Jump to content
  • 0

pomoc Místo hráče to nastaví všem


Stellet

Dotaz

Zdravím udělal jsem si PK system a když někomu udělím PK tak ho to kickne ale když se pak někdo chce připojit (kdokoliv) tak se nepřipojí prostě mu to napíše že jeho postava byla zabita:

CMD:pk(playerid, params[])
{
new id, duvod[300];
    if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] <= 1) return SendClientMessage(playerid,-1,"Tento příkaz nemůžeš používat!");
    else if(sscanf(params, "us", id, duvod)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Použití: /pk [id] [důvod]");
else
{
   new ALVL[100];
   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2){ ALVL = "Moderátor"; }
   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] > 2){ ALVL = "Administrátor"; }
   new str[300];
   new string[200];
format(string,sizeof(string),"/Hraci/%s.ini",RPName(id));
DOF2_SetString(string,"JmenoPK", RPName(playerid));
DOF2_SetString(string,"DuvodPK", duvod);
DOF2_SetString(string,"HodnostPK", ALVL);
PlayerInfo[id][pPked] = 1;
format(str, sizeof(str), "%s %s udělil hráči %s PK [Důvod: %s]", ALVL, RPName(playerid), RPName(id), duvod);
SendClientMessageToAll(COLOR_WARNING, str);
SetTimerEx("pKick", 2000, false, "i", id);
}
return 1;
}

 

if(DOF2_FileExists(string) && PlayerInfo[playerid][pPked] == 1)
{
   new str_ban[300];
   format(str_ban, sizeof(str_ban), "%s {FF0000}%s{FFFFFF} ti udělil PKed z důvodu {FF0000}%s{FFFFFF}.\nPokuď si myslíš že neprávem podej si žádost o UnPK na forum.",DOF2_GetString(string, "HodnostPK"),DOF2_GetString(string, "JmenoPK"), DOF2_GetString(string, "DuvodPK"));
   ShowPlayerDialog(playerid, D_BANNED1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Tato postava byla zabitá PKed", str_ban, "Ok", "");
SetTimerEx("pKick", 2000, false, "i", playerid);
return 1;
}
Edited by FeedBoss
Link to comment
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
~> Vkládáš sem stejný kód už po 3. Jen místo ALVL jsem měl AdminRank, a místo divného načítání jsi dostal normálnější. Proč to vždycky změníš na tenhle styl?
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Protože to máš celý divný.

 

V OnPlayerDisconnect ukládáš to PKed?

V OnPlayerConnect to PKed načítáš do proměnné PlayerInfo[playerid][pPked] a pak až podmínkuješ? Já si totiž myslím, že ne.. když tam kontroluješ jestli soubor vůbec existuje ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Disconnect:

DOF2_SetInt(string,"PK", PlayerInfo[playerid][pPked]);

Upraven Connect:

if(PlayerInfo[playerid][pPked] == 1)
{
   new str_ban[300];
   format(str_ban, sizeof(str_ban), "%s {FF0000}%s{FFFFFF} ti udělil PKed z důvodu {FF0000}%s{FFFFFF}.\nPokuď si myslíš že neprávem podej si žádost o UnPK na forum.",DOF2_GetString(string, "HodnostPK"),DOF2_GetString(string, "JmenoPK"), DOF2_GetString(string, "DuvodPK"));
   ShowPlayerDialog(playerid, D_BANNED1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Tato postava byla zabitá PKed", str_ban, "Ok", "");
SetTimerEx("pKick", 2000, false, "i", playerid);
return 1;
}
Furt to nejde ://
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...