Jump to content
  • 0

pomoc Problem s chybou 0x00544BC8


Vrtulex

Dotaz

Ahojte mam takovou krátkou otázečku, co je to za chybu (0x00544BC8) jsem si zjistil: (Objekt v bázi. Obvykle nastává, když je zobrazeno příliš mnoho objektů pro klienta. Praktickým řešením by byly výhody objektové fáborky. Mnozí přicházejí s konfigurací stuhami, změnit maximální objekty které mají být zobrazeny pro hráče.) Google překladač :d

jestli bych mohl poprosit o lepší vysvětlení co mam tedy udělat

Děkuji..

týká se to objektů s ID 3923 který je velký, těhlech objektů tam mam asi 60 jinak celkově 2368 objektů.. :)

Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Cituji sám sebe:

 

Pro začátek ho vytvoř jako CreateObject a když to nebude dělat problem, tak to nech a jinak si můžeš hrát s vykreslovací vzdáleností.

 

Prostě pro ty obrovské objekty nastav jiné vykreslování/streamování, aby nezmizely. Streamer v podstatě zničí objekt pokud jsi od něj v dostatečné vzdálenosti, což ale nepočítá s tím, jak velký je ten který objekt.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Cituji sám sebe:

 

 

 

Prostě pro ty obrovské objekty nastav jiné vykreslování/streamování, aby nezmizely. Streamer v podstatě zničí objekt pokud jsi od něj v dostatečné vzdálenosti, což ale nepočítá s tím, jak velký je ten který objekt.

Zkoušel jsem upravovat všelijak v includu Float:streamdistance, Float:drawdistance.. zkoušel jsem u obouch i 800 ale nepomohlo pořád stejné , spíš mě napadlo že bych jenom ty objekty co dělají problémi nastavil v streameru tak aby nikdy nezmizely že když budu na dálku tak tam ten object pořád bude.. a tím by se ten problém vyřešil ne? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Problém vyřešen nakonec jsem na ty blikající objekty použil Fallout Streamer a na ty ostatní ten DynamicObject a funguje bez problému objekty již neblikají a já si to luxusně užívám.. :d (asi se půjdu ožrat :DD)

Takže mi to jede na dvou streamerech .. akorád u toho Falloutu jsem musel upravit rychlost načítání u těch blikajících protože předtím to neutáhlo.. :DD

 

Jinak díky za pomoc Matess ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...