Jump to content
  • 0

pomoc Rada pro zacatecnika v pawnu


scrofly

Dotaz

Zdravím

 

 

SAMP hraji už asi 5 let a přestali mě bavit ty mody... některé jsou fajn ale něco jim chybí , já bych chtěl udělat svůj mod podle svých představ ale bohužel neumím v pawnu, proto bych zde požádal o vaše rady stručně a jasně.

 

 

 

Takže krok 1. stáhnul jsem si ze stránky sa-mp.com ( windows server , kde je pawno) po otevření mě to ukázalo tohle.

 

Otázky :

 

Proč nahoře musí být vždycky napsaný to include a_samp ?  Co to je vůbec ? tím také nějak vylepším svuj mod ?

 

Co znamená tohle : AddPlayerClass ( myslel jsem, že to jsou id skinu ale zatím jsou nějaké divne cisla , co znamenají ty cisla ?)

 

a potom najednou public OnGameModeExit()  tímhle končí mod ? nebo co to zase znamená ??

 

 

zatím poslední otázka , kam se píše tady, když budu chtít udělat povolání např. farmáře,aby na tom poli byli kombajny ,trakturky .. , na poli byla marihuana a já po sednutí do trakturku budu mit napr. úkol jet z jednoho CP do druheho a tím vorám tkhle by na celou plochu pole tam bylo treba 10 CP. a aby pri zamestnani mohl mit hrac moznost nastavit skin farmare.

 

 

Předem děkuji všem lidem,kteří mi budou ochotní pomoct a budu velmi vděčný za vaše názory :) , myslím si ,že když pochopim princip tohodle povolani,pak bych podobnym zpusobem mohl udelat i jina. 

 

 

#include <a_samp>
 
#if defined GAMEMODE
 
 
#else
 
main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" Blank Gamemode by your name here");
print("----------------------------------\n");
}
 
#endif
 
public OnGameModeInit()
{
 
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

22 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Když si to přečteš a najdeš si návody třeba i zde na foru tak si na všechny otázky odpovíš sám ;)

Odpovědi:

1) Je to "knihovna" [#]

2) Zadej si do vyhledávače AddPlayerClass a najde ti to třeba na SA-MP Wiki :) Máš tam všechny parametry popsané [#]

3) Co se stane když Gamemod skončí (vypne se) [#]

 

Snad pomuže :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Proč nahoře musí být vždycky napsaný to include a_samp ?  Co to je vůbec ? tím také nějak vylepším svuj mod ?

 

V ceskem prekladu se tomu rika knihovka je to seznam funkcni ktere jsou definovane primo v sa-mp a tady jsou napsane i s parametry aby s tim kompilator mohl pracovat.

Co znamená tohle : AddPlayerClass ( myslel jsem, že to jsou id skinu ale zatím jsou nějaké divne cisla , co znamenají ty cisla ?)

 

To prida pozici spawnu. tj vesmes to jsou ty postavicky ktery pri pripojeni na serveru vybiras. krom skinu tam nastavujes pozici spawnu a tri zakladni zbrane

a potom najednou public OnGameModeExit()  tímhle končí mod ? nebo co to zase znamená ??

 

Kdyz vypnes server /rcon exit tak jeste pred tim nez se server vypne vyvola se tento callback. Hodi se to treba kdyz chces nejaka data ulozit, aby sis je pri zapnuti serveru zase nacist a pokracovat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ok diky za vysvětlení Atomas

 

A ted , když budu chtít , že po registraci přes dialog. budu chtít vybírat postavy.

takže budu tam chtít mít 3 postavy z grove na vyběr a nahore na jejich postavou napsáno Grove Street pak pojedu dal zase 3 postavy z Vagos a nadtím napsano Vagos a pak Aztecas atd....

 

Tolhe udělám jak ?

