Jump to content
  • 0

pomoc problem s behani postavy


scrofly

Dotaz

Ahoj

 

 

Při spawnutí mi postava běhá divně jako na Roleplay serverech . jeden kluk mě poradil,že mam dat

 UsePlayerPedAnims      k     public OnGameModeIt( ale už nenapsal jaky symbol ktomu má byt nebo neco at sem to dal ktomu jakkoliv udělalo to nakej error..

 

až pak jsem udělal tohle : 

#define UsePlayerPedAnims
public OnGameModeIt(
 
a zmáčkl F5 a amx mod to udělalo,tak jsem myslel,že mám vyhráno lognu se s postavou a pořád beha spatne :(
prosím mohl by sem někdo napsat jak to má být správně ,aby ta postava behala normalne,děkuji vsem co napíši a poradí :)
Link to comment
Share on other sites

15 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

ja nechapu jak dát :( zkusil jsem

 

public OnGameModeInit (UsePlayerPedAnims)    takhle jsem to zkusil udela to error

C:\Users\Josef\Desktop\prima.pwn(72) : error 025: function heading differs from prototype
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
1 Error.
 

 

pak jsem to zkusil

 

public OnGameModeInit ()

public UsePlayerPedAnims    to hodilo dalsi errory

 

 

 

Já nechápu jak to mám do toho vlozit,prosím uvedte mi sem příklad jak :(

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ja nechapu jak dát :( zkusil jsem

 

public OnGameModeInit (UsePlayerPedAnims)    takhle jsem to zkusil udela to error

C:\Users\Josef\Desktop\prima.pwn(72) : error 025: function heading differs from prototype
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
1 Error.
 

 

pak jsem to zkusil

 

public OnGameModeInit ()

public UsePlayerPedAnims    to hodilo dalsi errory

 

 

 

Já nechápu jak to mám do toho vlozit,prosím uvedte mi sem příklad jak :(

 

 

No ty vole...hochu ty jseš na tom špatně nemůžeš do publicu dát další public jinak má to být 

 

 

public OnGameModeInit ()

{

    UsePlayerPedAnims()

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No ty vole...hochu ty jseš na tom špatně nemůžeš do publicu dát další public jinak má to být 

 

 

public OnGameModeInit ()

{

    UsePlayerPedAnims()

}

Hochu hochu hochu hoooochu hooochu :d

 

public OnGameModeInit()

{

UsePlayerPedAnims();

return 1;

}

radeji mu tam dej vše. jinak sem bude hazet další errory :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

hele takže jsem to udělal jak jste napsali

a hází mi to tenhle error co stím ?

 

 

C:\Users\Josef\Desktop\zkouska.pwn(1) : fatal error 100: cannot read from file: ""
 
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
1 Error.
 
#include
#include //bere funkce z knihovny dini
#include //bere funkce z knihovny dudb
#include //bere funkce z knihovny dutils



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM


//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
}
}
return pName; //odešle jméno
}

main()
{
print("\n----------------------------------");
print("zkouska");
print("----------------------------------\n");
}

public OnGameModeInit()
{
UsePlayerPedAnims();
return 1;
}

{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("zkouska");
AddPlayerClass(105,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(103,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(106,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(107,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hochu hochu hochu hoooochu hooochu :d

 

public OnGameModeInit()

{

UsePlayerPedAnims();

return 1;

}

radeji mu tam dej vše. jinak sem bude hazet další errory :d

 

 

Hochu hochu hochu :d :D stejně mu to pořád háže errory když mu to opravíš XDDD

 

 

---

 

Víš proč ti to házi errory ? protože tam nemáš zapsanou knihovnu alias includ máš tam pouze #include ale zatim include musíš napsat nějaký hlavně ten důležitý #include <a_samp> tak že asi následovně..

