kamilko39 9 Odesláno: 15. Květen, 2016 Share Odesláno: 15. Květen, 2016 (upraveno) Ahojte potreboval by som poradiť, že mám Svoj mod no mám problém so zamestnaniami keď hráč neni zaregistrovaný tak sa spawne na mape kde ostatný a v tom je ten problém že sa spawne a má zamestnanie potom ešte je jeden, že ked sa zamestná tak ho to spawne tam kde zaregistrovaneho hráča No a znova ked odíde a pride tak je zase Povolanie Hitman a nie ako za zamestnal napr Novinár Ani jedno zamestnanie mi nejde ale pickupi Idú Toto je ten prvý Hned Po spawne znova Hitman a chcem aby tam nebolo povolanie ale iba nováčik Ešte jeden problém ak vidite hore ten dátum tak mi nefunguje ako urobím public na čas ? a datum ? Dakujem za pomoc Edited 15. Květen, 2016 by kamilko39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 15. Květen, 2016 Share Odesláno: 15. Květen, 2016 ~> Bez kódu nemůžeme tušit, čím to je. Nejlepší by bylo pro ty neregistrované všechno vynulovávat dokud se neregnout. ~> A s časem je problém, že to nezjišťuje čas ze správné časové zóny. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 15. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 15. Květen, 2016 ~> Bez kódu nemůžeme tušit, čím to je. Nejlepší by bylo pro ty neregistrované všechno vynulovávat dokud se neregnout. ~> A s časem je problém, že to nezjišťuje čas ze správné časové zóny. ktorý public konkrétne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 15. Květen, 2016 Share Odesláno: 15. Květen, 2016 ktorý public konkrétne ? Proměnné vynulovat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 18. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 18. Květen, 2016 (upraveno) Proměnné vynulovat.Konkrétne ? public OnPlayerConnect(playerid) { if(gPlayerLogged[playerid] == 1) { dini_IntSet(file, "Kills",PlayerInfo[playerid][pKills]); dini_IntSet(file, "Score", PlayerInfo[playerid][pScore]); dini_IntSet(file, "Money", PlayerInfo[playerid][pCash]); dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]); dini_IntSet(file, "Deaths",PlayerInfo[playerid][pDeaths]); dini_IntSet(file, "Seconds",PlayerInfo[playerid][pDays]); dini_IntSet(file, "Minutes",PlayerInfo[playerid][pMinuts]); dini_IntSet(file, "Hours",PlayerInfo[playerid][pHours]); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu Job[playerid] = dUserINT(PlayerName(playerid)).("Povolanie"); } gPlayerLogged[playerid] = 0; new file[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name); if (!dini_Exists(file)) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrácia", "Zadajte Svoje Heslo", "Register", "Exit"); } if(fexist(file)) { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Login", "Zadajte svoje Heslo", "Login", "Exit"); } return 1; } //======================================================================================== //======================================================================================== //========================================Public OnPlayerDisconnect======================= public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[39 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); switch(reason) { case 0: format(string, 350, "{FFFFFF} Hráč {FF0000}%s {FFFFFF}opustil Knight-Parbu {FF0000}[Odpojil se]", pname); case 1: format(string, 350, "{FFFFFF} Hráč {FF0000}%s {FFFFFF}opustil Knight-Parbu {FF0000}[Pád Hry]", pname); case 2: format(string, 350, "{FFFFFF} Hráč {FF0000}%s {FFFFFF}opustil Knight-Parbu {FF0000}[Kick/Ban]", pname); } SendClientMessageToAll(0xAAAAAAAA, string); new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name); if(gPlayerLogged[playerid] == 1) { dini_IntSet(file, "Kills",PlayerInfo[playerid][pKills]); dini_IntSet(file, "Score", PlayerInfo[playerid][pScore]); dini_IntSet(file, "Money", PlayerInfo[playerid][pCash]); dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]); dini_IntSet(file, "Deaths",PlayerInfo[playerid][pDeaths]); dini_IntSet(file, "Seconds",PlayerInfo[playerid][pDays]); dini_IntSet(file, "Minutes",PlayerInfo[playerid][pMinuts]); dini_IntSet(file, "Hours",PlayerInfo[playerid][pHours]); Job[playerid] = dUserINT(PlayerName(playerid)).