 

A druhá otázka :

 

To prida pozici spawnu. tj vesmes to jsou ty postavicky ktery pri pripojeni na serveru vybiras. krom skinu tam nastavujes pozici spawnu a tri zakladni zbrane

takže když budu chtít ,aby 3 skiny z Grove se spawnuly v jejich sídle

 AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

takže jak to napsat do addplayerClass ? 1 skin se spawne v sidle Grove- takze ta prvni 0 je skin ?( chapu dobre?) pak je pozice  (1958.3783, 1343.1572,) ,tady nechapu proč je dalsi pozice (15.3746, 269.1425) a ty 0, 0, 0, 0, 0, 0) (tam si muzu napsat ID zbrani se kteryma se spawne ano ?)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Na wiki to máš vysvětlené a jelikož je SA 3D hra tak opravdu nestačí mít jen dvě souřadnice ale 3! X,Y,Z a to čtvrté je uhel kam se zrovna budeš dívat po spawnu. Zbytek je (zbran, počet naboju, zbran, naboje, zbran, náboje)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

staci na na serveru stoupnout tam kde se mas spawnout i s tim skinem napsat /save Pak se ti ulozi primo ten radek AddPlayerClass do dokumentu/GTA San Andreas/SAMP/savedpositions.txt

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ok dekuju Atomas a Mates,takže to bych chápal ...

 

 

 

ještě tohle vysvětlete prosím

 

A ted , když budu chtít , že po registraci přes dialog. budu chtít vybírat postavy.

takže budu tam chtít mít 3 postavy z grove na vyběr a nahore nad jejich postavou napsáno Grove Street pak pojedu dal zase 3 postavy z Vagos a nadtím napsano Vagos a pak Aztecas atd.... + ještě aby za zády  3 postav z grove bylo pozadi grove sidla, u ballas zase v pozadi jejich sidlo... atd.

 

 

kam se tohle píše ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)//toto se vyvola vzdy kdyz hrac klikne na jednu z tech dou sipek
{
    switch(classid)//budeme vyhodnocovat classid coz je id skinu
    {
        case 9: GameTextForPlayer(playerid,"Vagos",5000,4);//pokud je skin 9 napise na obrazovku hraci text
        case 1,5,8: GameTextForPlayer(playerid,"Grove",5000,4);//pokud je skin 1,5 nebo 8 napise na obrazovku hraci text
        case 2,4: GameTextForPlayer(playerid,"Ballas",5000,4);//pokud je skin 2 nebo 7 napise na obrazovku hraci text
        default: GameTextForPlayer(playerid,"Obcan",5000,4);//pro vsechny ostatni skiny vyse neuvedene napise text
    }
    return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

takže jsem to udělal takhle ale, když jsem se připojil na server a začal klikat na ty šipky ukazoval se mi text Ballas,grove ale vubec se mi neukázal text Vagos a navíc ani skiny postav se neukazali :

 

Myslím si,že se musi jeste něco napsat semhle : public OnPlayerConnect(playerid) ale nevim jak správně.

kde jsme udělal chybu ? :)


public OnGameModeInit()
{
 
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(9, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 26, 100, 26, 10, 0, 0);
AddPlayerClass(1, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 26, 100, 26, 10, 0, 0);
AddPlayerClass(5, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 26, 100, 26, 10, 0, 0);
AddPlayerClass(8, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 26, 100, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(2, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 26, 100, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(4, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 26, 100, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)//toto se vyvola vzdy kdyz hrac klikne na jednu z tech dou sipek
{
    switch(classid)//budeme vyhodnocovat classid coz je id skinu
    {
        case 9: GameTextForPlayer(playerid,"Vagos",5000,4);//pokud je skin 9 napise na obrazovku hraci text
        case 1,5,8: GameTextForPlayer(playerid,"Grove",5000,4);//pokud je skin 1,5 nebo 8 napise na obrazovku hraci text
        case 2,4: GameTextForPlayer(playerid,"Ballas",5000,4);//pokud je skin 2 nebo 7 napise na obrazovku hraci text
       
    }
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

V ceskem prekladu se tomu rika knihovka je to seznam funkcni ktere jsou definovane primo v sa-mp a tady jsou napsane i s parametry aby s tim kompilator mohl pracovat.

 

Je to hlavickovy subor nie knihovna. Tie sa v pawne neprikompilovavaju do modu.

