Jump to content
  • 0

pomoc [HELP] Načtení pozice, překočení class selection


T.Evil

Dotaz

17 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ty evidentně nechceš radu. Ty chceš hotovej kód. S přeskočením class selection ti rád poradim, ale až uvidim z tvojí strany snahu a kódování. Ne o copy & paste...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No to mi přišlo právě logický.. 
Když se připojí, načtou se ty jeho poslední souřadnice, ne?

INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), "load_user_%s", .bExtra = true, .extra = playerid );

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Popravdě YSI knihovny nepoužívam, ale v první řadě bych zkusil před @load_user_position( playerid, name[], value[] )  pridat slovíčko "public".

Link to comment
Share on other sites

  • 0
forward @load_user_position( playerid, name[], value[] );

public @load_user_position( playerid, name[], value[] )
{
    INI_Float( "PositionX", PosX[ playerid ] );
    INI_Float( "PositionY", PosY[ playerid ] );
    INI_Float( "PositionZ", PosZ[ playerid ] );
    INI_Float( "Angle", Angle[ playerid ] );
	INI_Int( "Interior", Interior[ playerid ] );
	INI_Int( "VirtualWorld", VirtualWorld[ playerid ] );
    return ( 1 );
}

takhle sem to myslel. co si udělal ty?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
forward  NahratData(playerid, name[], value[]);
public NahratData(playerid, name[], value[])
{

return false;

}


INI_ParseFile(/* ... */, "NahratData", .bExtra = true, .extra = playerid);
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tim to ale neovlivníš. Tim, že přeskočíš class selection se nespusti asi jenom OnPlayerRequestSpawn, ale nejsem si jistej.

Spíš by mě zajímalo co je k*rva tohle:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{ 
SetPlayerFacingAngle(playerid, 129.8924); 
SetPlayerPos(playerid, 154.2185,-1951.9254,51.3438); 
SetPlayerCameraPos(playerid, 152.0,-1955.8135,52.1981); 
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 154.2185,-1951.9254,51.3438); 
} else { //else jako čeho? žádnou podmínku nevidim.
SetTimerEx("Spawn",1,false,"i",playerid); //WTF?
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tim to ale neovlivníš. Tim, že přeskočíš class selection se nespusti asi jenom OnPlayerRequestSpawn, ale nejsem si jistej.

~> Ne, ale to načítání se specifikátorem ve fci modifikace ukládání je pitomost. Je to tam kvůli tagům.

 

 

podle wiki jsou funkce co používáš zastaralý.

 

zkus:

INI_Int nahradit Player_LoadInt

INI_Float nahradit Player_LoadFloat

 

~> Právě naopak. Chyba bude jinde. YSI velice rád ukazuje chyby na jiné řádky, než ve skutečnosti jsou(hlavně, když chybí uzavírání bloků :)).

 

 

a tím pádem ho to spawne zase na default spawn.. asi proto že klikne na tlačítko spawn.

~> V průběhu hry si můžeš zjistit přesně, co načítá pomocí těch argumentů, které si někteří myslí, že tam jsou pro srandu králíků:

 

 

public NahratData(...) {

    printf("Data: Playerid: %i, KeyName: %s; Value: %s", playerid, name, value);
a podívej se, co ti to napíše do konzole.

 

To je na ten class selection.. To else jsem tam zapoměl smazat, zkoušel jsem jestli to nepřeskočí tu nabídku

 

@SkiBig18 To mi nejde už vůbec... několik errorů

~> Tak to je absolutní pitomost :). Pokud jsi fakt prakticky jen změnil jméno callbacku, nemůže ti to vyhodit ještě více chyb(ledaže už postupuješ správně)... to je jako bys ze slova Ahoj dělal Ahojky.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...