Jump to content

GT222

Uživatel
  • Příspěvků

    192
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco
  1. Našel jsem includ G_ObjectsRot https://www.youtube.com/watch?v=td-p2GObJxI zkusil jsem a funguje , akorád ty nové a některé objekty co jsou na nové verzi tak se ani nepohnou
  2. Vše funguje , jen nastal opět další problém a to s rotací objektu. Když chci použít rotaci tak půlka objektů se mi otočí a druhá půlka se ani nehne , takže to uplně mění pozice objektů. zkoušel jsem SetObjectRot , nepomhlo Použil jsem new FLoat .. pos[1 ] 2 3 4 5 6 (x y z px py pz) a k tomu jen = CISLO.. GetObject .. MOveObject .. Funguje pouze jen x,y,z ale px,py,pz nikoly (buguje)
  3. Moje chyba špatně jsem se vyjádřil jsem to ale banán.. Potřebuji pro MoveObject
  4. To tedy tímpádem když se začne posouvat tak už to nebude vypadat jako než se to začne hýbat ale všechny objekty se dají na stejnou souřadnici a budou v sobě nalepené , proto bych potřeboval zjistit jak by se daly přes nějaký editor označit dané objekty naráz a všechny najednou je přesunout
  5. Popis problému: Zdravím nevíte zda li by se dalo posunout několik objektů najednou mám 850 objektů a chtěl bych udělat že po čase se tyto objekty přesunou na jiné místo ale abych nemusel opět ukládat po jednom tak je nějak označit naráz a posunout. Je nějaký editor nebo dalo by se to nějak udělat v MTA Map Editor? Děkuji všem. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  6. Popis problému: Čau , měl bych menší problém , potřebuji aby šli opravovat vozidla. Problém je ten že bych chtěl že když hráč opraví nějaké vozidlo tak aby ho nemohl opravit znovu, ale aby mohl opravit vozidlo které ještě neopravoval. Zkoušel jsem všelijaké způsobi, ale nevím si rady. Děkuji vám za pomoc -Jedná se o opravování vozidel z venčí. if(newkeys == KEY_CROUCH){ for(new vid=0;vid[b]Chyby/varování kompilátoru a při běhu:[/b]--[b]Kód:[/b][spoiler] -- Dodatečné poznámky: --
  7. Sry moje chyba rp mód na ostanim se domluvime sz
  8. Koupím nějaký herní mód na samp, nejlépe odehrávající se v LV.
  9. No napadlo me, používám jeden Timer který vyvolává pohyby několika objektů pro všechny hráče něco jako vytváření (zjevování objektu): když napíšu příkaz /oppp1111 tak se vyvolá toto pFFs[playerid] = SetTimerEx("PFFF",300,1,"i",playerid); je to určené že to funguje pro všecky hráče a po napsaní tohoto příkazu to normál fakčí. I když se všichni odpojí a pak normal někdo připojí tak to funguje, tudiž ten příkaz po startu serveru stačí napsat jednou a funguje pořád. Je to možné že to souvisí s tím?
  10. Popis problému: Ahojte mam takový menší problém , když spustím server s módem tak vše šlape jak má benzín se odečíta v daném čase jak má apod.. Po čase když se připojí hráči zhruba tak 7 - 8 a uběhne tak hodina až 2 tak se začně rychle ten benzín odečítat a taky se žačne vše bugovat, nejdou textdrawy , nebo se bugují , a pak po dalších pár hodinách i když na serveru nikdo není se připojím a po spawnutí mi to napiše server closed connection.. Mám hodně aut a objektů a také actorů , vše přes je streamer. Také používam hodně timerů v server.cfg mam acks limit na 9000 aby to utahlo objekty. V čem by mohla být chyba? Děkuji vám . Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  11. Dobrá, děkuji vám za pomoc Jen se chci zeptat nevíte o nějakém programu který by mi ty čísla dal automaticky od 0 do 999? Psát takovou hromadu čísel to je na cely den , děkuji
  12. a bude to fugovat kdyz pouzivam new mrtt a pak 100x mrtt = createdynamicobject? a taky že když to prohledá tak aby uz to neprohledaval znovu , ale take aby šly prohledávat zase ostatní objecty , tim mam na mysli že když prohledá jeden object tak už ho prohledat nemůže a může prohledat další .. taky by mi to ušetrilo kdyby stačilo použít GetDynamicObjectPos(ID, x, y, z); misto mrtt ID objectu , stejně to chci použít aby šli prohledávat všecky tyto určené objecty s daným ID
  13. Použil jsem toto new mrtt stock Deadd(playerid, Float:range = 7.0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetDynamicObjectPos(mrtt, x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, x, y ,z)) return 1; return 0; } /prikaz if(Deadd(playerid, 2.0)){ SendClientMessage(playerid, -1, "Test fungovani"); } pak mrtt = createdynamicobject () mrtt = createdynamicobject () mrtt = createdynamicobject () nekolikrat ... a nejde :/
  14. Popis problému: Ahoj, v map editoru jsem vytvořil objekty mrtvol je jich hodně a potřeboval bych jestli by šlo udělat že když hráč stojí u toho objektu mrtvoly a napíše /search tak to tu mrtvolu prohledá ale aby pak už prohledat nešla. Tím mám na mysli že hráč může prohledat mrtvolu ale když ji prohledá tak pak už znovu nemůže , může jen tu další nikoli tu kterou už prohledával. Zkoušel všem všelijak přes GetPlayerPos , GetObjectPos , IsPlayerInRangeOfPoint .. nefungovalo .. objectu pro mrtvol mam pres 1 000. Předem díky. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  15. Děkuji vám všem , vyřesil jsem to svým způsobem do OnPlayerConnect jsem dal if(detected == 0){ if(GetPlayerPoolSize() == 0){ //Co poradil ATomas detected = 1; DestroyVeh.. printf("Vozdila smazany"); CreateVeh.. printf("Vozdila nacteny"); GameModeInit detected = 0; Potom Disconnect if(GetPlayerPoolSize() == 0){ detected = 0;} a funguje jak ma nebere to žádné ID jen když zjistí že na serveru není nikdo tak se po připojení nového hráče vyvolá opět funkce a nastaví hodnotu na 1 tudiž nespustí 0 dokud nebude server bez lidí a on se nepřipojí jako první hráč .
×
×
  • Create New...