T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 Ty evidentně nechceš radu. Ty chceš hotovej kód. S přeskočením class selection ti rád poradim, ale až uvidim z tvojí strany snahu a kódování. Ne o copy & paste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 tak máš špatně načítání dat Oprav si to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 Chybu máš v OnPlayerConnect. Jelikož tam máš spouštění načítání dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 No to mi přišlo právě logický.. Když se připojí, načtou se ty jeho poslední souřadnice, ne?INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), "load_user_%s", .bExtra = true, .extra = playerid ); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 Popravdě YSI knihovny nepoužívam, ale v první řadě bych zkusil před @load_user_position( playerid, name[], value[] ) pridat slovíčko "public". Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 error 029: invalid expression, assumed zeroVždyť už je to pod public OnPlayerConnect ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 forward @load_user_position( playerid, name[], value[] ); public @load_user_position( playerid, name[], value[] ) { INI_Float( "PositionX", PosX[ playerid ] ); INI_Float( "PositionY", PosY[ playerid ] ); INI_Float( "PositionZ", PosZ[ playerid ] ); INI_Float( "Angle", Angle[ playerid ] ); INI_Int( "Interior", Interior[ playerid ] ); INI_Int( "VirtualWorld", VirtualWorld[ playerid ] ); return ( 1 ); } takhle sem to myslel. co si udělal ty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 podle wiki jsou funkce co používáš zastaralý. zkus: INI_Int nahradit Player_LoadInt INI_Float nahradit Player_LoadFloat Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 forward NahratData(playerid, name[], value[]); public NahratData(playerid, name[], value[]) { return false; } INI_ParseFile(/* ... */, "NahratData", .bExtra = true, .extra = playerid); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 Tim to ale neovlivníš. Tim, že přeskočíš class selection se nespusti asi jenom OnPlayerRequestSpawn, ale nejsem si jistej. Spíš by mě zajímalo co je k*rva tohle: public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerFacingAngle(playerid, 129.8924); SetPlayerPos(playerid, 154.2185,-1951.9254,51.3438); SetPlayerCameraPos(playerid, 152.0,-1955.8135,52.1981); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 154.2185,-1951.9254,51.3438); } else { //else jako čeho? žádnou podmínku nevidim. SetTimerEx("Spawn",1,false,"i",playerid); //WTF? } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 22. Červen, 2016 Share Odesláno: 22. Červen, 2016 Tim to ale neovlivníš. Tim, že přeskočíš class selection se nespusti asi jenom OnPlayerRequestSpawn, ale nejsem si jistej. ~> Ne, ale to načítání se specifikátorem ve fci modifikace ukládání je pitomost. Je to tam kvůli tagům. podle wiki jsou funkce co používáš zastaralý. zkus: INI_Int nahradit Player_LoadInt INI_Float nahradit Player_LoadFloat ~> Právě naopak. Chyba bude jinde. YSI velice rád ukazuje chyby na jiné řádky, než ve skutečnosti jsou(hlavně, když chybí uzavírání bloků ). a tím pádem ho to spawne zase na default spawn.. asi proto že klikne na tlačítko spawn. ~> V průběhu hry si můžeš zjistit přesně, co načítá pomocí těch argumentů, které si někteří myslí, že tam jsou pro srandu králíků: public NahratData(...) { printf("Data: Playerid: %i, KeyName: %s; Value: %s", playerid, name, value);a podívej se, co ti to napíše do konzole. To je na ten class selection.. To else jsem tam zapoměl smazat, zkoušel jsem jestli to nepřeskočí tu nabídku @SkiBig18 To mi nejde už vůbec... několik errorů ~> Tak to je absolutní pitomost . Pokud jsi fakt prakticky jen změnil jméno callbacku, nemůže ti to vyhodit ještě více chyb(ledaže už postupuješ správně)... to je jako bys ze slova Ahoj dělal Ahojky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 T.Evil 5 Odesláno: 22. Červen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Červen, 2016 (upraveno) F*CK OFF Edited 26. Červen, 2016 by T.Evil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
T.Evil 5
Link to comment
Share on other sites
17 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now