 

 

 

BTW. PRESTUDUJ SI TEN LINK CO SOM TI POSLAL. TAM TO MAS VSETKO NAPISANE, VYSVETLENE AJ Z PRIKLADMI.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ahoj

 

Tak jsem koukal na tu wikipedii i dokonce jsem našel naky navod tady na pawno.cz

 

Dělal jsem vše podle tutorialu i podle toho co jste mi radili... teoreticky si myslim,ze vsecko delam správně... Ale připojí mě to na server a když bych si měl vybírat postavy ,tak tam není  ale  když dám spawn tak ten skin co jsem si do toho dal tam je. kde je chyba ? :(

 

 

tu je kod

 

#include <a_samp>
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
#else
 
main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" Blank Gamemode by your name here");
print("----------------------------------\n");
}
 
#endif
 
public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(265,1986.8186,1390.2815,9.2578,32.6975,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(130,1986.8186,1390.2815,9.2578,32.6975,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(120,1986.8186,1390.2815,9.2578,32.6975,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(105,1986.8186,1390.2815,9.2578,32.6975,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1986.8186,1390.2815,9.2578);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1986.8186,1390.2815,9.2578);
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Je to hlavickovy subor nie knihovna. Tie sa v pawne neprikompilovavaju do modu.

 

 

 

BTW. PRESTUDUJ SI TEN LINK CO SOM TI POSLAL. TAM TO MAS VSETKO NAPISANE, VYSVETLENE AJ Z PRIKLADMI.

native se neprikompilovavaji do domu protoze jsou pro kompiler kde ma definovane funkce. kdyz si tam native pridas nejakou nesmyslnou fci tak te kompiler pusti ale na serveru to bude haprovat. Zato includy jako treba dini se normalne prikompiluje. Si to zkus pak ten amx dat do deamx a zjistis ze tam ten obsah toho includu je.

 


 

 

Ahoj

 

Tak jsem koukal na tu wikipedii i dokonce jsem našel naky navod tady na pawno.cz

 

Dělal jsem vše podle tutorialu i podle toho co jste mi radili... teoreticky si myslim,ze vsecko delam správně... Ale připojí mě to na server a když bych si měl vybírat postavy ,tak tam není  ale  když dám spawn tak ten skin co jsem si do toho dal tam je. kde je chyba ? :(

Nejspis ti souradnice zde

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1986.8186,1390.2815,9.2578);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1986.8186,1390.2815,9.2578);
return 1;
}

neukazuji na misto postavy tj to vybiras naslepo.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Atomas , takže ted vůbec nechapu :( takze tim chces rict ,že ty souřadnice jsem udělal špatně jo ?  to je chyba ?

 

V tom savedpositions  v GTA složce jak si mi radil jsem měl tohle 

 

 
AddPlayerClass(0,1973.8779,1359.0048,10.0156,177.8375,0,0,0,0,0,0); // Pak
 
myslim,že jsem to dobře udělal ne ? X,Y,Z   1986.8186,1390.2815,9.2578                    Tohle je správně ?
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1986.8186,1390.2815,9.2578);                                Tohle je kam ten skin kouká,že ? takže pozice stejná ? dobře ?
 
takže jedině je chyba v tomhle ? SetPlayerPos(playerid, 1986.8186,1390.2815,9.2578);
Link to comment
Share on other sites

  • 0

native se neprikompilovavaji do domu protoze jsou pro kompiler kde ma definovane funkce. kdyz si tam native pridas nejakou nesmyslnou fci tak te kompiler pusti ale na serveru to bude haprovat. Zato includy jako treba dini se normalne prikompiluje. Si to zkus pak ten amx dat do deamx a zjistis ze tam ten obsah toho includu je.

 

nativom vlastne hovoris pawnu ze funkcia bude prilinkovana runtimovo, ze ju vlastne nema pri kompilacii "prekladat na adresu".

Knihovna je skompilovany subor funkcii ktory neincludujes. Ty includujes iba nativne definicie fci a za behu si server preklada nazvy fcii na "adresi" fcii v danej knihovne.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak jsem to zkusil znova, opravdu jsem se snažil :(

 

takže jsem chtěl,aby se skiny ukazovali tady :

 

vnp2py57576eqjrl3965.png

místo toho, se to ukazuje na špatnou stranu :(

7y0fyq9fyd6i9sr8qf2.png

 

a když mám vybírat skin,tak nejdou vidět ale jak dam spawn ,tak jeden znich se ukáže.