 

 

 

 

 

#include <a_samp>

// #include <nazev_includu>
// #include <nazev_includu>
// #include <nazev_includu> ten který máš ve složce Includes




#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM


//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
}
}
return pName; //odešle jméno
}

main()
{
print("\n----------------------------------");
print("zkouska");
print("----------------------------------\n");
}

public OnGameModeInit()
{
UsePlayerPedAnims();
return 1;
}

{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("zkouska");
AddPlayerClass(105,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(103,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(106,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(107,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
return 1;
} 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

uplně jsem to přehlednul,omlouvám se :(

 

Ale všechny include jsem dopsal, dopsal jsem i vámi opraveny kod a stejne to háže error koukejte 

 

 

C:\Users\Josef\Desktop\jjj.pwn(80) : error 021: symbol already defined: "SetGameModeText"
C:\Users\Josef\Desktop\jjj.pwn(99) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
2 Errors.
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <dutils>



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage



//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF  //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
	bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
	new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

	if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
	{
		if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
		{
			GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
		}
	}
	return pName; //odešle jméno
}

main()
{
	print("\n----------------------------------");
	print("zkouska");
	print("----------------------------------\n");
}


public OnGameModeInit()

{
UsePlayerPedAnims();
return 1;
}

// Don't use these lines if it's a filterscript
	SetGameModeText("zkouska");
	AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
	return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
Link to comment
Share on other sites

  • 0

jo jasně už to vidím :( 

takže jsem to smazal a píše nový error 

 

C:\Users\Josef\Desktop\jjj.pwn(80) : error 021: symbol already defined: "SetGameModeText"
C:\Users\Josef\Desktop\jjj.pwn(99) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\Josef\Desktop\jjj.pwn(102) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 
3 Errors.
 
 
 
 
 
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <dutils>



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage



//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF  //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
	bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
	new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

	if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
	{
		if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
		{
			GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
		}
	}
	return pName; //odešle jméno
}

main()
{
	print("\n----------------------------------");
	print("zkouska");
	print("----------------------------------\n");
}


public OnGameModeInit()

{
UsePlayerPedAnims();
return 1;
}

// Don't use these lines if it's a filterscript
	SetGameModeText("zkouska");
	AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	
}

	return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tohle mi nepřijde normální :DDD to mi spíš přijde jak kdyby ta osoba dělala naschváli :d .. doporučím ti stáhnout nějaký gameod a z něho si okoukej funcke.. vidíš pawno poprvé v životě a už bys programoval.. to je špatně..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

... sem daj to co je nad tym ...
public OnGameModeInit() 
{
        UsePlayerPedAnims();
	SetGameModeText("zkouska");
	AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	return 1;
}
... sem uz nic nedavaj ...

To že tam máš errory, nie je kvôli tomu, že by si bol retard.

Čím viac chýb spravíš, tým viac ich opravíš, tým budeš lepší programátor.

Snaž sa robiť si všetko sám a tu sa pýtať len keď to fakt nefunguje. :d

Nech sa darí.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

streno hele moc díky pomohl si mi :)

 

takže vlastně ja pak už jen dělal chybu,že jsem pod to Useplayerped... nemel psat ten return 1 ,že .

moc si toho vazim ,ze si mi ukazal spravou cestu :) konečně behaj jako lidi :d

public OnGameModeInit()

{
UsePlayerPedAnims();
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

streno hele moc díky pomohl si mi :)

 

takže vlastně ja pak už jen dělal chybu,že jsem pod to Useplayerped... nemel psat ten return 1 ,že .

moc si toho vazim ,ze si mi ukazal spravou cestu :) konečně behaj jako lidi :d

public OnGameModeInit()

 

{

UsePlayerPedAnims();

return 1;

}

Nejdřív se nauč programovat, až pak se dej na návrh a tvoření módu. Proměnné, podmínky, cykly, funkce, návratové hodnoty, parametry funkce, závorky, syntaxe, potom se nauč většinu implementovaných fcí v a_samp a potom až něco vytvářej. Dřív to nemá smysl.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...