("Povolanie"); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu } gPlayerLogged[playerid] = 0; return 1; } forward Ulozeni(playerid); public Ulozeni(playerid) { GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); format(file, sizeof(file), "SuperGrand/%s.ini", Name); if(dini_Exists(file)) { dini_IntSet(file, "Kills",PlayerInfo[playerid][pKills]); dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]); dini_IntSet(file, "Score",PlayerInfo[playerid][pScore]); dini_IntSet(file, "Money",PlayerInfo[playerid][pCash]); dini_IntSet(file, "Deaths",PlayerInfo[playerid][pDeaths]); dini_IntSet(file, "Seconds",PlayerInfo[playerid][pDays]); dini_IntSet(file, "Minutes",PlayerInfo[playerid][pMinuts]); dini_IntSet(file, "Hours",PlayerInfo[playerid][pHours]); Job[playerid] = dUserINT(PlayerName(playerid)).("Povolanie"); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu } } forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]); public LoadUser_data(playerid,name[],value[]) { dini_IntSet(file, "Kills",PlayerInfo[playerid][pKills]); dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]); dini_IntSet(file, "Score",PlayerInfo[playerid][pScore]); dini_IntSet(file, "Money",PlayerInfo[playerid][pCash]); dini_IntSet(file, "Deaths",PlayerInfo[playerid][pDeaths]); dini_IntSet(file, "Seconds",PlayerInfo[playerid][pDays]); dini_IntSet(file, "Minutes",PlayerInfo[playerid][pMinuts]); dini_IntSet(file, "Hours",PlayerInfo[playerid][pHours]); Job[playerid] = dUserINT(PlayerName(playerid)).("Povolanie"); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu return 1; } Edited 18. Květen, 2016 by вlyѕтer Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 18. Květen, 2016 Share Odesláno: 18. Květen, 2016 Proměnné říkám: PlayerInfo[playerid][pKills] PlayerInfo[playerid][pScore] PlayerInfo[playerid][pCash] PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] PlayerInfo[playerid][pDeaths] PlayerInfo[playerid][pDays] ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 20. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 20. Květen, 2016 Asi myslíš toto enum pInfo{ pAdminLevel, pCash, pScore, pKills, pDeaths, pDays, pMinuts, pHours, }new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 20. Květen, 2016 Share Odesláno: 20. Květen, 2016 Proměnné vynulovat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 21. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 21. Květen, 2016 Proměnné vynulovat. if (dialogid == 1) { new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256], string[300]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name); if(!response) return Kick(playerid); if (!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrácia", "Napíšte Svoje Heslo", "Register", "Exit"); dini_Create(file); dini_IntSet(file, "Password", udb_hash(inputtext)); //dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]); dini_IntSet(file, "Kills",PlayerInfo[playerid][pKills]); dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]); dini_IntSet(file, "Money",PlayerInfo[playerid][pCash]); dini_IntSet(file, "Deaths",PlayerInfo[playerid][pDeaths]); dini_IntSet(file, "Seconds",PlayerInfo[playerid][pDays]); dini_IntSet(file, "Minutes",PlayerInfo[playerid][pMinuts]); dini_IntSet(file, "Hours",PlayerInfo[playerid][pHours]); dini_IntSet(file, "Score",PlayerInfo[playerid][pScore]); Job[playerid] = dUserINT(PlayerName(playerid)).("Povolanie"); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu format(string, 300, "{FFFFFF}[ {FF0000}SYSTEM {FFFFFF}] {FF0000}:Uspešne zaregistrovaný tvoje meno je {FFFFFF}%s {FF0000}a heslo je {FFFFFF}%s.", name, inputtext); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); gPlayerLogged[playerid] = 1; } Nemôže byť chyba aj v tomto ? gPlayerLogged[playerid] = 0; bola tam 1 skusil som to zameniť u register na 0 a u login na 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 21. Květen, 2016 Share Odesláno: 21. Květen, 2016 ~> Okej, tak to zkusím jinak... Přiřaď všem deklarovaným proměnám, určené pro hráče, hodnotu 0. Nemôže byť chyba aj v tomto ? gPlayerLogged[playerid] = 0; bola tam 1 skusil som to zameniť u register na 0 a u login na 1 ~> Ne, to opravdu být nemůže... ta proměnná je určená pro pozdější podmínky, jestliže je přihlášen(logged... angličtina... nic ti to neříká? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rEf 53 Odesláno: 21. Květen, 2016 Share Odesláno: 21. Květen, 2016 Máš to nejspíš celý špatně podle toho co čtu :-D Měl by si mít nejdřív new pro job já dám příklad skrz enum Player[playerid][pJob] Do connectu si dát Player[playerid][pJob] = 0; třeba jako že 0 = nezaměstnaný. Při zaměstnání nastavit hráči id jobu například 1 Player[playerid][pJob] = 1; jako první job. Pak ukládat Player[playerid][pJob] a načítat. Jestli to je dynamický systém tak do spawnu zkrátka když má job dát SetPlayerPos(playerid, x y z údaje jobu třeba id vezmeš s toho Player[playerid][pJob]); Měl by sis to prohlídnout pořádně. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 22. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Květen, 2016 (upraveno) Máš to nejspíš celý špatně podle toho co čtu :-D Měl by si mít nejdřív new pro job já dám příklad skrz enum Player[playerid][pJob] Do connectu si dát Player[playerid][pJob] = 0; třeba jako že 0 = nezaměstnaný. Při zaměstnání nastavit hráči id jobu například 1 Player[playerid][pJob] = 1; jako první job. Pak ukládat Player[playerid][pJob] a načítat. Jestli to je dynamický systém tak do spawnu zkrátka když má job dát SetPlayerPos(playerid, x y z údaje jobu třeba id vezmeš s toho Player[playerid][pJob]); Měl by sis to prohlídnout pořádně. New Pre Job Mám new Job[MAX_PLAYERS]; ďakujem za tvoju radu hádam to pôjde ozaj rEF if(dialogid == 1) // ID Dialogu { if(response == 1) // ak hráč klikne na prvé tlačitko { new string[100];//definicia stringu pre odoslanie správy //Armáda if(Job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "[ -- ]: Už si zamestnaný !"); format(string, sizeof(string) , "Hráč %s má nové povolanie:Armáda" ,PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); SetPlayerSkin(playerid, 287); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, 24,1000); GivePlayerWeapon(playerid, 3,0); GivePlayerWeapon(playerid, 25,1000); PlayerInfo[playerid][pJob] = 1; SpawnPlayer(playerid); } } ak tam mám dať tu jednotku a už povolanie na jednotku mám ? nevadí že používam PlayerInfo a nie player ? ~> Okej, tak to zkusím jinak... Přiřaď všem deklarovaným proměnám, určené pro hráče, hodnotu 0. ~> Ne, to opravdu být nemůže... ta proměnná je určená pro pozdější podmínky, jestliže je přihlášen(logged... angličtina... nic ti to neříká? ) hej hej zistil som Edited 22. Květen, 2016 by kamilko39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 22. Květen, 2016 Share Odesláno: 22. Květen, 2016 ~> Okej, tak abych ti ušetřil práci vynulovávat jednu proměnné po druhé, udělal jsem ti na to cyklus: for(new iem; pInfo:iem < pInfo; iem++) PlayerInfo[playerid][pInfo:iem] = 0; ~> Dál jeden z problémů je, že v tom máš hrozný bordel. Pro jeho práci v podmínkách používáš Job[playerid], ale pak mu nastavuješ práci přes PlayerInfo[playerid][pJob]~> Potom bych ti doporučil si na nastavování práce udělat fci: SetPlayerJob(playerid, jobid) { new sString[144 + 1]; ResetPlayerWeapons(playerid); switch(jobid) { case 1: { format(sString, sizeof(sString) , "Hráč %s má nové povolanie: Armáda", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, sString); SetPlayerSkin(playerid, 287); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, 24,1000); GivePlayerWeapon(playerid, 3,0); GivePlayerWeapon(playerid, 25,1000); } case 2: { format(sString, sizeof(sString) , "Hráč %s má nové povolanie: Policista", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, sString); SetPlayerSkin(playerid, 285); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, ...); GivePlayerWeapon(playerid, ...); GivePlayerWeapon(playerid, ...); } case 3: { ... } case 4: { ... } } SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, sString); PlayerInfo[playerid][pJob] = (jobid); SpawnPlayer(playerid); return (true); } ~> Trochu mě trápí, že máš id dialogů prací zrovna od 1 a tak dále, když by se tam hodil register a login, ale dobře... můžeš toho využít v podmínce v rozmezí: if (dialogid > 1 || dialogid < /* PočetPrací */) /* od Armády, Policii až po například Mafii */ { if(PlayerInfo[playerid][pJob]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "[ -- ]: Už si zamestnaný !"); return SetPlayerJob(playerid, dialogid); } ~> Teď, když sem u otevře dialogid například 5, a ve fci si zpracuješ, že 5 bude mafie, tak to bude přes tu podmínku pokračovat(pokud tedy není zaměstnán). Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 22. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Květen, 2016 ~> Okej, tak abych ti ušetřil práci vynulovávat jednu proměnné po druhé, udělal jsem ti na to cyklus: for(new iem; pInfo:iem < pInfo; iem++) PlayerInfo[playerid][pInfo:iem] = 0; ~> Dál jeden z problémů je, že v tom máš hrozný bordel. Pro jeho práci v podmínkách používáš Job[playerid], ale pak mu nastavuješ práci přes PlayerInfo[playerid][pJob]~> Potom bych ti doporučil si na nastavování práce udělat fci: SetPlayerJob(playerid, jobid) { new sString[144 + 1]; ResetPlayerWeapons(playerid); switch(jobid) { case 1: { format(sString, sizeof(sString) , "Hráč %s má nové povolanie: Armáda", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, sString); SetPlayerSkin(playerid, 287); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, 24,1000); GivePlayerWeapon(playerid, 3,0); GivePlayerWeapon(playerid, 25,1000); } case 2: { format(sString, sizeof(sString) , "Hráč %s má nové povolanie: Policista", PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, sString); SetPlayerSkin(playerid, 285); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, ...); GivePlayerWeapon(playerid, ...); GivePlayerWeapon(playerid, ...); } case 3: { ... } case 4: { ... } } SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, sString); PlayerInfo[playerid][pJob] = (jobid); SpawnPlayer(playerid); return (true); } ~> Trochu mě trápí, že máš id dialogů prací zrovna od 1 a tak dále, když by se tam hodil register a login, ale dobře... můžeš toho využít v podmínce v rozmezí: if (dialogid > 1 || dialogid < /* PočetPrací */) /* od Armády, Policii až po například Mafii */ { if(PlayerInfo[playerid][pJob]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "[ -- ]: Už si zamestnaný !"); return SetPlayerJob(playerid, dialogid); } ~> Teď, když sem u otevře dialogid například 5, a ve fci si zpracuješ, že 5 bude mafie, tak to bude přes tu podmínku pokračovat(pokud tedy není zaměstnán). SkiBig18 : Nebude to tým že mám u register a login if (dialogid == 1) a if (dialogid == 2) lebo totiž na Povolania mám tie iste Dialogi či sa to nebude krížiť mohol by som to zmeniť trebars na if (dialogid == 31) a if (dialogid == 32) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 22. Květen, 2016 Share Odesláno: 22. Květen, 2016 if(dialogid == 1) // ID Dialogu { if(response == 1) // ak hráč klikne na prvé tlačitko { new string[100];//definicia stringu pre odoslanie správy //Armáda if(Job[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "[ -- ]: Už si zamestnaný !"); format(string, sizeof(string) , "Hráč %s má nové povolanie:Armáda" ,PlayerName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); SetPlayerSkin(playerid, 287); ResetPlayerWeapons(playerid); ~> Já tam žádnou 31 ani 32 nevidím. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 22. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 22. Květen, 2016 ~> Já tam žádnou 31 ani 32 nevidím. Registračka je 1 a 2 if (dialogid == 1) { new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256], string[300]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name); if(!response) return Kick(playerid); if (!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrácia", "Napíšte Svoje Heslo", "Register", "Exit"); dini_Create(file); dini_IntSet(file, "Password", udb_hash(inputtext)); //dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = 0); dini_IntSet(file, "Kills",PlayerInfo[playerid][pKills] = 0); dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = 0); dini_IntSet(file, "Money",PlayerInfo[playerid][pCash] = 2000000); dini_IntSet(file, "Deaths",PlayerInfo[playerid][pDeaths] = 0); dini_IntSet(file, "Seconds",PlayerInfo[playerid][pDays] = 0); dini_IntSet(file, "Minutes",PlayerInfo[playerid][pMinuts] = 0); dini_IntSet(file, "Hours",PlayerInfo[playerid][pHours] = 0); dini_IntSet(file, "Score",PlayerInfo[playerid][pScore] = 2000000); dini_IntSet(file, "Povolanie",PlayerInfo[playerid][pJob] = 0); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid] = 500);//do disconnetu format(string, 300, "{FFFFFF}[ {FF0000}SYSTEM {FFFFFF}] {FF0000}:Uspešne zaregistrovaný tvoje meno je {FFFFFF}%s {FF0000}a heslo je {FFFFFF}%s.", name, inputtext); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); gPlayerLogged[playerid] = 0; } if (dialogid == 2) { new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name); if(!response) return Kick(playerid); if (!