Baseball 2 Odesláno: 1. Červen, 2015 Share Odesláno: 1. Červen, 2015 (upraveno) TextDraw namísto GameTextForAll Úvod:Tento návod je zaměřen na TextDrawy a jejich využití namísto GameTextForAll jelikož když máte logo serveru přes TextDraw a použijete GameTextForAll / ForPlayer tak text draw zmizí. Proto jsem se rozhodl udělat provás tento malý TuT. Co potřebujeme(?): TextDraw Editor by Zamaroht(http://samp-scripts.com/post/11314/[0.3x_RC1+]_Zamaroht_TextDraw_Editor_with_Model_Previews/adri1/filterscript/other)Vysvětlení:Budeme pracovat s dcmd které nám usnadní v tomto práci, také budeme pracovat se stringama. Zapotřebí je testovací server aby jste mohli vytvořit grafickou předlohu. Ve hře si vytvořímte grafickou předlohu kterou pak uložíte. Jděte do scriptfiles a otevřete textový dokument (s názvem vašeho projektu) a tam máte vše co potřebujete (zkopírujete kód který vypadá nějak takto: Textdraw0 = TextDrawCreate(410.000000, 200.000000, "Tvůj text"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);TextDrawColor(Textdraw0, -2139062017); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, -2139062017); TextDrawTextSize(Textdraw0, 490.000000, 10.000000); Nahoře do GM / FS dáme #define Textdraw0 (nebo jaké číslo vám to tam hodí)aby nám to fungovalo dáme nahoře do mádu definici dcmd.#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1Příklad: A teď se dostáváme k samotném tvoření "dannu". do OnGameModeInit() dáme celý kód který vám to vyhodí do scripfiles. (ten kód který je nahoře ale VÁŠ kód). Pak dáteÚplně dolů dáme dcmd ve kterém bude náš příkaz a za ním (playerid,params[]) dcmd_dann(playerid,params[]) Aby nám neházelo upozornění dáme pod toto { #pragma unused playerid Teď jsme se dostali k samotnému nastavení textu. TextDrawSetString(Textdraw0,params); Pokud máte Textdraw5 nebo jiné číslo tak ho musíte udělat i zde!Teď dáme ještě že po zadání příkazu se tento TextDraw ukáže všem hráčům. TextDrawShowForAll(Textdraw0); return 1; } Teď jdeme do OnPlayerCommandTexta dáme sem definici pro naše dcmd.zadáme někam do toho publicu:dcmd(dann,4,cmdtext);dcmd(dann = příkaz4 = počet písmen na rozeznání příkazucmdtext = text v příkazuTipy:Na serveru když zadáte /dann [TEXT] tak pro změnu barev dejte ~r~ (červená) podle této tabulky se podívejte na barvy - ~n~ = New line ~r~ = Red ~g~ = Green ~b~ = Blue ~w~ = White ~y~ = Yellow ~p~ = Purple ~l~ = Black ~h~ = Turns text lighter ~u~ = Grey up arrow ~d~ = Grey down arrow ~~ = Grey right arrow( http://weedarr.wikidot.com/game-text#toc8 )Závěr:Toto by bylo z tohoto TuT vše, pokud máte nějaké návrhy na rychlejší úpravu nebo něco takového tak uričtě pište Pokud by vám to nefungovalo pište zprávu. ( ) Edited 2. Červen, 2015 by Baseball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 1. Červen, 2015 Hlavní moderátor Share Odesláno: 1. Červen, 2015 (upraveno) Dost laxně vysvětlené, každopádně: autor toho editoru se jmenuje Zamaroht, ne Zamaroth u pragmy máš místo unused pouze unsed v názvu návodu bys měl mít na konci ještě [**] Edited 1. Červen, 2015 by vEnd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulee 16 Odesláno: 1. Červen, 2015 Share Odesláno: 1. Červen, 2015 TextDrawShowForAll(Textdraw0); return1; } Tu máš překlep... U toho returnu dej mezeru Ale jinak pěkně vysvětlené. Dobrá práce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudewolff 1 Odesláno: 2. Červen, 2015 Share Odesláno: 2. Červen, 2015 Hezký TuT dobrá práce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 2. Červen, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 2. Červen, 2015 na to že textdraw pro mě není problém, tak z tohohle mi to přijde že je teda neumím, přehlednos nula. Odemě je v návodech přímo šablona, tak zkus použít i ten styl jakým je vypracovaná, proč? Protože se v tom pak člověk vyzná Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baseball 2 Odesláno: 2. Červen, 2015 Author Share Odesláno: 2. Červen, 2015 Hipe font a barevnost opravena na tebou požadovanou dle návodu a snad je to teď více přehledné Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now