 

tady je code :)

 

 

 

 
 
#include <a_samp>
 
#if defined FILTERSCRIPT
#else
 
main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" Blank Gamemode by your name here");
print("----------------------------------\n");
}
 
#endif
 
public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
 
AddPlayerClass(105,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(106,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(107,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(108,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(110,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(111,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 2018.9570,1443.7129,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2018.9570,1443.7129,10.8203);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2018.9570,1443.7129,10.8203);
return 1;
}

 

 

 

+ takhle to mám v  SAMP/savedpositions

 

AddPlayerClass(0,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0); // Pak              
AddPlayerClass(0,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0); // Pak2
AddPlayerClass(0,2018.9570,1443.7129,10.8203,1.8260,0,0,0,0,0,0); // Pak3
 
První věc,co jsem zkusil ,tak jsem nejdříve do toho pawna dal ten první údaj   Pak 1 do SetPlayerPos a druhý udaj  Pak 2 do SetplayerCameraPos a SetPlayerCameraLookaT Tak jsem nejdriv do toho pawna dal stejny kod  Pak 1 jako v SetPlayerPos a dělalo to ten samej problém.
takže jsem pak zkusil druhou možnost další pohled,kam ten skin bude čumět a zase se skin neukázal :(
 
 
Já fakt nevim co dělám špatně ? :( jsem z toho už zoufalý,kdyby se ty skiny aspon ukazály při vybírání postavy, ta kamera to bych pak nak asi doladil souřadnice ale někde je chyba v tom kodu ne se skinama :( nevím fakt ne 
Link to comment
Share on other sites

  • 0

takže už vím jeden moc hodnej človíček mi stím poradil, takže pro všechny kdo stim měli problem :

uložíl jsem si tu pozici ve slozce gta/samp   savedpositions - pomoci prikazu ve hre /save 

a aby to ukazovalo postavu spravnym smerem tak vzdy u toho SetPlayerCamerapos se to prvni cislo zvedne o 2. a funguje to :)

 

takže to bych měl za sebou :) ted budu resit registraci jak do toho dat a aby zatím byl nejaky obrazek .

 

jenom prosim vás do toho kodu poradte jak napsat,aby ten skin behal rychle a ne tak blbě jako na roleplay díky :)

 

 

SetPlayerPos(playerid, 2018.9570,1443.7129,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2020.9570,1443.7129,10.8203);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2018.9570,1443.7129,10.820

takže :)

 

 

Už se mi ukazují ty skiny jak jsem chtěl a dokonce jsem podle návodu tam dal i tu registraci , za co jsem fakt rád :)

Ale chtěl bych,aby při registraci bylo pozadí nějaký GTA obrázek,pak si do něj necham udělat logo serveru... dam sem i screen jak to myslim, server SAT a i u nakyho americkyho serveru gang wars , měli obrazek pozadí.

 

nxgkvjxblk2v6dfw4h2.png

 

 

ale server SAT to má,že se zaregistrujes, znovu napises heslo a pak tě to spawne se skinem,který si nevyberes.

ccs8xxz2rxitzb1967f.png

 

jenže ted když o tom přemyslim,tak bych chtěl , když se připojíte na server ,aby to ukazalo tu tabulku na zaregistrování a za ní byl obrázek. Člověk by se zaregistroval a přihlásil a pak by to pozadí toho obrázku zmizelo a bylo by zatím už pozadí spawnu a mohli  by se vybírat postavy.

 

Prosím pomohl by mi stim někdo ? :)

 

 

+ jenom ještě mi řekněte kod aby ta postava behala normalně, mě beha jako v roleplay a to nechci, díky moc :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To bys musel udělat přes textdraw ale ten skin ti přez něj vidět nepůjde , jedině bys ten textdraw udělal průsvitnej..http://wiki.sa-mp.com/wiki/Textdraw

 

 

ale počkej ted jsem zašel podívat na VojnaGangov a koukej

Registrace je zatím nějaký pozadí ze hry, takže já bych zatím měl nějaký obrázek originální se svým logem

lnxquowr725v2q2xljy6.png

 

po zadání hesla a kliknutí na registrace by se objevilo nějaký misto,který bych si určil samozřejmě,že jiné a taky bych vtom měl tenhle průhledný rámeček s mým jménem,který by za 2 vteřiny zmizel a já si mohl vybírat postavy a pak dal spawn.

86zy6u3fcn980o56otsz.png

 

 

 

 

stímhle mi prosím lidi poradte jak upravit teda vlastně svoji registraci  ( abych tam měl napsany register-cancel a zatím měl svoje originální pozadí a hned po prvnim zadanym heslu  mě to přesměrovalo na moje určené místo,kde budu vybírat skiny ale ještě předtím než se ty skiny ukáží se ukáže pruhledný rámeček s napisem majitele serveru a pak vybirát skiny a dát spawn)..