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Si zaregistrovaný", "Vyborne zaregistrovaný .. pametaj si heslo", "Login", "Leave"); new tmp; tmp = dini_Int(file, "Password"); if(udb_hash(inputtext) != tmp) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "{FFFFFF}[ {FF0000} Systém {FFFFFF}] {FF0000}Zadaly Ste si zle Heslo "); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Login", "zadajte Znova Heslo", "Login", "Exit"); } else { gPlayerLogged[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = dini_Int(file, "AdminLevel"); SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pScore]); PlayerInfo[playerid][pKills] = dini_Int(file, "Kills"); PlayerInfo[playerid][pDeaths] = dini_Int(file, "Deaths"); PlayerInfo[playerid][pDays] = dini_Int(file, "Days"); PlayerInfo[playerid][pMinuts] = dini_Int(file, "Minuts"); PlayerInfo[playerid][pHours] = dini_Int(file, "Hours"); dini_IntSet(file, "Povolanie",PlayerInfo[playerid][pJob]); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file, "Money")-GetPlayerMoney(playerid)); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, "{FFFFFF}[ {FF0000}SYSTEM {FFFFFF}]{FF0000}:Login prijatý!"); //**************************************možno***************************************** format(string,sizeof(string), "Meno hráča: %s\n", PlayerName(playerid)); format(string,sizeof(string), "%s Money: %d\n", string,GetPlayerMoney(playerid)); format(string,sizeof(string), "%s Score: %d\n", string,PlayerInfo[playerid][pScore]); format(string,sizeof(string), "%s Hodin: %d\n", string,PlayerInfo[playerid][pHours]); format(string,sizeof(string), "%s minut: %d\n", string,PlayerInfo[playerid][pMinuts]); format(string,sizeof(string), "%s Dní: %d\n", string,PlayerInfo[playerid][pDays]); format(string,sizeof(string), "%s Deaths: %d\n",string,PlayerInfo[playerid][pDeaths]); format(string,sizeof(string), "%s Kills: %d\n", string,PlayerInfo[playerid][pKills]); dUserSetINT(PlayerName(playerid)).("banka",Banka[playerid]);//do disconnetu ShowPlayerDialog(p,8878547,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Info hráča",string,"Ok","koniec"); } } tak tie 2 zamestnania som dal na 31 a 32 môže to tak byť aby sa to nejako nekrížilo ? SkiBig18 : Nedalo by sa dajako toto if(Job==30){ GivePlayerMoney(i,16000); SendClientMessage(i,COLOR_YELLOW,"[ VÝPLATY ] Ako Colnik si dostal vyplatu 16,000 $"); }else{ upraviť na if(Job[playerid] == 1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 27. Květen, 2016 Share Odesláno: 27. Květen, 2016 (upraveno) Rozhodne doporucuji misto cisel si dat define, vyhnes se tim hodne problemum. Uz treba krizenim dialogu a nebo to ze si musis pamatovat jaky job ma jake ID. U jobu to jeste jde, ale kdyz budes mit 100 dialogu napr... enum { DIALOG_REGISTER, DIALOG_LOGIN, DIALOG_JOB } jinak for(new iem; pInfo:iem < pInfo; iem++) PlayerInfo[playerid][pInfo:iem] = 0; lze udelat rychleji takto: new null[pInfo]; PlayerInfo[playerid] = null; Edited 27. Květen, 2016 by ATomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 27. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 27. Květen, 2016 (upraveno) Rozhodne doporucuji misto cisel si dat define, vyhnes se tim hodne problemum. Uz treba krizenim dialogu a nebo to ze si musis pamatovat jaky job ma jake ID. U jobu to jeste jde, ale kdyz budes mit 100 dialogu napr... enum { DIALOG_REGISTER, DIALOG_LOGIN, DIALOG_JOB } jinak for(new iem; pInfo:iem < pInfo; iem++) PlayerInfo[playerid][pInfo:iem] = 0; lze udelat rychleji takto: new null[pInfo]; PlayerInfo[playerid] = null; Tie dialogi na Register urobim ale dajaký help na toto by sa zišiel if(Job==30){ GivePlayerMoney(i,16000); SendClientMessage(i,COLOR_YELLOW,"[ VÝPLATY ] Ako Colnik si dostal vyplatu 16,000 $"); }else{ aby v predu bolo toto if(Job[playerid] == 1) Edited 27. Květen, 2016 by kamilko39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 28. Květen, 2016 Share Odesláno: 28. Květen, 2016 if(Job==30){ GivePlayerMoney(i,16000); SendClientMessage(i,COLOR_YELLOW,"[ VÝPLATY ] Ako Colnik si dostal vyplatu 16,000 $"); }else{ aby v predu bolo toto if(Job[playerid] == 1) Dokud ty dotazy nebudes pokladat tak, aby jim slo rozumet, tezko dostanes odpoved. