Jump to content
  • 0

pomoc Dialog přepínání a zavírání


Pajdalf

Dotaz

Ahoj, rád bych se naučil s dialogama více, koukal jsem na nějaký tutoriály ale nevím, jak zavřít nebo přepnout na další stranu dialogu.

příklad:

 

ShowPlayerDialog(playerid,13,DIALOG_STYLE_LIST,"Zkouška","Ahoj\nČau\nNazdar ","Další","Zavřít");

 

Jak mám vyvolat funkci u Další aby se mi přeplo na druhy Dialog a u Zavřít aby se ten dialog prostě zavřel?

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

ondialogresponse:

if(dialogid == 13 && response)
{
   if(listitem == 0)
   {     
       ShowPlayerDialog(playerid,14,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Zkouška","zvolil jsi Ahoj","Další","Zavřít");
   }
   if(listitem == 1)
   {     
       ShowPlayerDialog(playerid,14,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Zkouška","zvolil jsi Cau","Další","Zavřít");
   }
   if(listitem == 2)
   {     
       ShowPlayerDialog(playerid,14,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Zkouška","zvolil jsi Nazdar","Další","Zavřít");
   }
}

listitem vyuzijes kdyz vyuzijes DIALOG_STYLE_LIST

response vyuzijes pri DIALOG_STYLE_INPUT , DIALOG_STYLE_PASSWORD , DIALOG_STYLE_MSGBOX

Edited by ĐaVe
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ještě mám otázku, jak to pozná že když kliknu na Zavřít, že to má zavřít? Tohle potřebuji

 

pokud vyuzijes DIALOG_STYLE_LIST tak das  if(dialogid == 13 && response) napr...

 

ale kdyz das DIALOG_STYLE_INPUT , DIALOG_STYLE_PASSWORD nebo DIALOG_STYLE_MSGBOX tak

if(response == 1) //pokud klikne na prvni tlacitko

 

if(response == 0) //pokud klikne na druhe tlacitko

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ty DaVeho nesmysly ani necti :d

 

Pokud je response true (1), hrac klikl na leve tlacitko.

Pokud je response false (0), stiskl prave tlacitko

nesmysly? ty tu pises upa stejny co ja s tim rozdilem ze ja mu to vysvetluju podrobnejc.... jinak sis asi nevsiml ze vyuzil DIALOG_STYLE_LIST a zadal zobrazeni dialogu co se zobrazi po kliknuti na ahoj cau nebo nazdar ci jak a v tom se vyuziva listem

 

//EDIT: co je rychlejsi? kdyz napises false nebo 0? ci 1 nebo true? dokonce lze vyuzit switch(response) ale to ty asi nevis

Edited by ĐaVe
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Autor tématu klade zcela jasnou otázku. Proč mu vysvětlovat (ještě k tomu špatně), co dělají styly dialogu? Tak si tu nech ty svoje idiotský kecy a nepoužitelný příklady použití. Tvůj edit potvrzuje tvoji inteligenci a znalosti.. Gratuluju.. machruješ, že znáš switch :o strašně je výhodné použít switch u "boolean" proměnné

spatne? hochu ty jsi asi dobrej defektor... napsal jsi mu prakticky to samy co ja a jeste zjednodusene a meles tu kecy.... di si naliskat.. ze ja se vbc hadam s defektorem jako jsi ty... ocasu, vim jak jsem delal svuj mod ne? a asi nevis kolik tam mam dialogu co magore? vse jsem delal jak jsem mu vesvetlil vzpamatuj se!!!!

pokud vyuzijes DIALOG_STYLE_LIST tak das  if(dialogid == 13 && response) napr...

 

ale kdyz das DIALOG_STYLE_INPUT , DIALOG_STYLE_PASSWORD nebo DIALOG_STYLE_MSGBOX tak

if(response == 1) //pokud klikne na prvni tlacitko

 

if(response == 0) //pokud klikne na druhe tlacitko

 

Ty DaVeho nesmysly ani necti :d

 

Pokud je response true (1), hrac klikl na leve tlacitko.

Pokud je response false (0), stiskl prave tlacitko

defekte

if(dialogid == 1)
{
   switch(response)
   {
      case 0: ShowPlayerDialog(playerid,... //akce 2. talcitka
      case 1: ShowPlayerDialog(playerid,...//akce 1. tlacitka
   }
}

asi by to neslo ze? magore naxuc se pawno dospej at trosku chapes a nemeles kecy, pak debatuj

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

jůůů

if(dialogid == ...)
{
   if(response)
   {
      // Příkazy levého
   } else {
      // Příkazy pravého
   }
}

​if(dialogid == ..) 
{
   if(response) // příkaz levého
   else // příkaz pravého
}

To tvoje je strašně super.. použít switch na boolean hodnotu.. strašně se to vyplatí :) Ale tak když máš potřebu tu machrovat se základy a myslet si, jak je tu znáš jen ty :d oukej, tleskám tobě a tvému určitě suprovému gamemodu.

 

Já mu to napsal srozumitelně. Nepletu ho styly dialogu. Nepíšu mu, jak listitem využívám u DIALOG_STYLE_LIST a jinde využívám response (what the .. jsi naprosto vymletej ne? co to má s tim co společnýho)

 

deb*le fakt deb*lita... on tam ma

 

ShowPlayerDialog(playerid,13,DIALOG_STYLE_LIST,"Zkouška","Ahoj\nČau\nNazdar ","Další","Zavřít");

 

 

hadej proc jsem to tam pletl kdyz jsem mu prakticky odpovidal na co se ptal? twl no dost ukoncuju debatu toto nikam nevede... s ocasem se nedomluvis

Edited by ĐaVe
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mimo témy:


Len by som dodal, že použitie switch v Pawn nemá efekt na rýchlosť.
Je to rovnaké ako použitie viacerých vetiev if ().

Edit: Zle som testoval kód - chyba bola, že som pri teste používal raz sorted, raz unsorted array, čo pri branch prediction CPU spravilo velký rozdiel. Výsledok je, že switch() je rýchlejší.

 

Edited by 托马斯
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Jak mám vyvolat funkci u Další aby se mi přeplo na druhy Dialog a u Zavřít aby se ten dialog prostě zavřel?

 

Mimo témy:

 

Len by som dodal, že použitie switch v Pawn nemá efekt na rýchlosť.

Je to rovnaké ako použitie viacerých vetiev if ().

 

jasne, switch jsem jen zminil jak moi naznacoval ze to nejde.... samozrejme ze je rychlejsi i napsat if(response  nez switch

for Lukasz:

 

 

si myslis ze jsem na pitomy dialogy vyuzival switch nebo co? myslis se, zminil jsem to jen jak jsi mi naznacoval ze to nejde

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...