 

 

 

Tady je code moje registrace

 

#include

#include //bere funkce z knihovny dini

#include //bere funkce z knihovny dudb

#include //bere funkce z knihovny dutils

 

 

 

#define SCM SendClientMessage

#define SendMessage SendClientMessage

// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM

 

 

//#define

#define modra 0x4778C9

#define MODRA 0x0000BBAA

#define MODRA2 0x4682B4AA

#define MODRA3 0x4169FFAA

#define SVMODRA 0x33CCFFAA

#define ZELENA 0x008000AA

#define CYAN 0x00FFFFAA

#define TMAVACYAN 0x008B8BAA

#define BILA 0xFFFFFFAA

#define ZLUTA 0xFFFF00AA

#define HNEDA 0xA52A2AAA

#define HNEDA2 0xBC8F8FAA

#define COKOLADA 0xD2691EAA

#define CERVENA 0xFF0000AA

#define SEDA 0x808080AA

#define FIALOVA 0x800080AA

#define RUZOVA 0xFFC0CBAA

#define CHARTR 0x7FFF00AA

#define ORANZCERV 0xFF4500AA

#define ORANZOVA 0xFF8C00AA

#define NEVIDITE 0x4682B400

#define B_SEDA 0x808080FF //seda barva

#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva

#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva

#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

 

#define REG_DIALOG 0

#define LOG_DIALOG 1

 

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace

{

bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)

}

 

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

 

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména

{

new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

 

if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen

{

if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC

{

GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno

}

}

return pName; //odešle jméno

}

 

main()

{

print("\n----------------------------------");

print("Real.Play1.1");

print("----------------------------------\n");

}

 

 

public OnGameModeInit()

{

// Don't use these lines if it's a filterscript

SetGameModeText("Real.Play1.1");

AddPlayerClass(105,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);

AddPlayerClass(103,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);

AddPlayerClass(106,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);

AddPlayerClass(107,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);

return 1;

}

 

public OnGameModeExit()

{

return 1;

}

 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

{

if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen

{

if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován

{

new message[256]; // proměnná pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu

ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo

}

else // ale pokud nemá účet

{

new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem

ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo

}

}

 

SetPlayerPos(playerid, 2118.1868,1284.3336,8.6268);

SetPlayerCameraPos(playerid, 2120.1868,1284.3336,8.6268);

SetPlayerCameraLookAt(playerid,2118.1868,1284.3336,8.6268);

return 1;

}

public OnPlayerConnect(playerid)

{

Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit

SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1");

return 1;

}

 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)

{

if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen

{

dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet

Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen

}

return 1;

}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

SetPlayerPos(playerid,2118.1868,1284.3336,8.6268);

return 1;

}

 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

{

SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);

SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!");

return 1;

}

 

public OnVehicleSpawn(vehicleid)

{

return 1;

}

 

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerText(playerid, text[])

{

return 1;

}

 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)

{

// Do something here

return 1;

}

return 0;

}

 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnRconCommand(cmd[])

{

return 1;

}

 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnObjectMoved(objectid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)

{

return 1;

}

 

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)

{

return 1;

}

 

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)

{

return 1;

}

 

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerExitedMenu(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

return 1;

}

 

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerUpdate(playerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)

{

return 1;

}

 

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)

{

return 1;

}

 

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)

{

return 1;

}

 

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)

{

return 1;

}

 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])

{

if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog

{

if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo

{

SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci

new message[256]; //proměnná pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem

ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog

}

else //ppokud zadal heslo

{

if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat

{

new message[256]; // proměnná pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem

ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog

}

else

{

new message[256]; //proměnná pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem

ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog

}

}

}

 

if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog

{

if(response==1)

{

if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit

{

//zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.

GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze

//sem davejte veci ktere chcete nacist!

Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen

new message[256]; //proměnná na uložení zprávy

format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem

SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy

SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení

SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení

SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení

SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení

}

else // pokud dal špatné heslo

{

SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci

new message[256]; //proměnná pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno

ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog

}

}

else //pokud zmáčkne talčítko Konec

{

SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci

new message[256]; //proměnná pro zprávu

format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva

ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou

}

}

return 1;

}

 

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)

{

return 1;

}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ten výběr Postav jsi zkus udělat takhle at vidíš Postavu.