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 29. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 29. Květen, 2016 Dokud ty dotazy nebudes pokladat tak, aby jim slo rozumet, tezko dostanes odpoved. Tak dobre Ešte jednou No mám taký Problém že už všetko ide tak ako má, ale nedostávajú výplaty šlo by to dajako zmeniť aby ich dostávali Potom by som chcel ešte jednu vec a to je tá že od kedy som zmenil V dialogu Job na [pJob] if(dialogid == 6) // ID Dialogu { if(response == 1) // ak hráč klikne na prvé tlačitko { new string[350];//definicia stringu pre odoslanie správy if(Job[playerid] == 6)return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "[ -- ]: Už si zamestnaný !"); format(string, sizeof(string) , "{FFFFFF}Hráč {FF0000}%s {FFFFFF}má nové povolanie: {FF0000}Policia" ,PlayerName(playerid));//formatuje text správy pre odoslanie SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);//odošle formatovanu správu hráčom SetPlayerSkin(playerid, 266);//hráčovi ktorý sa zamestná nastavi skin: id 285 ResetPlayerWeapons(playerid);//resetne zbrane ktoré mal pred zamestnaním SetPlayerColor(playerid,COLOR_MODRA);//nastavi mu farbu nicku na modru GivePlayerWeapon(playerid, 28,500);//dá mu zbraň GivePlayerWeapon(playerid, 36,500);//dá mu zbraň GivePlayerWeapon(playerid, 31,500);//dá mu zbraň PlayerInfo[playerid][pJob] = 6;//nastaví mu že je SFFD SpawnPlayer(playerid);//a spawne ho } } Tak mi nejde príkaz na news vypisuje mi že Niesom zamestnaný ako novinár dcmd_news(playerid,params[])//prikaz { if(Job[playerid] == 4)//ak je novinar { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!strlen(params)) SendClientMessage(playerid,COLOR_MODRA,"[ ! ] Použi: /news [CLANOK]");//pouzitie else { new string[128];//defnicia stringu new string2[128];//definica strinug format(string, sizeof(string), "[ News ] Novinár %s vydal článok:",PlayerName(playerid));//text SendClientMessageToAll(COLOR_MODRA, string);//farba a ze sa odosle setkym format(string2, sizeof(string2), "%s",params);//toto sluzi nato co napise ten novinar SendClientMessageToAll(COLOR_MODRA, string2);//farba a ze sa odosle setkym } } }else{ SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Musíš byť novinár aby si mohol vydávať článok");//ak nie je novinar } return 1; } //===============================================================// if(Job==32) { GivePlayerMoney(i,13000); SendClientMessage(i,COLOR_YELLOW,"{FF0000}[ {FFFFFF}VÝPLATY {FF0000}] {FFFFFF}Ako hitman si dostal vyplatu {FF0000}13,000 $"); } else { tuná je toto chcel by som toto if(Job==32) aby tam bolo toto no vkuse mi to hádže errory PlayerInfo[playerid][pJob] = 32 Je to tu čitateľne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 29. Květen, 2016 Share Odesláno: 29. Květen, 2016 if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 32) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kamilko39 9 Odesláno: 29. Květen, 2016 Author Share Odesláno: 29. Květen, 2016 if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 32) Ďakujem funguje to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
kamilko39 9
Ahojte potreboval by som poradiť, že mám Svoj mod no mám problém so zamestnaniami
keď hráč neni zaregistrovaný tak sa spawne na mape kde ostatný a v tom je ten problém že sa spawne a má zamestnanie
potom ešte je jeden, že ked sa zamestná tak ho to spawne tam kde zaregistrovaneho hráča
No a znova ked odíde a pride tak je zase Povolanie Hitman a nie ako za zamestnal napr Novinár
Ani jedno zamestnanie mi nejde ale pickupi Idú
Toto je ten prvý
Hned Po spawne znova Hitman a chcem aby tam nebolo povolanie ale iba nováčik
Ešte jeden problém ak vidite hore ten dátum tak mi nefunguje ako urobím public na čas ? a datum ?
Dakujem za pomoc
Edited by kamilko39Link to comment
Share on other sites
21 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now