Jump to content

Vrtulex

Uživatel
  • Příspěvků

    21
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Dobrá , tak poradíte prosím jaká funkce tyto věci umožnuje díky.. zde i video:
  2. aha tak, dá se nějak udělat že můžu zníčit kapotu dveře atd.. i když v autě nejsem ??
  3. Ahojte měl bych menší dotaz , jak udělám to že když hráč nabourá auto jako že má poškozené dveře, motor atd.. tak se to uloží po vypnutí serveru? .. Prostě když tam je to zničené auto tak aby se uložilo jak je rozbité, aby bylo zničené stav a rozbitnost.. Děkuji vám , prosim aby jste napsali hned jestli to je možné..
  4. Zapoměl jsem dodat používám Incognito streamer.. myslíte že pomůže tohle? Streamer_SetVisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 700);
  5. Čaute měl bych malou prosbičku , za kterou budu rád když mi ji pomůžete vyřešit . Jedná se o to že mam hodně objektů asi 34 000 a 456 Vozů. Mě vše funguje bezproblémově , ale když se připojí kamarád tak mu to buguje, jako že se mu po nějaký chvilce nenačtou objekty pak on mě nevidí , tvrdí že jsem neviditelný přitom já ho vidim, nefunguje mu speedometer , prostě nic mu nejde a přitom tam je připojen , v čem je chyba Děkuji.. myslíte že to má vliv na ping?? Jedná se o windows server (pres hamachi)
  6. Prostě je to tak že mam několikset npc a jeden npc má 7 těch attach objektů, ale on je probém ten, že u některých, ty attach objekty jsou a u některých zas nejsou.. já bych chtěl aby byly u všech , jinak to neutáhne
  7. undefined symbol "AttachDynamicObjectToPlayer"
  8. Ahojte , zajímala by mě tahle malá blbůstka.. Jaká se nazývá funkce SetPlayerAttachedObject v incognito streameru? Děkuji .. , nemužu najít tu funkci Streamer http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
  9. Čaute, měl bych prosbu nevíte jestli by šlo udělat že když mam třeba zničené auto a spadne do moře a jak se respawne tak aby se respawlo tak jak bylo i stím hp atd.. děkuji
  10. Bohužel ale nepomohlo to , v čem by mohla být chyba?
  11. Čaute, měl bych menší problém s tímhle šmejdem , vyrobil jsem si jednoduše script že když se spawnou auta při zapnutí serveru, tak to udělá u u všech aut náhodně že třeba u jednoho auta bude otevřený kufr u druhýho zase rozvsvícené světla a u dalšího zase třeba alarm atd.. Problém je ten že ono to sice funguje ale nedělá to náhodně u aut ale bere to všechno co jsem dal aby bylo náhodný, takže místo toho aby u jednoho auta šel třeba jenom alarm tak se povolí všecko, newím si už fakt rady.. Děkuji za pomoc.. public OngameModeInit... for(new i =0; i<= MAX_PLAYERS;i++){ SetTimerEx("CarSet",3000,1,"i",i); ... forward CarSet(); public CarSet() { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; new randcarset; randcarset = random(5); for(new i=0; i<1000; i++) { switch(randcarset) {case 0:{ GetVehicleParamsEx(i,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(i,VEHICLE_PARAMS_ON,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective); }case 1:{ GetVehicleParamsEx(i,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(i,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective); /*}case 2:{ GetVehicleParamsEx(i,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(i,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective); }case 3:{ GetVehicleParamsEx(i,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(i,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,VEHICLE_PARAMS_ON); }case 4:{ // } } } return 1; }
  12. new HracovoJmeno[100][MAX_PLAYER_NAME]; commandtext v prikazu GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(file, sizeof(file), "Balicky/%s.sav", pname); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); } format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", nx); dini_IntSet(file,"X",strval(Var)); format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", ny); dini_IntSet(file,"Y",strval(Var)); format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", nz+0.5); dini_IntSet(file,"Z",strval(Var)); format(Var, sizeof(Var),"%0.2f", nrot); new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); // zjistíš si jméno hráče a dáš ho do proměnné "name" HracovoJmeno[1][0] = EOS; // vynuluješ jméno hráče, které bylo před tím uloženo v této proměnné format(HracovoJmeno[1],MAX_PLAYER_NAME,"%s",name); new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); // zjistíš si jméno hráče a dáš ho do proměnné "name" if(strcmp(HracovoJmeno[1],name, false) == 0) { //SendClientMessage(playerid,0xFFCC00FF,"{ffcc00}Vítejte na svém pozemku."); enter[playerid] = 1; }else{ SendClientMessage(playerid,0xFF0000,"{ff0000}Tento pozmek není tvůj, vypadni!."); ... ... //enter[playerid] = 1; }
  13. Nevim proč ale když si uložím ten pozemek tak mě to dá majitelem potom přijdu za jiný nick, nepustí mě to na něj ale jakmile jsi koupim druhý pozemek tak můžu chodit na ty 2
  14. Ahoj, měl bych menší problém, nevíte jestli by šlo udělat to že když si hráč koupí pozemek tak mu to uloží jeho jméno a potom na ten pozemek smí chodit jen ten hráč co jsi to uložil a když tam půjde hráč s jiným nickem tak ho to tam nepustí .. Děkuji.. Abych to upřesnil prostě potřebuji vědět jak udělat to že se hráčův nick uloží a na to určéné místo smí chodit jen ten hráč s tím jeho nickem..
  15. Ahoj, lidi měl bych problém s jednou maličkostí, potřebuju že když vozidlo exploduje tak aby se už nikdy nerespawlo Nejlepší by bylo kdyby jste věděli jak udělat to že když to auto bouchne tak tam zůstane pořád vybouchlé a nerespawnuje se , ale to si myslím že nejde , tak když né to tak tohle : public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { DestroyVehicle(a1[vehicleid]); - zkoušel jsem i killerid , nepomohlo return 1; } Děkuji vám , a prosil bych o odpověď jestli jde to jak jsem psal že to auto zůstane vybouchlé a nerespawnuje se Díky..
×
×
  • Create New...