#define COLOR_ZELENA 0x33AA33AA
#define COLOR_CERVENA 0xAA3333AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define RUZOVA 0xFF66FFAA
#define MODRA 0x3A47DEFF
#define CERNA 0x00000000
#define CERVENA 0xAA3333AA

AddPlayerClass(104,2000.2593,-1127.7720,25.4991,97.3597,0,0,0,0,0,0); //104 = Skin    2000.2593,-1127.7720,25.4991,97.3597= Souřadnice


AddPlayerClass(107,2502.0793,-1673.3048,13.3562,86.2585,0,0,0,0,0,0);


AddPlayerClass(266,1542.8918,-1676.0017,13.5554,86.2585,0,0,0,0,0,0);


AddPlayerClass(121,2160.9114,-1793.6628,13.3593,86.2585,0,0,0,0,0,0);


AddPlayerClass(29,2493.7085,-1953.4637,13.4251,86.2585,0,0,0,0,0,0);


AddPlayerClass(97,2037.0083,-1775.1863,13.5533,86.2585,0,0,0,0,0,0);
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){
if(classid == 0)
    {
        
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~Gangsta",3000,5); //Zde nastavíš Text (název postavy)
         SetPlayerPos(playerid,1421.52,-1470.02,125.37);//Pozice při Výběru Postav
        SetPlayerCameraPos(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);//Nastavení Kamery.
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,51.7915);
        SetPlayerColor(playerid,FIALOVA); //Barva Hráče
    }
else if(classid == 1)
    {
        
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~Gangsta",3000,5);
        SetPlayerPos(playerid,1421.53,-1470.02,125.37);
        SetPlayerCameraPos(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,51.7915);
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_ZELENA);


    }
else if(classid == 2)
    {
        
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~Gangsta",3000,5);
        SetPlayerPos(playerid,1421.51,-1470.02,125.37);
        SetPlayerCameraPos(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,51.7915);
        SetPlayerColor(playerid,MODRA);


    }
else if(classid == 3)
    {
        
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~Gangsta",3000,5);
        SetPlayerPos(playerid,1421.52,-1470.02,125.37);
        SetPlayerCameraPos(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,51.7915);
        SetPlayerColor(playerid,CERVENA);


    }
    else if(classid == 4)
    {
        
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~Gangsta",3000,5);
         SetPlayerPos(playerid,1421.32,-1470.02,125.37);
        SetPlayerCameraPos(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,51.7915);
        SetPlayerColor(playerid,ZLUTA);


    }
    else if(classid == 5)
    {
        
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~Gangsta",3000,5);
        SetPlayerPos(playerid,1421.42,-1470.02,125.37);
        SetPlayerCameraPos(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,1416.1786,-1470.0673,125.3672);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,51.7915);
        SetPlayerColor(playerid,CERNA);


    }
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

sem mel pauzu s pawnem a chtel sem se do toho zas pustit ale hazi mi to error a predtim to slo

4gjvre7w4qzv9m6p0e7.png

#include
#include  dini
#include  dudb
#include dutils



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM


//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
}
}
return pName; //odešle jméno
}

main()
{
print("\n----------------------------------");
print("Real.Play1.1");
print("----------------------------------\n");
}


public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Real.Play1.1");
AddPlayerClass(105,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(103,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(106,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(107,2118.1868,1284.3336,8.6268,86.0900,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen
{
if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
{
new message[256]; // proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
}
else // ale pokud nemá účet
{
new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
}
}

SetPlayerPos(playerid, 2118.1868,1284.3336,8.6268);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2120.1868,1284.3336,8.6268);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,2118.1868,1284.3336,8.6268);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1");
return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
{
dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
}
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,2118.1868,1284.3336,8.6268);
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!");
return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog
{
if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
{
SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
}
else //ppokud zadal heslo
{
if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
{
new message[256]; // proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
}
else
{
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
}
}
}

if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
{
if(response==1)
{
if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
{
//zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
//sem davejte veci ktere chcete nacist!
Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení
}
else // pokud dal špatné heslo
{
SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
}
}
else //pokud zmáčkne talčítko Konec
{
SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
}
}
return 1;
}

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

vyresene ty includy maji byt v tomhle poradi

#include <a_samp>
#include <file>
#include  <dini>
#include <dudb>
#include <dutils>

 a uz to funguje :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...