LukYs 1 Odesláno: 7. Duben, 2016 Share Odesláno: 7. Duben, 2016 Umeni Jsem novacek, takze necekejte nic velkeho... Bojova Umeni: Normalni Box Kung-fu Knee Head Grab Kick Elbow Downloand: http://ulozto.cz/xffUw6AC/umeni-pwn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scydo 397 Odesláno: 7. Duben, 2016 Share Odesláno: 7. Duben, 2016 ~> Ve scriptu píšeš, že jsi nedávno pochopil PAWN, tak jistě pochopíš i moje úpravy. Nevím co ty, ale podle mě, je to mnohem lepší a přehlednější: #include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp("/umeni", cmdtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_LIST, "Bojova Umeni", "Normalni\nBox\nKung-fu\nKnee Head\nGrab Kick\nElbow" ,"Vybrat", "Zavrit"); return true; } return false; } ChangePlayerFightStyle(playerid, listitem) { switch(listitem) { case 0: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL) , SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na normální."); case 1: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_BOXING) , SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Box."); case 2: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU) , SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Kung-fu"); case 3: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD), SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Knee Head"); case 4: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_GRABKICK), SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Grab Kick"); case 5: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW) , SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Elbow"); } } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if (dialogid == 5) { if (!response) return true; ChangePlayerFightStyle(playerid, listitem); return true; } return false; } ~> Každý nějak začínal, tak 3/10 + za snahu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LukYs 1 Odesláno: 7. Duben, 2016 Author Share Odesláno: 7. Duben, 2016 v pohode, dalsi ponauceni Link to comment Share on other sites More sharing options...
The hidden face 77 Odesláno: 7. Duben, 2016 Share Odesláno: 7. Duben, 2016 SkiBig18: vytvářet si fci je tady trochu zbytečné, když tu je jediný dialog - na přehlednosti to moc nepřidá, tedy až na to, že ti jsi to dal vše do jednoho řádku. Jinak si vymyslel pěknou estetickou úpravu pro nějaké větší skripty či módy. Curly: Proč se učíš používat dcmd, možná ti ještě nikdo rozdíl nevysvětlil, ale nejlepší pro tebe bude, když začneš používat třeba zcmd nebo i-zcmd. Proč? Nejenom, že jsou rychlejší, ale pracuje se s nimi podobně jako s dcmd až na to že nemusíš nikde zbytečně dělat toto: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(umeni ,5, cmdtext);//<--- tohle je otravný!!!! return 0; } Takže se s ním i určitě rychleji pracuje. Stačí použít include <zcmd> a pak místo "dcmd_", použiješ "CMD:", toť celé. Urči tě si k zcmd prohlídni off. topic - jediný né moc podstatný rozdíl, je v tom, že zcmd má vlastní public OnPlayerCommandRecieved() a OnPlayerCommandPerformed(), kde první public nahrazuje OnPlayerCommandText() a ten druhý se vykoná po zavolání příkazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz 336 Odesláno: 7. Duben, 2016 Share Odesláno: 7. Duben, 2016 Doporučuji ti se naučit tabovat. Ve větších scriptech se pak nebudeš tolik ztrácet a celkově ti to pomůže. Dál si taky vytvoř nějakou definici na id dialogu. Pomůže to v případných dalších úpravách a zase v přehlednosti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now