FelipeCZ 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Share Odesláno: 2. Duben, 2014 Zdravím, nechtějí se mi při startu serveru načítat objekty (#include) v OnGameModeInit(), načtou se až po dalším respawnu objektů příkazem. Může někdo poradit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 2. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 2. Duben, 2014 tak bez kodu asi těžko Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 2. Duben, 2014 Jo sorry, myslel sem, že to je známý problém public OnGameModeInit() { SetGameModeText(VERSION); #include "../include/spawns/objects/objpalo.inc" #include "../include/spawns/objects/staticobjpalo.inc" #include "../include/spawns/vehicles/vehpalo.inc" #include "../include/spawns/playerclass.inc" SetTimer("RespawnObjects",1000*60*1,1); SetTimer("Tips",1000*60*5,1); EnableStuntBonusForAll(0); SetWeather(9); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 2. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 2. Duben, 2014 no ty #include mají důvod být uplně nahoře a ne tady ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 2. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 2. Duben, 2014 Však #include mi vloží kus kódu ze souboru tam, kde ho potřebuju a když chci naspawnovat objekty,vozidla atd., tak by to mělo být do OnGameModeInit ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 2. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 2. Duben, 2014 no nevím jestli by to tak šlo ale rozhodně jsem nikdy neviděla include jinde než nahoře ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 3. Duben, 2014 Share Odesláno: 3. Duben, 2014 nie, má pravdu, pokiaľ má v tom include len samé CreateObject() napr tak mu to pojde, prakticky si predstav že ten riadok "include" sa nahradí textom z toho súboru Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 3. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 3. Duben, 2014 logiciky mě to tak napadlo ale prakticky jsem to tak nikdy neviděla .... chyba tedy bude někde jinde jak vypadají přibližně ty includy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Nic zvláštního právě. CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence Ještě podotýkám, že vozidla mám naspawnované podobným způsobem a fungují napoprvé. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 3. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 3. Duben, 2014 a nemáš ty objekty přes limit? max objektů co vím tak je 1000 bez streameru .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 To určitě nemám a jak jsem již zmínil, po respawnu vyvolaném přikazem se načtou, když k nim mám přiřazené id. Jediný problém je ten, že se nenačítají hned při spuštění serveru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 3. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 3. Duben, 2014 tak to promiň to fakt nevím, nic mě nenapadá ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Zajímavé...při vložení kódu přímo bez #include se objekty vytvářejí hned. Ale pro přehlednost bych to raději vkládal ze souboru Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 3. Duben, 2014 Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Tak proč to děláš tak složitě a prostě to nevytáhneš a nevložíš ty objekty přímo do modu? problem solved Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Přehlednost soudruhu...přehlednost...co kdybych jich měl tisíc? Určitě by to nebylo příjemné a taky je pomocí toho includu znovu můžu respawnout, když je zničím Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 3. Duben, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 3. Duben, 2014 a funguje to když to máš přímo v modu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Ano, funguje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 3. Duben, 2014 Share Odesláno: 3. Duben, 2014 public OnGameModeInit() { /* obsah suboru inklud.inc */ CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 public OnGameModeInit() { /* obsah suboru inklud.inc */ CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence } Tohle je jasné, ale jde mi o to, abych to vkládal ze souboru, pokud to je vůbec možné. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 3. Duben, 2014 Share Odesláno: 3. Duben, 2014 pokud je to vubec možné --Vo výpočtovej technike je možné všetko.Použiješ LoadStaticVehiclesFromFile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Platí to i pro objekty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 3. Duben, 2014 Share Odesláno: 3. Duben, 2014 1.) Porozmýšlame, že či LoadStaticVehiclesFromFile obsahuje v názve slovo object.2.) Ak áno, použijeme tú funkciu.3.) Ak nie, tak si zadáme do Googlu LoadObjectsFromFile samp.4.) Ak nájdeme funkčný skript, použijeme ho.5.) Ak nenájdeme funkčný skript, vytvoríme si vlastný, analogický k načítavaniu vozidiel. • Prípadne použijeme nefunkčný ako základ nášho, funkčného. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FelipeCZ 0 Odesláno: 3. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 3. Duben, 2014 Dobře, něco už vymyslím. Díky všem za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
FelipeCZ 0
Zdravím, nechtějí se mi při startu serveru načítat objekty (#include) v OnGameModeInit(), načtou se až po dalším respawnu objektů příkazem. Může někdo poradit?
Link to comment
Share on other sites
22 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now