Jump to content
  • 0

pomoc Nenačítání mazání objektů


Marks

Dotaz

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, co dělám špatně. Mám na serveru založený filterscript pod názvem objekty. V něm mám následující obsah:

#include <a_samp>
#include <streamer>
 
public OnGameModeInit(){
CreateDynamicObject(1220, 1708.23669, -1911.78198, 14.78734,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid){
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1280, 1714.9609, -1909.6328, 12.9375, 0.25);
return 1;
}
Vytváření objektů funguje v pohodě. Akorát když chci smazat nějaký objekt, tak se nic neděje. Nevíte čím by to mohlo být? Díval jsem se na google a nic, co by mi mohlo pomoct jsem nenašel. Díky za odpověď. Marks
Link to comment
Share on other sites

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

~> Jsi si naprosto jistý že máš přesné pozice?

Ano, jsem, protože to my dal tento kód map editor, který předtím cca před 3 rokama fungoval, takže by to mělo být správně.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

zkus zvetsit range.

Tak jsem range zvětšil z 0.25 na 200 a stále se nic neděje. Jenom je pro mě taková záhada, že když řádek RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1280, 1714.9609, -1909.6328, 12.9375, 0.25); dám do gamemode, tak to funguje normálně. Přitom ale mám vše správně podle samp wiki.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jen tak mimo: píšeš, že to používáš jako filterscript, tak proč v něm používáš public OnGameModeInit() 

Ano, používám to jako Filterscript. To public OnGameModeInit() tam mám, protože takhle je to napsáno na samp wiki. Ale v tom problém nemám, mě to prostě nemaže ty objekty.... Když ty objekty, který se mají mazat dám do OnPlayerSpawn, tak se vymažou.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

callback pre spustenie filterscriptu je OnFilterscriptInit, nie OnGameModeInit... oprav si to

 

na samp wiki sú len príklady, nie presné veci ako to ty chceš

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak jsem to změnil na OnFilteScriptInit ale stále mi nejde to mazání. Ale díky za radu, já jsem si něco myslel, že tam bude něco takovýho, ale nenapadlo mě to. Díky

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hlavně je to uplně jedno jestli je tam callback OnGameModeInit nebo ne, ten by se měl teoreticky zavolat tak i tak, pokud není filterscript načten až po zavolání.

Sama wiki říká, že se to dá použít i k detekci restartu a reloadnutí filterscriptů.

 

 

 

This function can also be used in a filterscript to detect if the gamemode changes with RCON commandslike changemode or gmx, as changing the gamemode does not reload a filterscript.

 

K tomu mazání mi nesedly ty souřadnice, ale pak jsem uviděl příspěvek že to máš nakonec dobrý. No a podle informace, že ti to nefunguje jen ve filterscriptu nebude chyba ve špatně napsané funkci, ale jiný problém s filterscriptem či gamemodem. A jelikož ti to nejde v tomhle specifickém callbacku...

Když teďka čtu dokumentaci o https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerConnect tak si zkontroluj u všech filterscriptů, či gamemodů return hodnotu, zda není 0.

 

Return Values:

  • 0 - Will prevent other filterscripts from receiving this callback.

 

V případě, že bys nic takového nenašel pořešíme dál.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...