► Anonymous ◄ 0 Odesláno: 19. Březen, 2015 Share Odesláno: 19. Březen, 2015 #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new string[500]; new Float:HP; public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerHealth(playerid,Float:HP); format(string,sizeof(string),"%.1f %%",HP); Textdraw0 = TextDrawCreate(563.000000, 66.000000, string); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.300000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetString(Textdraw0,string); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; } Prosím help .. jak sa spawnem tak mi spravy toto : Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 19. Březen, 2015 Globální moderátor Share Odesláno: 19. Březen, 2015 krásně popsaný help, nechápu s čím chceš pomoct.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ► Anonymous ◄ 0 Odesláno: 19. Březen, 2015 Author Share Odesláno: 19. Březen, 2015 no víš, má tam psát kolik mám HP ale nepíše píše mi tam furt 0.0% a chci aby to psalo správně kolik mám hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Jakub Kučera 6 Odesláno: 19. Březen, 2015 Share Odesláno: 19. Březen, 2015 (upraveno) #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new string[500]; new Float:HP; public OnPlayerConnect(playerid) { Textdraw0 = TextDrawCreate(563.000000, 66.000000, "100.0 %%"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.300000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetString(Textdraw0,string); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new playerhp[41], GetPlayerHealth(playerid,Float:HP); format(playerhp,sizeof(playerhp),"%.1f %%",HP); TextDrawSetString(Textdraw0, playerhp); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; } Zkus, netestoval jsem to Edited 19. Březen, 2015 by Expertik Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 19. Březen, 2015 Administrátor Share Odesláno: 19. Březen, 2015 Musíš to prohnat timerem nebo využít OnPlayerTake nebo GiveDamage což bude uspornější a text aktualizovat jinak máš ten kod celkově špatně pojatý když chvilku vydržíš napíšu ti zhruba jak na to new Text:TextDraw0[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect( playerid ) { TextDrawShowForPlayer( playerid , Textdraw0[playerid] ); public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) { new playerhp[41], GetPlayerHealth(playerid,Float:HP); format(playerhp,sizeof(playerhp),"%.1f %%",HP); TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], playerhp); return 1; } // Plus si musíš přidat vytvoření textdrawu a upravit ho Textdraw0 přepsat na Textdraw[playerid] a vytvoření přesunout do connectu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ► Anonymous ◄ 0 Odesláno: 20. Březen, 2015 Author Share Odesláno: 20. Březen, 2015 Musíš to prohnat timerem nebo využít OnPlayerTake nebo GiveDamage což bude uspornější a text aktualizovat jinak máš ten kod celkově špatně pojatý když chvilku vydržíš napíšu ti zhruba jak na to new Text:TextDraw0[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect( playerid ) { TextDrawShowForPlayer( playerid , Textdraw0[playerid] ); public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) { new playerhp[41], GetPlayerHealth(playerid,Float:HP); format(playerhp,sizeof(playerhp),"%.1f %%",HP); TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], playerhp); return 1; } // Plus si musíš přidat vytvoření textdrawu a upravit ho Textdraw0 přepsat na Textdraw[playerid] a vytvoření přesunout do connectu Ewwe nemohl bys mi to udělat ty ? ja nejsem až tak dobrej pawner jako ty. #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new string[500]; new Float:HP; public OnPlayerConnect(playerid) { Textdraw0 = TextDrawCreate(563.000000, 66.000000, "100.0 %%"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.300000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetString(Textdraw0,string); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new playerhp[41], GetPlayerHealth(playerid,Float:HP); format(playerhp,sizeof(playerhp),"%.1f %%",HP); TextDrawSetString(Textdraw0, playerhp); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; } Zkus, netestoval jsem to Error : D:\Documents and Settings\InSaNe_25_IcOn\Plocha\hp.pwn(30) : warning 219: local variable "GetPlayerHealth" shadows a variable at a preceding level D:\Documents and Settings\InSaNe_25_IcOn\Plocha\hp.pwn(30) : error 001: expected token: ";", but found "(" D:\Documents and Settings\InSaNe_25_IcOn\Plocha\hp.pwn(30) : warning 215: expression has no effect D:\Documents and Settings\InSaNe_25_IcOn\Plocha\hp.pwn(30) : warning 203: symbol is never used: "GetPlayerHealth" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Prepáčte za spam ale nemá to byť takto ? #include <a_samp> #pragma tabsize 0 new string[500]; new HP; new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { Textdraw0[playerid] = TextDrawCreate(563.000000, 66.000000, "100.0 %%"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0[playerid], 255); TextDrawFont(Textdraw0[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Textdraw0[playerid], 0.300000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0[playerid], -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw0[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Textdraw0[playerid], 1); TextDrawSetString(Textdraw0[playerid],string); return 1; } public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) { new playerhp[41]; GetPlayerHealth(playerid,Float:HP); format(playerhp,sizeof(playerhp),"%.1f %%",HP); TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], playerhp); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mort 29 Odesláno: 20. Březen, 2015 Share Odesláno: 20. Březen, 2015 logicky přece nemůžeš zapsat float do integeru.. změn datový typ proměnné HP, uprav formátování znaménka '%' (viz. zde )a doporučuju ti změnit textdraw na playertextdraw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
► Anonymous ◄ 0
Prosím help .. jak sa spawnem tak mi spravy toto :
Link to comment
Share on other sites
6 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now