....
×
×
  • Create New...