Ahoj, měl bych jeden problém na který jsem nemohl přijít při několika pokusech
Prostě jsem udělal jednu misi že npc jde nějakou dobu za mnou na určené místo vše vpohodě ale jedna věc není ..
Normálně jde za mnou ale jakmile je nějaký kopec nahoru nebo dolu tak jde furt tim stejnym směrem a nestoupá ani nahoru ani dolu jde furt od puvodni polohy, takže když jdu do kopce tak on je najednou po de mnou , sice de tím směrem ale nestoupá ani nahoru ani dolu Děkuji vám ..
//By Waffles -ze zombie FS
new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:ax,Float:ay,Float:az,Float:dif; GetPlayerPos(botx,ax,ay,az); GetPlayerPos(botx,x,y,z); SetPlayerPos(botx,x,y,z);
if( az <= (z+3.0) && az >= (z-3.0)){ Animace(botx,"Muscular","MuscleRun",1,1,1,0,0,0); GetXYInFrontOfPlayer(botx,x,y,2.0); SetPlayerFacingPlayer(botx,playerid); dif = az; SetPlayerPos(botx,x,y,dif);
stock Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) { new Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, a); GetPlayerPos(botx, x, y, a); GetPlayerFacingAngle(botx, a); x += (distance * floatsin(-a, degrees)); y += (distance * floatcos(-a, degrees)); } return a; }
prosim neptejte se proč je to od něj atd.. jen potřebuji pomoct díky..
Dotaz
GT222 1
Ahoj, měl bych jeden problém na který jsem nemohl přijít při několika pokusech
Prostě jsem udělal jednu misi že npc jde nějakou dobu za mnou na určené místo vše vpohodě ale jedna věc není ..
Normálně jde za mnou ale jakmile je nějaký kopec nahoru nebo dolu tak jde furt tim stejnym směrem a nestoupá ani nahoru ani dolu jde furt od puvodni polohy, takže když jdu do kopce tak on je najednou po de mnou , sice de tím směrem ale nestoupá ani nahoru ani dolu Děkuji vám ..
//By Waffles -ze zombie FS
new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:ax,Float:ay,Float:az,Float:dif;
GetPlayerPos(botx,ax,ay,az);
GetPlayerPos(botx,x,y,z);
SetPlayerPos(botx,x,y,z);
if( az <= (z+3.0) && az >= (z-3.0)){
Animace(botx,"Muscular","MuscleRun",1,1,1,0,0,0);
GetXYInFrontOfPlayer(botx,x,y,2.0);
SetPlayerFacingPlayer(botx,playerid);
dif = az;
SetPlayerPos(botx,x,y,dif);
stock Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerPos(botx, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(botx, a);
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}
return a;
}
prosim neptejte se proč je to od něj atd.. jen potřebuji pomoct díky..
Link to comment
Share on other sites
4 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now