Malklar 0 Odesláno: 19. Září, 2014 Share Odesláno: 19. Září, 2014 Ahoj Mám několik zaměstnání ve filterscriptu a chtěl bych je dát do jednoho. Nevím jak na to, hlavně nevím jak udělat další SetPlayerCheckpoint aby se neprali nebo aby se ukázali. Pokoušel jsem se o to ale nakonec jsem to vzdal. Pokud někdo poradí budu rád. Dík Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 19. Září, 2014 Share Odesláno: 19. Září, 2014 Taktika je jednoducha. proste vse co ma stejny callback scukni do jednoho. (nesmi tam byt dvkarat ten stejny) PR: fs1 public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(cp == 0) SetPlayer... if(cp == 1) SetPlayerPos... return 1; } fs2: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(sanitka == 0) DestroyVehicle.. if(hasic == 1) CreateVehicle... return 1; } A az to scuknes bude to vypadat takhle: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(cp == 0) SetPlayer... if(cp == 1) SetPlayerPos... if(sanitka == 0) DestroyVehicle.. if(hasic == 1) CreateVehicle... return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Malklar 0 Odesláno: 19. Září, 2014 Author Share Odesláno: 19. Září, 2014 Dík A nahoru dam new sanitka[256]; new hasic[256]; Nebo špatně? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 INSANE_25_ICON 0 Odesláno: 20. Září, 2014 Share Odesláno: 20. Září, 2014 Dík A nahoru dam new sanitka[256]; new hasic[256]; Nebo špatně? Skus to a uvidíš Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Paulee 16 Odesláno: 21. Září, 2014 Share Odesláno: 21. Září, 2014 Dík A nahoru dam new sanitka[256]; new hasic[256]; Nebo špatně? Měl bys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Malklar 0
Ahoj
Mám několik zaměstnání ve filterscriptu a chtěl bych je dát do jednoho.
Nevím jak na to, hlavně nevím jak udělat další SetPlayerCheckpoint aby se neprali nebo aby se ukázali.
Pokoušel jsem se o to ale nakonec jsem to vzdal.
Pokud někdo poradí budu rád.
Dík
Link to comment
Share on other sites
4 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now