Jump to content

script Umeni v dialogu


LukYs

Recommended Posts

                                                                                                   Umeni

                               

Jsem novacek, takze necekejte nic velkeho... :d

 

 

Bojova Umeni:

 

Normalni

Box

Kung-fu

Knee Head

Grab Kick

Elbow

 

Downloand:  http://ulozto.cz/xffUw6AC/umeni-pwn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

~> Ve scriptu píšeš, že jsi nedávno pochopil PAWN, tak jistě pochopíš i moje úpravy. Nevím co ty, ale podle mě, je to mnohem lepší a přehlednější:

 

#include <a_samp>

public
	OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {

	if (!strcmp("/umeni", cmdtext)) {

		ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_LIST, "Bojova Umeni", "Normalni\nBox\nKung-fu\nKnee Head\nGrab Kick\nElbow" ,"Vybrat", "Zavrit");
		return true;
	}
	return false;
}

ChangePlayerFightStyle(playerid, listitem) {

	switch(listitem) {

		case 0: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL) ,	SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na normální.");
		case 1: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_BOXING) ,	SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Box.");
		case 2: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU) ,	SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Kung-fu");
		case 3: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD), SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Knee Head");
		case 4: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_GRABKICK), SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Grab Kick");
		case 5: SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW) ,	SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Bojový styl nastaven na Elbow");
	}
}

public
	OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {

	if (dialogid == 5) {
	
		if (!response) return true;
		ChangePlayerFightStyle(playerid, listitem);
		return true;
	}
	return false;
}

 

 

~> Každý nějak začínal, tak 3/10 + za snahu.

Link to comment
Share on other sites

SkiBig18: vytvářet si fci je tady trochu zbytečné, když tu je jediný dialog - na přehlednosti to moc nepřidá, tedy až na to, že ti jsi to dal vše do jednoho řádku. ;) Jinak si vymyslel pěknou estetickou úpravu pro nějaké větší skripty či módy.

 

Curly: Proč se učíš používat dcmd, možná ti ještě nikdo rozdíl nevysvětlil, ale nejlepší pro tebe bude, když začneš používat třeba zcmd nebo i-zcmd. Proč? Nejenom, že jsou rychlejší, ale pracuje se s nimi podobně jako s dcmd až na to že nemusíš nikde zbytečně dělat toto:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    dcmd(umeni    ,5,    cmdtext);//<--- tohle je otravný!!!! 
	return 0;
}

Takže se s ním i určitě rychleji pracuje. ;) Stačí použít include <zcmd> a pak místo "dcmd_", použiješ "CMD:", toť celé. ;) Urči tě si k zcmd prohlídni off. topic - jediný né moc podstatný rozdíl, je v tom, že zcmd má vlastní public OnPlayerCommandRecieved() a OnPlayerCommandPerformed(), kde první public nahrazuje OnPlayerCommandText() a ten druhý se vykoná po zavolání příkazu. ;)

Link to comment
Share on other sites

Doporučuji ti se naučit tabovat. Ve větších scriptech se pak nebudeš tolik ztrácet a celkově ti to pomůže.

Dál si taky vytvoř nějakou definici na id dialogu. Pomůže to v případných dalších úpravách a zase v přehlednosti.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...