Jump to content

FelipeCZ

Uživatel
  • Příspěvků

    12
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Dobře, něco už vymyslím. Díky všem za pomoc.
  2. Tohle je jasné, ale jde mi o to, abych to vkládal ze souboru, pokud to je vůbec možné.
  3. Přehlednost soudruhu...přehlednost...co kdybych jich měl tisíc? Určitě by to nebylo příjemné a taky je pomocí toho includu znovu můžu respawnout, když je zničím
  4. Zajímavé...při vložení kódu přímo bez #include se objekty vytvářejí hned. Ale pro přehlednost bych to raději vkládal ze souboru
  5. To určitě nemám a jak jsem již zmínil, po respawnu vyvolaném přikazem se načtou, když k nim mám přiřazené id. Jediný problém je ten, že se nenačítají hned při spuštění serveru.
  6. Nic zvláštního právě. CreateObject(19313, 2416.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence CreateObject(19313, 2406.9009, 101.2986, 26.4766, 0.0, 0.0, 0.0);//fence Ještě podotýkám, že vozidla mám naspawnované podobným způsobem a fungují napoprvé.
  7. Však #include mi vloží kus kódu ze souboru tam, kde ho potřebuju a když chci naspawnovat objekty,vozidla atd., tak by to mělo být do OnGameModeInit ne?
  8. Jo sorry, myslel sem, že to je známý problém public OnGameModeInit() { SetGameModeText(VERSION); #include "../include/spawns/objects/objpalo.inc" #include "../include/spawns/objects/staticobjpalo.inc" #include "../include/spawns/vehicles/vehpalo.inc" #include "../include/spawns/playerclass.inc" SetTimer("RespawnObjects",1000*60*1,1); SetTimer("Tips",1000*60*5,1); EnableStuntBonusForAll(0); SetWeather(9); return 1; }
  9. Zdravím, nechtějí se mi při startu serveru načítat objekty (#include) v OnGameModeInit(), načtou se až po dalším respawnu objektů příkazem. Může někdo poradit?
  10. Zdravím, potřeboval bych nějaký aktuální pawn kompiler pro sa-mp na Ubuntu 13.10, ale žádný mi nefunguje. Nevíte někdo o něčem?
×
×
  • Create New...